روايه امتلكني كبير الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم m h

أخر الاخبار

روايه امتلكني كبير الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم m h

روايه امتلكني كبير الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم m h

روايه امتلكني كبير الصعيد الفصل الثالث 3 


لفصل الثالث 

حازم لسه مقرب من خديجه الباب اتفتح وكانت مريم... "مريم خدامه في بيت الهواري بس قريبه من خديجه"

.... حازه بعد عن خديجه وهو بيخد نفسه.... خديجه وشها احمر و بتظبط نفسها.. 
مريم بحرج: اسفه لو جيت في وقت غلط بس الفطار جازه يا خديجه هانم مستنينيك علشان نحط لاكل 
خديجه: انزلي انتي وخدي ليليان فطريها معاكي وانا هخد دش ونزل 
مريم: حاضر... مريم انسحبت بحرج 
حازم كان رح عند الكوميدينو بيطلع حاجه بكل برود بس هو كان مركز مع كل كلمه 
خديجه بتوتر: اجهزلك هدومك 
حازم هز راسه ودخل الحمام 
بعد شوية وقت كانت خديجه واقفها قدام المريه بتتم علي شكلها حازم طلع من الحمام وقف وراها قدام المريه وخديجه اتوتر من قربه حزم باصص علي نفسه في المريه 
: شيلي الي انتي حطاه من علي شفا*يفك دا
خديجه اتوتر ومسكت المنديل بخوف ومسحت ملمع الشفايف 
حازم سرح شعره وطلع المحفظه من الدرج وحط فلوس قدام خديجه 
خديجه: اي دول 
حازم قاعد علي السرير وبيلبس الجزمه: مصروف بيلا
" اخت خديجه"
خديجه بحرج: بس انت عطيها مبلغ حلو امبارح اكيد ملقحتش تخلصه 
حازم ببرود: خلصي ولحقيني
خديجه همست بحزن:كتر خيرك... حازم نزل وراح الشغل 
.
حازم قاعد علي الكرسي بكل هيبه وفي اتنين قدمه 
عاطف: يا بيه الجموسه دي غاليه عليه قوي كفايه انها هي الي ربتلي عيالي وفتحالي بيتي 
حسن: يا باشا دا كداب دي بتاعتي 
حازم مركز مع كلام كل واحد منهم 
: خلاص يبقا ندبح ونقسمه نصين
عاطف بسرعه: لا خلاص خليه يخده بس ميدبحهاش بالله يا بيه 
حازم: خد جموستك يا عاطف ومشي 
عاطف بفرحه: ربنا يبارك فيك ويخليك للبدا يا بيه 
حسن بتوتر: ان..يا باشا.. ولله.. كنت عايز اشتريه منه بس هو رفض.. 
حازم بحده: ولما هو رفض هتغصب عليه ولا علشان هو راجل ضعيف 
حسن: انا اسف با بيه مش هعمل كدا تاني 
حازم: غور من وشي ولو اتكررت تاني مش هرحمك. 
حسن وهو طالع: ربنا يبارك فيك يا كبير البلد 
الراجل طلع وحازم رجع ضهر وغمض عنيه علي الكرسي بتعب حس بحد بيقعد قدامه فتح عنيه 
زين: اي يا كبير 
حازم بصلي ببرود وبعدين بص علي العلامه الي في رقبته
حازم: مش هتبطل عط بقا 
زين حط ايده علي رقبته: يعم هو في احله من العط وبعدين مش احسن من واحد مش عارف يد*خل علي مراته 
حازم ببرود: تحب اقوم اوريك مش عارفه ا*خل علي مراتي ازي
زين: ونا مالي يعم اشطر عليها
حازم: في فرق لما تبقا هي تحت م*نك بس قلبها ورحها في حتا تاني والحاجات دي احله برضا
زين بملل: اهم حاجه مزاجي... 
حازم:ارغي عايز اي 
زين: عايز منك مصلحه كدا.... 
علي: طاب وانا هستفاد اي يا باشا لمؤاخذه 
: هتاخد 40٪ من لارباح 
علي: خلاص يا باشا اعتبر الصفقه بتاعتك 
بليل عند خديجه ومريم 
خديجه: انا تعبت يا مريم رعب كل شويه يقرب مني ويبعد 
مريم: هو كان ناوي يكمل لاش انا قطعت عليكم صح
خديجه: معرفش هو برضو وصل لنقطه دي امبارح حمدت ربنا لما بعد
مريم: طاب وهتعملي اي 

خديجه: بصي يا مريم النهارده بكره هيحصل يبقا ليه... قطع كلامهم دخول حازم خديجه قامت فاطه 

خديجه بتوتر: احضرلك العشا 

حازم: لا تعالي وراي 



خديجه قاعده علي السرير بتفرق في ايدها بتوتر.... حازم طلع من الحمام وقف قدم الدلاب 

حازم: ليليان فين 

خديجه بتوتر: نايمه في اوضتها

حازم قعد جنبها علي السرير ورفع وشها 

: مش هينفع نتاخر اكتر من كدا 

 خديجه اتوتر اكتر وعيونه نزلت لتحت تاني

: الي تشوفه 

حازم حط ايده علي خدها وقرب منها قبلها ثواني وكان هو يعتليه علي السرير ومن خبرت حازم خديجه دابت وجسم*ها بدا يستجيب وتقريبا هو جرده من هدومه وكل ميفتكر كلام زين يضيق اكتر



خديجه بتوهان: اااه سليم.... يتبع
.        شاهد 👈 الفصل الرابع 4 
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -