روايه عشق ام انتقام الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد

أخر الاخبار

روايه عشق ام انتقام الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد

 

روايه عشق ام انتقام الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد

روايه عشق ام انتقام الفصل الثالث 3 


ادهم:احم احم الف سلامه عليكي 
رنا بدموع:جاي ليه وجبتني هنا ليه كنت سبيني اموت علي اقل ارتح من قرفك دها 
ادهم اتصدام من كلامها واقترب منها
ادهم ببتسامه خبيثه:تؤ تؤ انتي مينفعش اسيبك تموتي عشان لسه مخدتش حقي منك ياريري 
رنا بنظرات احتقار:مش قدرها اصدق ان دها ادهم حبيبي الواقف اقصدي 
ادهم ببتسامه خبيثه:يلا قومي عشان هنمشي 
ودكتوره فجاء داخلت 
الدكتوره ببتسامه واقتربت من رنا وشالت من ايدها المحاليل 
الدكتوره ببتسامه:عامله اي يامدام رنا 
رنا ببتسامه وبتقوم من علي سرير:الحمدالله 
رنا وقامت من علي سرير و واقفت وحست بدوخه وكانت هتقع بس ادهم كان اسرع منها ومسكها 
ادهم:انتي كويسه 
رنا بدوخه اكثر:ا اها كويسه بس حاسه بدوخه شوي
ادهم بيزعيق:شوفيها يادكتوره مالها 
دكتوره:متخافش دها الطبيعي تحس بدوخه شوي من اثار البنج 
ادهم:امممم 
ادهم شالها والدكتوره اديت لي ادهم وراقه 
الدكتوره:الروشته مكتوب فيها علاج عشان يساعد علي تخفيف الجرح بسرعه وكمان فيها علاج مقويات عشان يساعد علي تعويض الدم الخسرته 
ادهم:ماشي يادكتوره عن اذنك 
وادهم مشي برنا وركبها السياره في الخلف واعقد جمبيها واخدها في حضنه واحمد مشي بيهم
ادهم:اقرب صيدليه تقبلك انزل وخد الروشته دي وجيب العلاج الا فيها تمام 
احمد:تمام والشغاله عامله اي دلوقتي 
ادهم:بخير 
احمد:بجد انت قلبك طيب اوي ياباشا بتهتم حتي بالشغالين  
 الاعندك 
ادهم:يلا انزل في صيدليه اهيه 
واحمد اخد الروشته من ادهم ونزل وداخل الصيدليه 
رنا بتعب ومغمضه عينها ونايمه في حضن ادهم 
رنا:هو انت ليه بتعملني كده ياادهم وليه مش عايز حد يعرف الا انا مراتك ليه ممكن تجواب 
ادهم:رنا اسكتي وبلاش اسالها دلوقتي انتي مش شايفه نفسك عامله ازي 
رنا بدموع وبشهق:مش من سببك  
واحمد واصل وراكب سياره 
احمد:اتفضل ياباشا العلاج اهو 
ادهم واخد العلاج منه 
ادهم:ماشي يااحمد شكرا 
احمد:العفو ياباشا 
واحمد مشي بيهم وبعد فتره واصلوا القصر 
وادهم كان شايل رنا ورنا راحت في نوم عميق في حضنه 
وادهم كان طلع بيها علي فوق بس ايمان نادت عليه
ايمان:مالها ياادهم يبني 
ادهم:وقعت من علي سلم 
ايمان بخضه و بشقهه:هو الدم الاكان علي السلم والارض كان منها هيا 
ادهم:ايوه 
ايمان:ياعيني عليكي يابنتي بس اي خليها تطلع فوق دي 
ادهم:كانت بجبلي مياه فا هي نزلها وقعت 
ايمان بزعل:اها طب داخلها اوضتها يبني 
ادهم:امممم 
ادهم مشي برنا و داخلها اوضتها  
ادهم:خلي بالك منها ياداده ايمان انا طالع انام انا بقا 
وخدي العلاج دها يبقا خليها تخده في مواعيده تمام 
ايمان:ماشي ياحبيبي ربنا يبارك فيك يارب ويخليك لينا ياقدر ياكريم 
ادهم ببتسامه:يارب 
وادهم مشي وطلع علي اوضته وفتح الباب 
ادهم بصدمه:هو انتي لسه موجوده 
البنت واقتربت منه وحضنته وبعدت عنه
البنت وبدلع:هو انا اقدر امشي من غير مااقولك ياحبيبي 
ادهم واقلع قميصه ونام علي سرير وبقا عاري الصدر 
البنت اقتربت منه ونمت في حضنه 
البنت:حبيبي مين دي الا فتحت الباب علينا وبصت عليك بصدمه و
ادهم بمقاطعه:ملكيش فيه انتي هنا وبس لي مزاجي 
البنت:امممم
ادهم ببتسامه خبيثه وبيلعب في شعرها:ايوه بقا مش هتفكرني احنا كنا بنقول اي قبل ماالباب يتفتح علينا 
البنت بضحكه رنانه وميصه:من عنيا 
ادهم بضحكه:ايوه بقا 
وفجاء الباب خبط علي ادهم 
ادهم وقام يفتح 
ادهم ببتسامه:ثواني وجايلك ياحياتي بس اشوف مين المتخلف البيخبط عليه دلوقتي  
ادهم وفتح الباب 
ادهم بصدمه:ر رنا 
               شاهد 👈 الفصل الرابع 
#بقلم_رنا_سعيد 
#البارت_الثالث 
#روايه_عشق_ام_انتقام

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -