أخر الاخبار

روايه عشق ام انتقام الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم رنا سعيد

روايه عشق ام انتقام الفصل الثامن والعشرون 28بقلم رنا سعيد

 روايه عشق ام انتقام الفصل الثامن والعشرون 28

فجاء خرج مسدسه من جيبه ونشله ناحيت رنا وداس علي الزناد المسدس وخرج الرصاصه منه  
الكل واقف مصدوم من الي عمله ورنا بصت عليه واقفت من الصدمه وادهم طالع يجري عليها  
رنا بصدمه وبصريخ:اااااددددهممممم 
رنا وطلعت تجري علي ادهم الي بقت سايح في دمه من رصاصه الي جت في كتفه بدل رنا 




رنا واعقدت الارض وضعت دماغ ادهم علي رجلها 
رنا بدموع:اا اد ه م ادهم 
ادهم بمقاطعه ومد ايده ومسح دموع رنا:رنا حبيبتي انا كويس متخافيش وبلاش دموعك دي عشان غاليين عليه اوي 
بقلمي رنا سعيد
وفجاء الشرطه جت واقبضت علي المجرمين 
صلاح:واسعي كده يارنا عشان ناخده علي المستشفي بسرعه 
وبالفعل اخده علي المستشفي 
بعد فتره الدكتور خرج من عند ادهم 
رنا والكل طلع يجري عليه 
رنا بلفهه:ادهم عامل اي يادكتور 
الدكتور:الحمدالله بقت كويس الرصاصه اتشلت والجرح تخيط يقدر يخرج من المستشفي حالا بس اهم حاجه الجرح يبقا يتغير عليه علي طول تمام 
رنا:تمام نقدر ندخل لي دلوقتي 
الدكتور:ايوه عن اذنكم 
بقلمي رنا سعيد
والجميع دخل لي ادهم 



صلاح:حمدالله علي سلامتك ياحبييي  
ادهم:الله يسلمك ياخالو جهزلي عربيه عشان نمشي 
يوسف:حمدالله علي سلامتك يابو الصحاب 
ادهم:الله يسلمك ياجو 
رنا وطلعت تجري عليه وحضنته بخفه 
رنا بدموع: حمدالله علي سلامتك ياروحي كنت هموت من الخوف عليك 
ادهم وقام من علي السرير وبعيد عنها واتجاهلها 
ادهم:يلا ياخالو 
ادهم وخرج وصلاح ويوسف خرجوا كمان وراه
ادهم:يلا يايوسف سوق انت عشان مش هعرف السوق 
وانت ياخالو واصل المدام عند اهلها وياريت تعرفها اني ورقة طلاقها هتوصل ليها بليل 
رنا وطلعت تجري عليه 
رنا بدموع:انت بتقول اي ياادهم انا بحبك 
ادهم وتجاهل كلامها وركب العربيه ويوسف راكب معاه ومشي 
بقلمي رنا سعيد
صلاح:يلا رنا اركبي العربيه عشان نمشي 
رنا بدموع:لا انا عاوزه اروح عند ادهم يابابا 
صلاح:حاضر نروح بس نطمن امك الي انتي جيت عشان مش مبطله عياط 




رنا وبتمسح دموعها
رنا:يلا 
في مكان اخر 
في قصر ادهم 
يوسف:انت هطلاق رنا فعلا ياادهم 
ادهم ببرود:ايوه يايوسف 
يوسف بستغرب:بس انت بتحبها
ادهم ببرود:ايوه 
يوسف بستغرب اكثر:طب عاوز تطلاقها ليه 
ادهم ببرود اكثر:عشان هي عايزه كده 
يوسف:بس هي مش عايزه تطلاق ياادهم انت مش شايف كانت عامله ازي لما قولت هطلاقها
ادهم ببرود:مش بمزجها هي كانت عايزه تطلاق وانا حقق ليها رغبتها 
يوسف وبيحاول يسيطر علي غضبه:ادهم انت مجنون فوق يابابا انت بتحبها 
ادهم ببرود:خلاص اقفل علي الموضوع ده بقا وشوف عمله اي مع المجرمين دول عشان انا تعبان وعايز انام شوي 
يوسف:ماشي ياادهم 
في مكان اخر 
نهله:الحمدالله انك رجعتي بالسلامه  
رنا:ماما انا هرجع لي ادهم 
نهله بصت ليها بستغرب 
رنا ببتسامه:عارفه انك مستغربه بس انا مقدرش اعيش فعلا من غير ادهم 
ورنا بتحكي لي امها كل الحصل معاها 
نهله بحزن:وادهم عامل اي دلوقتي 
رنا:الحمدالله بقت كويس 
بقلمي رنا سعيد
نهله:انا لازم اشوف واطمن عليه بنفسي 
صباح:ايوه يلا نروح نشوف يانهله 
رنا:ماشي بابا مستني برا بالعربيه هروح الم هدومي عقبال ماتلبسه 
وبالفعل رنا اخدت شنطه هدومها ونهله وصباح مشيوا معاها 
وبعد فتره وصلوا القصر 
صلاح:اتفضلوا 



صباح:اومال فين ادهم 
رنا ببتسامه:تلاقي فوق في اوضته انا هطلع لي 
ورنا طلعت لي ادهم وفتحت الاوضه من غير ماتخبط 
ودخلت وشافت ادهم نايم علي سرير عاري الصدر وكان يرتدي بنطلون قطني فقط رنا واقتربت منه وبدت تصحي 
رنا بهدوء:ادهم حبيبي يلا اصحا انت وحشتني اوي اوي ياروحي 
وبالفعل ادهم فاق من نوم 
ادهم وبيفتح عينه بتعب:وانتي اكتر ياحبييتي 
رنا ببتسامه:يلا قوم بقا وبلاش كسل ماما وستو تحت جاين يطمنوا عليك



ادهم وبدء يذكر كل شي وقام اتنفض من علي سرير 
ادهم بعصبيه:انتي اي الي جابك هنا مش قولتلك ورقة طلاقك هتوصلك ولا انتي مابتفهمش 
رنا بدموع وووووو 
            شاهد 👈 الفصل التاسع والعشرون 

         
#بقلم_رنا_سعيد 
#البارت_الثامن_والعشرون 
#روايه_عشق_ام_انتقام
تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -