اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل الخامس 5 بقلم اسراء الاتربي

أخر الاخبار

اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل الخامس 5 بقلم اسراء الاتربي

 

اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل الخامس 5 بقلم اسراء الاتربي

اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل الخامس 5 

#اسكريبت
#البريئه_والقاسي_المتملك
#البارت 5

بليل سليم خلص شغل في الشركه. وكان مرهق راح علي الفيلا طلع اوضته. وفجاءه. اتصدم لما شاف رقيه خارجه من الحمام لافة فوطه حوالين جسمها. 

سليم بتوهان: يخربيتك اي القمر ده. 

رقيه اتكسفت جدا واتصدمت من وجوده جريت تاني علي الحمام. سليم خبط عليها. 

سليم: افتحي الباب متخفيش. 

رقيه: ممكن تديني الهدوم اللي علي السرير لو سمحت. 

سليم بخبث: لا اطلعي انتي خديهم. 

رقيه:ارجوك اطلع او هتلي الهدوم مش هينفع اطلع كده قدامك. 

سليم بص للهدوم اللي جنبه. 

سليم: هو انتي هتلبسي هدومي علفكره انا جبتلك هدوم. وبعدين انا جوزك عادي تطلعي قدامي. 

رقيه: الهدوم اللي جبتها ي قليل الادب انا مستحيل البسها. 

سليم: بتقوليلي انا قليل الادب طب شوفي بقا مين اللي هيديكي، الهدوم باتي عندك. 

رقيه: خلاص خلاص والنبي حط الهدوم عند الباب واطلع. 

سليم بتساليه: تؤ تؤ قولت لا. 

رقيه بصوت باكي: ارجوك. رقيه سمعت الباب اتفتح واتقفل افتكرت انه خرج وطلعت. سليم نزل تحت لاقي تسنيم. 

تسنيم: مساء الخير ي ابيه. 

سليم: مساء النور ي حبيبتي اي اللي مسهرك لدلوقتي. 

تسنيم: كنت مستنياك عايزه اتكلم معاك. 

سليم: قولي ي حبيبتي. 

تسنيم بخبث: رقيه هتعمل معاها اي ي ابيه. انت ليه متمسك بيها كده. 

سليم: تسنيم انا قولتلك منتكلمش في الموضوع ده. 

تسنيم : انا اكتر واحده عارفاك. ياما اتحيلت عليك علشان تتجوز مكنتش بترضي اشمعنا دي. بص الصراحه انا اتكلمت معاها وعرفت سبب جوازك منها. 

سليم: تمام و اي المطلوب ي تسنيم. 

تسنيم: سيبها تمشي ي ابيه البنت باين عليها بريئه وملهاش في الكلام ده ملهاش ذنب بحاجه. 

سليم بغضب: مستحيل اخليها تمشي. 

تسنيم: ليه ي ابيه. 

سليم مسك دماغه بغضب: تسنيم انا مش عايز الموضوع ده يتفتح نهائي تمام ي حبيبتي. 

تسنيم: حاضر ي ابيه. انا هسافر بكره. 

سليم: ماشي ي حبيبتي بس خدي معاكي الحراس وخلي بالك من نفسك. 

سليم طلع الاوضه. لاقي رقيه لابسه هدومه وماسكه البنطلون بايدها لانه واسع جدا وكان شكلها يضحك. 

سليم بضحك: اي اللي انتي عملاه في نفسك ده 

رقيه: مش احسن من القرف اللي انته جايبه. 

سليم: ليه مالها الهدوم اللي جبتهالك انتي اصلا هتلبسيها في الاوضه مش هتنزلي تحت. بيها. سليم دخل الحمام اخد دوش وغير طلع نام علي السرير. 

رقيه: هو انت اتعودت تنام هنا انا مستحيل انام جنبك تاني. 

سليم: تعالي نامى احسنلك ي رقيه. 

رقيه: قولت مش هنام جنبك. سليم. شالها حطها علي السرير وضمها ليه. سليم مردش عليها ونام. 

تاني يوم الصبح سليم قام اخد دوش ولبس ونزل علي الشركه و رقيه كانت لسه نايمه.

في مكتب سليم الباب كان بيخبط وكان يزن. 

يزن: صباح الخير ي سليم. ت

سليم: صباح النور ي يزن في حاجه مالك قالب وشك ليه. 

يزن: هي تسنيم مجتش ليه النهارده. 

سليم: تسنيم سافرت شرم مع صحابها 

يزن قام بغضب طلع من مكتب سليم ومن الشركه كلها ركب عربيته ومشي. 

بليل سليم. خلص شغل و راح علي الفيلا طلع اوضته. بس ملاقيش رقيه. فضل يدور عليها. في الاوضه ملقيهاش. نزل تحت لاقها قاعده علي المرجيحه في جنينة الفيلا. 

سليم بغضب: انتي اي اللي نزلك من الاوضه. 

في شرم يزن وصل وفضل يدور علي تسنيم فجاءه لامحها كانت قاعده علي شط البحر. 

يزن بغضب جذابها من ايدها. 

يزن: انا مش قولتلك مفيش، سفر. 

تسنيم: وانت مالك اسافر او لا دي حاجه تخصني. 

يزن بغضب: لا متخصكيش، ي تسنيم انتي فاهمه يلا هترجعي معايا حالا. 

تسنيم حاولت تفك ايدها من ايده مقدرتش. 
تسنيم بدموع: مش هرجع معاك في حته ي ابيه. 

يزن بغضب: متقوليليش ابيه. انا مش اخوكي انتي فاهمه. 

تسنيم: امال انت مين ومالك بيا وليه تصرفاتك دي. 

يزن: عايزه تعرفي ليه لما نرجع هقولك. 

عند رقيه وسليم. 

سليم جذابها بغضب من علي المرجيحه. 

رقيه: سيبني قولتلك كنت زهقانه ونزلت اي عملت جريمه. 

سليم قرب منها اكتر وحوطها من خصرها وكان هيبوسها. رقيه حاطت ايدها علي شفايفه. 

رقيه بدموع: ارجوك سبني امشي من هنا. سليم قاطعها. 

سليم: وانا جوابتك كتير اوي، علي، نفس السؤال وانتي عارفة. 
 سليم: وانا جوابتك كتير اوي، علي، نفس السؤال وانتي عارفة. 

رقيه: طب انا ممكن اشتغل و اسددلك كل الفلوس اللي بابا اخدها. بس، ارجوك سبني امشي. 

سليم: مش هتمشي من هنا نهائي ي رقيه ومتجبيش سيرة انك تمشي قبل ما اللي قولتلك عليه يحصل غير كده لا. 

رقيه ببكاء زقته بعيد عنها: انت بجد حيوان بتحاول. تضغط عليا عشان اللي عايزه يحصل بس ده بعدك. 

سليم جذايها من خصرها تاني وقرب منها جامد. شالها وطلع علي الاوضه. 

سليم بغضب: اي رايك بقا يحصل دلوقتي وغصب عنك كمان واهو اخلص منك و ارميكي. وفجاءه. 
         شاهد 👈 الفصل السادس 

بقلمي Esraa G Eletrby




تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -