رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الثاني عشر 12 بقلم صابرينا

أخر الاخبار

رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الثاني عشر 12 بقلم صابرينا

 رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل 12

رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الثاني عشر 12 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الثاني عشر 12 


 قدامهم وكانه بيقوله اخدتها هي وبناتك منك 
&____$$$$$$$$$$$$$$$$$""""$$$$$$$$
في مكان مجهول 
علا....عايزاك تصورهالي وهي في حضنك 
عزيهالي في شرفها 
الرجل....انتي تؤمرى
الفصل ١٢
             ..................
العذراء والرجل الاربعيني 
في القسم 
كان حسام هايتجنن من الي حصل 
اخته مخطوفه ومش عارف يوصلها ومفيش اي دليل علي الي عمل كدا 
بعد شويه 
وصل الضابط ومعاه ملف 
الضابط....حددنا مكان العربيه ي فندم 
ڤله مهجوره في الساحل الشمالي صاحبه الڤلا اسمها علا المنياوى 
الاسم نزل علي شاهين كالصاعقه وافتكر ان علا دى بنت مش مظبوطه وانها عرضت نفسها عليه قبل كدا 
شاهييين.....لازم نلحقها بسرررعه 
لسه شاهين هايتكلم لقي تليفون بيهتز بوصول رساله كان مضمونها صوره موج متكتفه ومكتوب تحتها العنوان 
عايز تلحقها لازم تيجي لوحدك 
لوحدك بس 
حسام شك في شاهين وراح بص علي فونه 
شاهين غمز لحسام انو يسكت عشان يلحقوا اخته 
وفعلا حسام سكت 
خرج شاهين وحسام برا المكتب 
حسام.....انا هابقي وراك بعربيتي 
شاهين......تمام
خرج شاهين من القسم هو وحسام وشاف دينا بيتعيط وجرت عليه 
دينا.... سامحني
حسام بعد دينا عنه واتكلم 
حسام....لو صادفت وشوفتك مره تانيه هاندمك علي اليوم الي عرفتني فيه
انتي ساااامعه 
رماها حسام علي الارض بقرف وجري يلحق شاهين 
***************************************** 
في الڤيلا المهجوره 
كانت علا في اوضه موج الهوى بتبص عليها وبتتأمل في جمالها 
جه وراها شاب وبدا يتكلم 
المجهول..... انفذ 
علا....هي كمان عجباك 
المجهول.....اووووي من اول يوم لمحتها وهي هاتجنني 
علا....... هاتنفذ بس مش دلوقتي 
طلعت رقم شاهين واتصلت بيه 
علا.....الوووو 
كان شاهين بيسوق عربيته وشاف فونه بيهتز 
شاهين.....الوووو 
علا.....تصدق واحشني 
شاهين .....مين بيتكلم 
علا.....انا علا مراتك 
شاهيييين....اسمعي يابت الكلب انتي لو مسيتي شعره من موج هااقتلك 
علا.....والله مش انا الي هامس منها دا في واحد حليوه معاها ف الاوضه وهي ياحرام نايمه ومتكتفه لاحول ليها ولا قوه 
شاهين بغضب اكبر....هااقتلك انتي سااامعه 
هااقتلك 
علا.....اسمعني وخليك امور وشاطر في شارع صدقي باشا هاتلاقي ماذون كدا محترم اسمه اسعد فخر الدين 
تجهز اتنين شهود معاك وتجيبه الا واقسم بالله لتيجي تلاقيها بالملايه 
شاهين....انتي اتجننتي هاتجوز مين 
علا....تتجوزني انا ياروح الروح 
مستنياك 
اه 
كدا ولا كدا وبلغت انت الجاني علي روح موج 
**************************************** 
في الطريق 
كان حسام هايتجنن 
اي الي نزل شاهين عند الماذون وخده ليه 
حسام بدا يقلق علي اخته ولقي الظابط بيتصل بيه 
الظابط..... احنا قربنا نوصل لمكان اختك انت فين
حسام....انا جاااي في الطريق 
طبعا حسام مقلش حاجه للظابط لانو خايف علي موج 
**********************************

 
هاترجع تنزل من تاني اسفه انو قصير بس لسه تعبانه والله


جميع حلقات الرواية  هنا 👈 الفصول كامله



جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه مدونه دار الروايه المصريه اترك تعليق ليصلك كل جديد وحصري 

 ملحوظة اكتب في جوجل. " رواية   دار الرواية المصرية  " لكي يظهر لك الفصل كاملا
تعليقات
تعليقان (2)
إرسال تعليق
  • غير معرف 27 أغسطس 2022 في 1:04 ص

    حلوة

    إرسال ردحذف
    • غير معرف 27 أغسطس 2022 في 3:57 م

      روايه ممتعه جدا 👌

      إرسال ردحذف



      وضع القراءة :
      حجم الخط
      +
      16
      -
      تباعد السطور
      +
      2
      -