روايه حب بعد عذاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان

أخر الاخبار

روايه حب بعد عذاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان

روايه حب بعد عذاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان

 روايه حب بعد عذاب الفصل الحادي عشر 11 

العبه خلاص خلصت ي قاسي أنا اللي ادمرت مش انتوا (محتوي المسدج)

قاسي بدء يمسح دموعي وقال بهدوء :باين أن ربنا بيجيب حقك
مكنتش فاهمه اي حاجه بس كنت حاسه اني هرتاح من كل دا قريب اوي

عندي أسر وتمارا

أسر : نهار ازرق يعني زينه عملت كل دا في مرات ابن عمي وصديقه عمرها
الفيديو دا لازم يوصل ل قاسي
تمارا:أنا خايفه اوي من اللي هيحصل
أسر:متخافيش قاسي هيتصرف بعقل

عند قاسي وملك
ملك نامت في حضن  قاسي ك العاده علشان يطمنها
قاسي وهو بيرجع شعرها لورا :أنا عمري ما هقدر اعيش من غيرك ثانيه انت ملاكي بحبك اوي اوي
ملك بصتله وعينها كلها دموعها :ربنا عوضني بيك انت احن انسان في الدنيا ربنا يخليك ليا
قاسي ضمها لي اكتر
بس فجاه الباب خبط
ملك مسكت في قاسي خايفه يكون مازن
قاسي بهدوء:متخافيش أنا معاكي هشوف مين
قاسي فتح الباب وكان أسر وتمارا
أسر دخل وتمارا
قاسي :في اي حاسس ان في مصيبه
أسر:والله ما عارف ابدء ازاي
قاسي:ادخلي ي تمارا ل ملك
تمارا:حاضر
قاسي:في اي أنجز أنا قلقت
أسر طلع الفيديو من ع الفون
وقاسي بيسمع بصدمه
قاسي بعصبيه:ينت ال*كلب
أسر :اهدا ي قاسي لازم نفكر ونتصرف صح
قاسي :دا انا هشرب من دمهم

عند تمارا وملك

تمارا:بجد انتي  تستاهلي كل خير والله ي لوكه
ملك :بدموع وبتحاول تجمع قوتها وتبان عادي: ربنا يخليكي ي حبيبتي قوليلي عامله اي انتي وأسر
وفجاه سمعوا صوت قاسي عالي اوي
قاسي:أنا لازم اجيب البنت دي دلوقتي
ملك طلعت تجري تشوف قاسي ماله وتمارا ورها
ملك:في اي ي قاسي
قاسي قرب منها وحط وشها بين ايده في اني هجيب حقك ي ست البنات
ملك بدموع دهشه وبتبص ع أسر وازاي قاسي بيتكلمه ادمه هو عارف ولا اي وبلعت ريقها وقالت :انت عرفت مين عمل كدا
قاسي:للاسف عرفت
ملك :مين ي قاسي مييييين دمر حياتي
قاسي:اهداي ي نور عيني هتعرفي كل حاجه بس مش دلوقتي
ملك : دلوقتي ي قاسي أنا استحملت كتير وانا مش عارفه اوصل ل اي حاجه و لما عرفت هتخبي ليه واستني تاني ليه
قاسي اخدها من أيدها وقال ل أسر البيت بيتكم  ودخل غرفه النوم و اعد ملك ع السرير ادامه
قاسي: أنا عارف ان بنتي قويه وهتفهم اي كلام أقوله دلوقتي علشان أنا أقدر اتصرف ومهما كان الشخص دا قريب منك هتفكري بهدوء
ملك قلقت اوي ي ترى مين
قاسي اعد جنبها ع السرير و حضن وشها ب ايده:زينه ي ملك زينه اللي طلبت من مازن يعمل كدا
ملك :بصدمه  ودموع بتنزل كتير اوي صديقه عمرى تعمل فيا كدا لييييه ليه طيب أنا وحشه ي قاسي أنا عملت اي 
قاسي اهدي انتي احسن ست في الدنيا والله هم اللي عندهم نقص
ملك :أنا عايزه اعرف ليه عملت كدا
قاسي بص بعيد
ملك:انت عارف السبب ي قاسي
قاسي فضل ساكت
ملك :يبقي عارف السبب
قاسي :مش وقته ي ملك هقولك بعدين لازم اجيب حقك وقام من ع السرير
ملك شدت ايده :مش قبل ما افهم السبب
قاسي :زينه كانت بتحبني و كلمتني قبل ما اخطبك وانا و انا
ملك :انت اي قول
قاسي :وانا قولتلها اني بحبها وهتجوزها كل دا علشان اقدر اوصلك انتي بس
ملك ببكاء شديد:يعني لعبت بقلبها علشان توصلي ي خساره ي قاسي اهي دمرت مرات شوفت ما هي قلوب الناس مش لعبه
وانهارت اوي وبدأت تكسر كل حاجه في الاوضه وهي بتقول :قلوب الناس مش لعبه ي قاسي
أسر دخل وتمارا ع صوت الكسر اللي في الاوضه وصوت ملك

تمارا بصدمه بيبي

هنعرف اي حصل في بارت جديد

#دمتم_سالمين

#حب_بعد_عذاب
#بارت11
#Nourhan
كنت هكمل البارت ويكون الاخير بس هيكون طويل اوي ف لو لقيت تفاعل حلو هنزله بليل





تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 14 أغسطس 2022 في 10:39 ص

    جميله جدا

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -