روايه عندما يعشق الاسد الفصل السادس 6 بقلم مروه مرزوق

أخر الاخبار

روايه عندما يعشق الاسد الفصل السادس 6 بقلم مروه مرزوق

 

روايه عندما يعشق الاسد الفصل السادس 6 بقلم مروه مرزوق

روايه عندما يعشق الاسد الفصل السادس 6 

همسه كانت قاعده على السرير وباين انها بتمشي وهي نايمه
أسد بصدمه........ كملت معايا
همسه كانت عيونها ببيضه
همسه............... سكسك سكسك بالعناب واللي بحبه طلع كذ*اب 😂😂😂سيكسك ،قوووول معايا يا ولاااا
أسد بص ليها بصدمه
همسه........ قوووول
أسد بصدمه....... سك ايه
همسه........ سكسك سكسك بالعناب واللي بحبه طلع كذاب وسيكسك وكانت بتسقف😂😂😂😂
أسد كان بيسقف معاها
أسد...... وسيكسك 
همسه فجأة نامت
أسد بصدمه.......... ايه البنت دي انا دبست نفسي في ايه يا رب
همسه قامت فجأة
همسه بصدمه........ متحر*ش حر*امي سا*رق أعضاء دا انت ليلتك سوده وقامت وقفت على السرير
أسد قام وقف وبص ليها بصدمه
أسد بصدمه........ انتي انتي
همسه بغضب......... هجووووووووووم ونطت على أسد وفضلت تشد في شعره
أسد بألم....... آآآآآآه شعري ااااااااه
همسه بغضب........ وكمان بتحس ايه عندك دم
أسد يغيظ وغضب....... امال عايش الزاي يا فقيه هانم
همسه بتضر*ب أسد على دماغة
همسه بغيظ....... وكمان بتستظرف انا هوريك الاستظراف يكون الزاي ومسكت ودنه وغضتها
أسد بألم........... اااااااااااااااااااااه ومسك ودنه
همسه بغضب........ هاااااا مين اللي بيستظرف دلوقتي هاااا
أسد بغضب.......... دا ليلتك مش معديه النهارده يا همسه 
همسه شهقت بصدمه
همسه بغيظ......... وكمان عارف اسمي مهو اكيد آمال جاي تسرق الزاي خد ياله ولاقت جنبها مضرب 🏏 وبصت لاسد بشر
أسد وهو ماسك ودنه
أسد بخوف........ همسه اعقلي همسه لا
همسه بدأت تقرب من أسد وكلها نظرات شر
أسد بخوف........ همسه اهدي وفوقي يااا معتز يا معتز
همسه بغيظ........ وكمان بتنادي لشريكك مااشي ونزلت فوق أسد ضر*ب على جسمه واسد يا حرام صعبان عليا
أسد بغضب وغيظ...... احمدي ربنا انك مش في واعيك وإلا كنت وريتك تصرف مكنش عجبك
معتز دخل الأوضة بسرعة
معتز بخضة...... همسه مالها
همسه بغيظ........ شريكك جه بسم الله ماشاء الله ونزلت ضر*ب في معتز كمان 😂😂😂😂
أسد بألم........ انت متأكد أن دي اختك أو أنها اصلا بني ادمه
معتز بألم....... لا
أسد........ الله أكبر رحنا فيها
همسه كانت قاعده على كرسي وحاطة رجل على رجل
همسه بغرور...... بقي يا شَحـ*ــط منك ليه جاي تسر*ق وانا موجوده ايه الغباء عندكوا كتر للدرجة دي
أسد بغيظ....... لا كدا كتير وجه يروح ليها معتز مسكه
معتز....... أسد اهدي
همسه بسخريه.......... ايوه كدا اسمع الكلام يا شاطر علشان اجيبلك المصاصة
أسد بصدمه...... مصاصة
معتز ضحك وفضل ساكت
أسد راكشن وشه اتغير والغضب بدأ يظهر عليه
أسد بغضب........ مصاصة
همسه بدأت تفوق وترجع لوعيها
همسه بصدمه....... معتز انت بتعمل ايه هنا وايه اللي حصل
معتز بضحك....... اللي حصل انك لازم تجري دلوقتي
أسد بغضب...... همسسسسسسسسسسه
همسه........ طب الحق أصلي العشاء سلام عليكم وطلعت جري واسد طلع جري وراها
أسد بغضب...... بقى انا يتقال ليا هجبلك مصاصة
همسه وهي بتجري....... الله ومالها المصاصة حد يطولها يا سودي نععععععععع وطلعت تجري
أسد بغضب وغيظ...........والله لعلمك الأدب من اول وجديد يا همسه مااااشي خدي هنا يا بت
همسه بضحك......... عبيـ*ـطة انا علشان اجي روح إلهي توقع دلوقتي يا أسد وانت بتجري
أسد بسخريه...... ايه للدرجادي دعواتك واصله وهوب أسد وقع ونظر بصدمه لهمسه
همسه بضحك........نععععععععع احسن نععععععععع وهوب همسه وقعت كمان
أسد راح ليها ومسكت من قفا*ها
أسد بغيظ....... مصاصة هاااا
همسه بضحك....... قلبك ابيض انا انا نبهتك صح وانت اللي مسمعتش الكلام انا ذ*نبي ايه
أسد بغيظ....... و وداني اللي اتاكلت ذ*نبها ايه
همسه بضحك...... بالهنا والشفا ليا ايه مستخسر فيها الاكل يا سودي.
أسد بصدمه..........بنت انتي مين انتي ايه
همسه بسخريه........ ايه أكلت عقلك كمان ولا ايه
أسد بغيظ...... والله لوريكي وشالها
همسه كانت حاطه ايها تحت خدها واسد شايلها كأنها كيس شوال
منه بضحك......... ايه دا ايه الدوشة دي
همسه بمرح.......... بقلك ايه يا اختشي اخوك تقريبا كدا رايح يسلــ..ـخني ماشي لو جه ومعاه لحمه كتشييير اعرفي انها لحمتي ماشي وانا لحمي مر يا بت اوعي تاكلي ماشي
أسد بصلها بغيظ.......... اخرسي مسمعش صوتك
همسه 😒😒...... ناس بتغير
منه فضلت تضحك لحد لما أسد و همسه اختفوا وظهر معتز
منه بصت ليه باحراج ودخلت اوضتها ومعتز دخل اوضته
أسد دخل اوضته و لقح همسه على السرير
همسه بألم...... ااااه إلهي تنشك في ظهرك يا شيخ ايه حااسب
أسد كان بيبصلها بنظرات كلها شر وغيظ وغضب
همسه 🥺🥺........ سودي سودي
أسد بغيظ....... عايزه ايه من زفت
همسه 🥺.............. انا انا
أسد....... مالك
همسه...... انا انا عايزه
أسد بغضب........ اخلصي هتنقطيني
همسه....... عايزه انام يا سودي ممكن يلا تصبح على خير وباست خده وراحت نامت
أسد كان واقف مصدوم من اللي همسه عملته
همسه كانت لسه مانمتش
همسه بضحك وفي سرها.......... مبقاش همسه لو مجننتكش يا أسد يا جارحي بقى انا انضر*ب استنى و شوف
أسد راح ليها بعد شويه كانت هي نايمة وباين على ملامحها البراءه والهدوء
أسد بسخريه....... اللي يشوفك دلوقتي ميقولش انك نفس البنت اللي كانت صاحيه فين الرقه دي فين البراءه دي فين ال
همسه بنوم....... فين الشبشب دا
أسد بث ليها بصدمه
همسه بنوم....... حرامي.... هات المصاصة يا حرامي.... معتز علقه...... اضر*به
أسد كان واقف بيضحك على المجنونه اللي دخلت حياته من غير سابق إنذار و ايدت لحياته لون جديد
بس قاطع سرحانه رنين هاتفه برقم غريب
أسد......... الو مين معايا
_ايه يا ابن بطني نسيت صوت أمك كدا اخص عليك يا أسد
أسد عيونه كلها بقت حمرا وبدأ يصب عرق عروقه كلها بانت
أسد بغضب جهنمي....... انتي
أم أسد......... ايه مستخسر تقول ماما المهم أنا عايزه اقابلك
أسد بسخريه.......... ههههه وانا هاجي فوقي انتي ناسيه انا مين انا مستحيل اشوفك
ام أسد........... لا هتيجي عارف ليه علشان مراتك الحلوه دي متعرفش سر عيلتها ايوه انا عرفت بكل حاجة من الألف إلى الياء وعلى حسب ما عرفت فأنت مش هتبقى عايزها تعرف ف اوزن عقلك كدا وتعاله سلام يا ههه أسد وقفلت السكة
أسد غضبه زاد وبقي كبير جر*وح الماضي رجعت وانفتحت وفتحت باب معاها أسد مش عارف هيصده الزاي ولا هيقفله الزاي
تنهد أسد بضيق وراح أوضة التمارين

عند ام أسد
_هااا يا طنط قالك ايه
أم أسد......... هيجي وانتي بقى وشطارتك يا ريم عايزاكي توقعيه لازم ارجع العيلة دي لازم
ريم....... من عيوني دا أسد دا حبي وعشقي بس مين اللي اتجوزها دي
أم أسد.......... بنت عمه
ريم بحقد...... اممم مااشي بس أسد ملكي انا وبس حتى لو هقـ*ـتلها
ام أسد.......... الصبر بس واسد هيكون ليكي الصبر يلا خشي نامي
ريم...... اوكي تصبحي على خير
ام أسد...... وانت من اهل الخير ودخلت ريم علشان تنام
ام أسد............. لازم افرق أسد عن البنت اللي اسمها همسه دي لازم

في الصباح
همسه قامت من النوم اتوضت و صلت ولبست هدومها ونزلت
_توبه يا أسد بيه توبه
أسد بغضب........ بقى الخيا*نه منك انتي يا سماح
سماح بدموع وخوف........... أسفه يا بيه أسد احب على رجلك يا بيه سامحني
أسد بغضب.......... في الخيا*نه مش بسامح حد وانتي هتتعقبي وهتكوني عبره لغيرك عصااااااام
عصاام....... امرك يا باشا
أسد بغضب.......... ارميها في المخزن لحد لما أفضى ليها
سماح بدموع........ لا والنبي يا بيه سماح يا بيه
همسه بغضب........ ايه اللي بيحصل هنا وراحت لاسد وسماح
منه بخوف......... يالهوي همسه جات كملت
مازن............. زيت جه جنب نار وهتحصل حريقه لولولوي
همسه بغضب........ انت قلبك دا ايه حجر
أسد بغضب...... همسه اتقي شري دلوقتي انتي مش عارفه هي عملت ايه
همسه بسخريه...... عملت ايه لتكون حرقت الاكل نهارها أسود
أسد مسح على وشه بغضب وغيظ.
أسد بغضب........... همسه هو مش وقت استظراف، عصااام
عصام جه ومسك سماح من شعرها جامد
همسه اتعصبت والشنطة اللي في ايدها كانت مديه عصام على دماغه
عصام بألم........ اااااه ومسك رأسه
همسه بغضب........ بقى انت يا ******* جاي تمسك ايدها اوعك تفكر تعمل كدا تاني بدل ما احجز ليك أوضة في المستشفي وانت يا أستاذ أسد طالما هي غلطت واعتذرت وطلبت السماح خلاص فضينا ولا انت عايز تتصدر على الهايفه قولي اصلي انا بدأت اعرفك كويس
أسد مسك همسه من ايدها جامد وشدها ناحيته
همسه بغضب....... ابعد بدل ما تحصل عصعص
عصام بصلها بصدمه وكان ماسك رأسه
أسد بغضب...... عصام اعمل اللي قولت عليه
عصام مسك سماح من شعرها وجرها وراه وهي عماله تصرخ
همسه بغضب........ وحياة امي ماني رحماك يا ****** هي مش زيبه علشان تمسكها كدا خد ياض دا انا هخليك تشوف النجوم في عز الضهر اوعي سيبني سينيييييييييي
أسد بغضب...... بباااااااس
همسه ذقته بغضب واتكلمت
همسه........... انت ايه قلبك دا فين يا حجر انت، فين الرحمه في حياتك حياتك مقضيها ولا اكنك الأسد الحيو*ان اللي في غابته بس دي مش غابة دي بلد والبلد دي فيها قانون يا حضرت ههههه المقدم
أسد بغضب...... همسه عدي يومك على خير
همسه بغضب.......... ولا خير ليك ولا ليا اوعي كدا انا ماشية جاتك القر*ف
أسد بغضب....... حضرتك راحة فين يا مدام
همسه بسخريه....... راحة فين راحة كبا**ريه هكون راحة فين راحة الجماعة بتاعتي.
أسد ببرود....... مفيش جامعة
همسه ببرود........ لا في
أسد......... همسه متتحدنيش
همسه بسخريه........ ايه هتعمل ايه هتروح لمامتك وتشتكي ليها نينينيني
أسد هنا فقد أعصابة وهوب قلم نزل على وش همسه وقعها على الأرض
همسه بغضب....... اتوقع ايه منك مانت... ااااه شعري
أسد بصوت فحيح كافعي....... ايه هتقولي مش راجل انا بقى هيوريكي إذا أنا مش راجل ولا لااه وخاد همسه وطلعها على اوضتهم
وقلع الحزام
همسه بخوف حقيقي...... انت انت بتعمل ايه
أسد بشر وغضب سيطر عليه..... هثبت ونزل فوق همسه ضر*ب لحد لما اغمى عليها وجسمها كله بقى ازرق من كتر الضر*ب
أسد بصلها ببرود وطلع برا القصر كله
            شاهد 👈 الفصل السابع 7 

تعليقات
3 تعليقات
إرسال تعليق
  • غير معرف 2 يوليو 2022 في 1:13 م

    جميلة

    إرسال ردحذف
    • غير معرف 2 يوليو 2022 في 1:14 م

      جميلة

      إرسال ردحذف
      • غير معرف 3 يوليو 2022 في 8:15 ص

        روعه 😂😂😂😂

        إرسال ردحذف



        وضع القراءة :
        حجم الخط
        +
        16
        -
        تباعد السطور
        +
        2
        -