روايه عشق ام انتقام الفصل الثامن عشر 18 بقلم رنا سعيد

أخر الاخبار

روايه عشق ام انتقام الفصل الثامن عشر 18 بقلم رنا سعيد

 

روايه عشق ام انتقام الفصل الثامن عشر 18 بقلم رنا سعيد

روايه عشق ام انتقام الفصل الثامن عشر 18 

ادهم بحزن وبوجع:احم الف سلامه عليكي 
لا يوجد رد 
ادهم:طب عامله اي دلوقتي 
رنا بتعب وبوجع:كنت كويسه لكن لما شوفتك بقت زاي الزفت اتفضل اطلع برا يلا
ادهم بحنيه:طب اهدي طيب وانا هخرج 
رنا وبدات تذكر خيانته ليها وكل الي عمله معاها 
رنا وبقت بتاخد نفاسها بالعافيه وجهاز القلب بقت بيصفر 
والدكتوره دخلت بسرعه عليهم 
الدكتوره:اطلع برا بسرعه لوسمحت 
ادهم وطلع برا 
نهله بخوف:في اي بنتي مالها عملت في اي يامتوحش 
ادهم مقدرش يستحمل ولا كلمه منها او من غيرها وطلع يجري علي برا بقلمي رنا سعيد
وعده يومين وجاء مواعد خروج رنا من المستشفي 
ادهم:الدكتوره سمحت بخروجك وبلاش بقا عاندا وتقولي مش هرجع معاك عشان مش هسمح بكده
رنا وقامت واقفت واسندت علي نهله 
رنا:قولتلك ميت مره انت هطلاقني انت مش بتسمع ولا بتفهم يااخي خلي عندك بقا ذره من الر"جوله وطلاقني 
ادهم بغضب:انا را"جل غصب عنك فاهمه وطلاق مش هطلاق يارنا وهتفضلي لحد اخر يوم في عمري علي ذمتي 
حطيها حلقه في ودانك بقا انا همشي واسيبك يومين كده تهدي اعصابك فيهم وبعد كده يبقا لينا كلام تاني عن اذنكم 
وادهم سيبهم وخرج 
صلاح:يلا اوصلكم 
نهله بحده:شكرا هناخد تاكسي 
صلاح بجديه:عاوزه تاخدي تاكسي انتي خدي لكن بنتي هاخده معايا 
نهله ولسه هتكلم بس رنا قاطعتها 
رنا بتعب:ماما بالله عليكي بلاش عاندا دلوقتي عشان انا تعبانه خلي يوصلنا وخلاص 
نهله باستسلام:ماشي 
وصلاح خدهم وصلهم لحد بيتهم 
صباح:طب استنا اعقد اشرب الشاي يبني 
صلاح ببتسامه:مره تانيه سلام عليكم 
صباح:وعليكم السلام 
وصلاح مشي وذهب لي قصر ادهم 
صلاح بصوت عالي:ادهم
ادهم ونزل من علي السلالم وبيقفل زراير قميصه 
ادهم:نعم ياخالوا 
صلاح:اي الا انت عملته في المستشفي 
ادهم برفع حاجب:عملت اي 
صلاح:كلمت رنا كده ليه واتعصبت عليها كمان انت مش عارف انها لسه تعبانه 
ادهم:خالوا قبل ماتيجي وتكلمني انا كلم بنتك الاول الي ها"نت رجو"لتي قدام الدكتوره بقلمي رنا سعيد
صلاح:عارف بنتي غلطت بس احنا لازم نستحملها ياادهم وهي عندها حق من الي بتعمله ياادهم انت ناسي الي شفته معاك مش قليل ياادهم لو بتحبها بجد استحملها وحاول ترجعها ليك من تاني ياادهم مش تتعصب عليها بطريقه دي حاول تتحكم بااعصابك شويه عشان خاطري 
ادهم ببتسامه:ماشي بس هي عامله اي وصلتهم ولا اي 
صلاح:ايوه وصلتهم ولسه جاي من عندهم دلوقتي 
ادهم:طب انا رايح الشركه عشان في شغل لازم اعمله ضروري النهارده 
صلاح ببتسامه:ماشي ولما تيجي عايز اكلمك في موضوع بخصوصي انا كده 
ادهم بخبث:موضوع نهله مش كده 
صلاح بخجل:ايوه 
ادهم:ايوه بقا واخيرا هفرح بيك طب احكي وانا سمعك اهو 
صلاح:لا روح اعمل الشغل ضروري الي عندك وبعدين نحكي لما تيجي انشاء الله 
ادهم ببتسامه:انشاء الله طيب سلام عليكم 
صلاح ببتسامه:وعليكم السلام 
ادهم مشي وركب سيارته ومشي وبعد فتره وصل الشركه 
والبنات عينهم عليها بحب وهو كان مشي بكل هيبه وفخر 
كان يرتدي قميص اسود يبرز عضلات الضخمه وبنطلون اسود وكان جميل جدا 
بقلمي رنا سعيد
ادهم شاب طويل القامه ذاته جسد رياضي معضل وعيون زرقاء وذاته بشره برونزيه وشعر اسود طويل وكثيف وناعم 
وذاته ذقن خفيفه علي وجه تذيد من وسامته ويبلغ من العمر 28 عاما وهو يتيم الاب والام وخالوا صلاح وهو الي قام بتربيته وهو يبلغ من العمر عشر سنوات بعد وفاة ولديه في حادثه وادهم راجل اعمال كبير في شرق الاوسط ويمتلك شركات كثيره في انحاء العالم 
في مكتب ادهم 
يوسف:رنا عامله اي دلوقتي 
ادهم بضيق:اسمها مدام رنا مش هقول تاني يايوسف 
يوسف بضحكه:ماشي مدام رنا عامله اي ياادهم 
ادهم:الحمدالله خرجت النهارده من المستشفي 
يوسف:يابجحتك وانت سايبها في القصر لوحديها وجاي صح
ادهم:لا هي عند امها رافضت ترجع معايا 
يوسف:اها وانت هتعمل اي دلوقتي 
ادهم:هحاول ارجعها بأي طريقه 
يوسف:ايوه الله ينور عليك بقولك يارنا دي معندهش اخت 
ادهم رفع حاجب:ليه 
بقلمي رنا سعيد
يوسف بضحكه: هيكون ليه يعني عشان اجوزها 
ادهم بضحكه:لا بس عندها صديقه جميله اوي ياض يايوسف بس طبعا مش احلي من مراتي رنا طبعا 
يوسف:مزه يعني 
ادهم بضحكه:اوي اوي 
يوسف بضحكه:وكمان بتقول اوي اوي دها التسجيل بقا الحلو دها بقا يلزم مراتك 
ادهم اتصدام انه بيسجله
بقا يلزم مراتك 
ادهم اتصدام انه بيسجله
ادهم وقام واقف:امسح التسجيل دها ياض احسن مااخد فونك دها واكسره قدامك دلوقتي 
يوسف وقام واقف وجري عند الباب واقف:همسحه بس بشرط 
ادهم بعصبيه:انت بتشرط كمان 
يوسف بضحكه:ايوه 
ادهم واعقد تاني وضع رجله فوق الاخري
ادهم بنفذ صبر:قول يازفت 
يوسف واعقد تاني 
يوسف:عايزك تعرفني علي صديقة مراتك الي بتقول عليه جميله اوي اوي دي 
ادهم بصدمه وقام واقف:ااااااايييييي
         شاهد 👈 الفصل التاسع عشر 
البارت_الثامن_عشر 
روايه_عشق_ام_انتقام




تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -