روايه احببت زين الصعيد الفصل العاشر10بقلم فرح

أخر الاخبار

روايه احببت زين الصعيد الفصل العاشر10بقلم فرح

روايه احببت زين الصعيد الفصل العاشر10بقلم فرح

روايه احببت زين الصعيد الفصل العاشر10




احببت زين الصعيد
البارت 10
الكاتبه فرح ♥♥🫂
زين بغضب: فرح اتعدلي في كلامك احسلك 
فرح بعند: مش هتعدل 
زين بغضب: متختبريش صبري اقسم بالله اكسر دماغك سامعه و سابها و راح نام هي بصت عليه بزعل و نامت علي الكنبه و لما نامت زين شالها حطها علي السرير و خدها في حضنه و نامو 
قامت الصبح لقت نفسها في حضن زين بصت عليه بزعل و هو فتح عينه بصلها و قام دخل الحمام 
فرح بغيظ: غلطان و كمان زعلان والله ناس عجيبه لقت تليفونها بيرن و كانت واحده صحبتها 
فرح: عااااا وحشتوني
مي: وانتي كمان وحشتينا اوي هتيجي الامتحانات ولا ايه 
فرح بصدمه: هي امتا 
مي: كمان اسبوع يا بنتي انا قيلالك علي الواتس 
فرح: بت انتي بتهزري انا مذاكرتش حاجه  
مي: هتلحقي بس هتيجي ازاي من الصعيد ل هنا و جوزك 
فرح بتنهيده: والله معرفش يا مي انا متكلمتش معاه خالص 
مي: عموما هنستناكي يلا باي يا جميل 
فرح: باي يا حبيبتي 
زين طلع من الحمام مدهاش اهتمام و هي قامت وقفت قدامه 
فرح: زين مردش عليها و هي اضايقت 
زين ممكن ترد انا عايزاك في موضوع 
زين: خير ان شاءلله 
فرح: ممكن نقعد نتكلم
زين من غير ما يبصلها: مش فاضي اتكلمي و انا بلبس 
فرح خدت نفس و قالت: انا امتحاناتي كمان اسبوع 
زين: و انا مالي يعني 
فرح: مالك ازاي عايزه انزل القاهره احضر امتحاناتي 
زين بصلها و قال باستفزاز: لا مفيش امتحانات مش هتروحي 
فرح بصدمه: يعني ايه مش هروح 
زين باستفزاز: زي ما سمعتي  
فرح: زين لو سمحت انا عايزه اروح امتحاناتي 
زين بصلها و سابها و فتح الاوضه و طلع و هي طلعت وراه بالقميص بتاعه 
زين رجع و مسك ايديها و دخلها الاوضه و رزع الباب 
زين بغضب اعمي و مسك دراعه جامد: انتي اتجننتي ازاي تطلعي كده انتي عايشه هنا لوحدك
فرح بدموع:  زين سيب ايدي انت بتوجعني والله انا مخدتش بالي 
زين زقها و نزل دخل اوضة امه باس ايديها 
سميحه: مالك يا حبيبي 
زين: مليش ياما 
سميحه بحنان: شكلك غضبان قوي يا ولدي انت متخانق مع مرتك 
زين بتنهيده: لا يا ست الكل احنا كويسين و لسه بيكمل كلامه لقي فرح داخله باست ايد امه و سكتت 
سميحه بصتلهم: في ايه انتو متخانقين صح 
الاتنين بصو لبعض و سكتو 
سميحه: في ايه انطقو 
فرح بعياط: يا ماما امبارح شدينا بسبب موضوع ست زفته ماري دي و النهارده صحبتي كلمتني و قالتلي ان الامتحانات الاسبوع الجاي قولتله اني عايزه انزل امتحن سابني و مشي طلعت وراه والله مكننش واخده بالي انا لابسه ايه و زعقلي جامد
سميحه بصتله بعتاب: حقك علي راسي انا يا بنتي و انتي امسحي دموعك و اطلعي حضري معاهم الفطور و انا هتحدت معاه 
فرح هزت دماغها: حاضر و طلعت 
امه بعتاب: يا ولدي والله انت قاسي عليهم قوي فيها ايه لما تروح جمعتها 
زين: ياما والله كنت هنزلها انا عارف انها شاطره بس بتعاند معاهم بسبب كلامها امبارح 
سميحه: والله يا ولدي البنت دي غلبانه كفايه ستك عليها و لسه بتكمل لقو صوت زعيق زين طلع يجري بره لقي... 
يتبع
اتأخرت عليكم انا اسفه اوي و ليكم بارتين كمان النهارده 
الكاتبه فرح ♥♥🫂
   مشاهده 👈 الفصل الحادي عشر




تعليقات
3 تعليقات
إرسال تعليق
  • غير معرف 6 أغسطس 2022 في 11:00 م

    ماتطوليش مستنين على نار

    إرسال ردحذف
    • غير معرف 8 أغسطس 2022 في 9:10 م

      فين البارت

      إرسال ردحذف
      • غير معرف 9 أغسطس 2022 في 6:45 م

        ممكن تكملي حضارتك الباقي

        إرسال ردحذف



        وضع القراءة :
        حجم الخط
        +
        16
        -
        تباعد السطور
        +
        2
        -