اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل الثامن 8 بقلم اسراء الاتربي

أخر الاخبار

اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل الثامن 8 بقلم اسراء الاتربي

 

اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل الثامن 8 بقلم اسراء الاتربي

اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل الثامن 8 

#اسكريبت
#البريئه_والقاسي_المتملك 
#البارت 8

سليم روح من الشركه بدري طلع اوضته. وكانت رقيه بتاخد شور في الحمام. رقيه مكنتش تعرف انه موجود لانه دخل المكان اللي بيغير في داخل اوضته. طلعت وكانت لافه فوطه حوالين جسمها. وفوطه صغيرة بتنشف بيها شعرها. 

سليم غير وطلع وهي كانت واقفه سرحانه وبتنشف شعرها قدام المرايه سليم قرب منها بدون وعي واقف وراها وحوطها من خصرها ودفن راسه في رقبتها. وفجاءه. 

سليم بتوهان : اي اللي مطلعك كده مش معني اني وعدتك اني مش هقربلك يبقا تعذبيني. 

رقيه بخوف: سليم انا معرفش انك هنا. 

سليم: تمام قدامك خمس ثواني وتختفي من قدامي و الا مش ضامن نفسي الصراحه. رقيه زقته واخدت هدومها و دخلت لبست. وحطت ميك اب وطلعت. 

سليم بغضب:انتي هتنزلي كده قدام يزن. 

رقيه: ليه مالي ي سليم. 

سليم حاول يمسك اعصابه: الميك اب اللي انته حاطه ده ولا الهدوم دي ضايقه. روحي امسحي القرف ده وغيري. 

رقيه: انا مش شايفه البس ولا حتي الميك اب في حاجه ي سليم مش هغير. 

سليم قرب منها وبصلها نظرة رعبتها. مسك منديل وابتدا يمسح الميك اب والروج اللي علي شفايفها. وبدون وعي قرب منها وباسها. بعد عنها وهو بيلهث. و رقيه كانت مكسوفه جدا. 

سليم بغضب: تحبي انا اغيرلك ي رقيه تعالي. شالها سليم. 

رقيه بصريخ: خلاص والله هغير بس نزلني.سليم نزلها. وبعدين متعملش، فيها جوزي احنا هنطلق. سليم نزلها ومسكها من دراعها بغضب. 

سليم بنبرة تحذير: بعد كده لما اقول الكلمة تتسمع ي رقيه انتي فاهمه. وموضوع انا جوزك ولا لا ده هنتكلم فيه بعدين. رقيه هزت رسها بخوف. 

تحت كان يزن وصل وسليم نزل. وتسنيم و رقيه نزله مع بعض. 

سليم بحنيه: تعالي ي تسنيم ي حبيبتي. يزن جاي يطلب ايدك. اي رايك 

تسنيم: وانا مش موافقه ي ابيه. 

سليم: احم تسنيم ي حبيبتي انا براي انك تاخدي وقت الاول تفكري في الموضوع. 

يزن بهدوء: لو سمحت ي سليم عايز اكلم تسنيم خمس دقايق بس. 

سليم: ماشى ي، يزن. سليم و رقيه قامو مفضلش، غير يزن وتسنيم. 

يزن: ممكن اعرف انتي مش، موافقه عليا ليه. 

تسنيم: انت اخويا ي، يزن مقدرش اعتبرك اكتر من كده. 

يزن بغضب: انا مش اخوكي ي تسنيم انتي فاهمه و هتوافقي عليا احسنلك. 

تسنيم: انا قولت اللي عندي مش موافقه. وبعدين انت فجاءه كده جاي تتقدملي ليه. 

يزن بصلها وكان نفسه يصرخ ويقولها علشان بحبك بس كرامته كانت فوق اي حاجه هي رافضاه واكيد هترفض، حبه. 

يزن:علشان انا مش شايفك اختي ي، تسنيم 
تسنيم: امال شايفني اي. 

يزن بصلها بحزن: بعدين هقولك انا مش عارف انتي رافضه علشان بتعتبريني اخوكي ولا ليه مش عارف قدامك لبكره بليل ويكون الجواب عندي بس اعرفي بمزاجك غصب عنك انتي ليا. سلام. 

تسنيم بصتله بحزن وهو ماشي. 

تسنيم: ده حتي مش عايز يقولي بحبك. ماشي ي يزن لازم تتربي. 

في مكان تاني مجهول. 

مجهول 1:اعمل حسابك هنفذ بكره. 

مجهول 2:طب ازاي ده الفيلا كلها حراسه. 

مجهول 1:انت مش هتدخل الفيلا اصلا استني مني التعليمات. 

مجهول 2:اوامرك ي بيه بس سليم لما يعرف اننا خطفنا مراته مش هيسبنا. 

مجهول 1:مين قالك انه هيفضل عايش اصلا هقتله. 

عند سليم و رقيه. 

سليم بخبث قرب منها. حوطها من خصرها. 

سليم: كنتي بتقوليلي اي، بقا مش جوزك وهطلقك صح. 

رقيه بخوف: لا لا انا مقولتش كده. 

سليم حاول يمسك ضحكته علي شكلها. 

سليم: لا قولتي ي رقيه ولازم تتعاقبي. 

رقيه عيونها دمعت: سليم ارجوك والله ما هعمل حاجه تاني. 

سليم: تؤتؤ ابدا هتتعاقبي. قرب شفايفه منها وباسها برقه وحنيه. وبعدين بعد عنها. كل م هتعملي حاجه هو ده عقابك. 

رقيه بصتله بخجل: علفكره انت قليل الادب 
سليم: تحبي اوريكي قلة الادب بجد. 

رقيه: لالا خلاص سكت انا اسفه. سليم ضحك عليها. قرب منها وشالها طلع السرير وضمها لحضنه بحنان ونام. 

تاني يوم الصبح. سليم راح الشركه و رقيه قامت بعده.لاقيت موبيلها بيرن. برقم غريب ردت. 

رقيه بخوف: بابا ماله انا جايه حالا. رقيه نزلت جري تسنيم مكنتش لسه مشيت ندهت عليها و رقيه مردتش تسنيم طلعت وراها.

بعيد عن الفيلا. شويه وقفت عربيه سودا. و نزله اتنين واخده رقيه وفجاءه. 
              شاهد 👈 الفصل التاسع 
بقلمي Esraa G Eletrby



تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -