رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني عشر 12والاخير بقلم نورهان

أخر الاخبار

رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني عشر 12والاخير بقلم نورهان

 رواية حب بعد عذاب الفصل 12

رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني عشر 12بقلم نورهان

رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني عشر 12


أسر دخل وتمارا ع صوت الكسر اللي في الاوضه وصوت ملك 

ملك وقعت واغم عليها 
قاسي طلب الدكتور بسرعه 
الدكتور:المدام اتعرضت لصدمه كبيره هي بخير بس ياريت لما تفوق تبعده عنها اي حاجه تزعلها علشان البيبي كمان

تمارا بصدمه :بيبي 

تمارا بصت ل أسر وبتقول في سرها (ي تري هيكون ابن مين اللي في بطنها دا)
قاسي وصل الدكتور للباب وطلب من تمارا تفضل جنب ملك لحد ما يرجع ونزل واسر نزل معاه 
أسر:ناوي ع اي
قاسي:هقتلهم 
أسر:براحه ي قاسي مش هتتحل كدا 
قاسي بعصبيه: يعني اي تدمر مراتي وتقولي براحه دا شرفها شرفها انت فاهم
أسر :بس ي قاسي انت ازاي تعلق زينه بيك وتتجوز اعز صديقه ليها مكانش ينفع برضو 
قاسي وقف العربيه فجاه وفكر في كلام أسر وكلام ملك وحس ب الندم مكانش ينفع اللي حصل
أسر:في اي سرحان في اي 
قاسي:فاق ع صوته ها 
أسر:عارف اللي بتفكر في وبجد مش عارف اقولك تتصرف ازاي
قاسي شغل العربيه وكمل الطريق 
وفجاه الفون رن 
قاسي رقم غريب هو دا وقته مش هرد 
أسر:رد يمكن حاجه مهمه
قاسي :مسك الفون ورد 
مازن: أنا عارف انك عرفت الحقيقه ي قاسي بس مش تتعب نفسك أنا برا مصر دلوقتي وحياتها كلها اتدمرت شغلي وشرف اختي ضاع اللي عملته في ملك حصل في اختي حقها وصل وسبنا مصر كلها وانا اسف ع اللي حصل زينه كانت شيطانه فضلت تزن عليا وانا كنت بحب ملك وكان نفسي تكون ليا و زينه كانت بتحبك ي قاسي 
قاسي وقف العربيه وهو بيسمع وقلبه وجعه 
مازن كمل كلام:زينه عندها كانسر و بين الحياه والموت احنا كنا غلط بس ربنا هو اللي جاب حق ملك 
قاسي لسه هيرد بس مازن قفل بسرعه 
قاسي حاول يرن كتير بس الخط اتقفل 
مبقاش ادامه غير أنه يرجع ل ملك ويكمل حياته لأن مش هيعرف ينتقم منهم اكتر من اللي حصلهم 
أسر:ارجع ل مراتك ي قاسي وانسوا اللي فات 
قاسي شغل العربيه ورجع كانت ملك فاقت 
قاسي قرب منها وباس راسها 
تمارا :احنا هنمشي بقي خلي بالك منها ي قاسي 
قاسي :تمام 
تمارا :خلي بالك من نفسك ي لوكه انتي اقوي من اي حاجه 
ملك ابتسمت بوجع وتمارا وأسر مشوا
قاسي قرب من ملك واخدها في حضنه 
ملك بدموع: عملت اي 
قاسي:حقك جه لوحده ي ست البنات 
ملك بدهشه:ازاي 
قاسي حكلها اللي حصلت
ملك ببكاء ع اللي كانت صديقتها

و ع حياتها اللي ادمرت : بعدت عن حضنه وحاولت تبان اقوي 
ملك بصوت كله وجع:طلقني ي قاسي 
قاسي:انتي بتقولي اي مش هيحصل أنا حبيتك اوي ي ملك 
وفجاه فون قاسي رن 
مصطفى:قاسي بيه الشركه ادمرت خسرنا كل الفلوس ومش عارفه اعمل اي 
قاسي حط ايده ع دماغه :كلم أسر ي مصطفى لحد ما أنزل وقفل
قاسي:كل حاجه بقت بتدمر بس انا مش هسيبك انتي تضيعي مني ابدا تغور الفلوس وكل حاجه اهم حاجه تفضلي معايا
ملك حطت أيدها ع بطنها بوجع وصرخت قاسي مش قادره شكلي هولد 
قاسي اخدها بسرعه ع المستشفى 
ودخلت غرفه العمليات وقاسي صمم يدخل معاها بعد ما كلم أهلها وأهله  
بعد شويه شرف مالك ومليكه كانوا تؤم 
قاسي:حمدلله ع سلامتك ي ام عيالي 
ملك بوجع:الله يسلمك 
والكل كان فرحان اوي 

بعد اسبوع 

قاسي : ع فكره العيال طلعوا عيالي ي ملك 
ملك بفرحه :بجد. ي قاسي  
قاسي:نتيجه التحاليل اهي 
ملك حضنته وهي فرحانه اوي علشان كدا مفيش اي حاجه تفكرها باللي حصل قبل كدا 
قاسي:اعتبر الحضن دا أن مفيش طالق كدا ومش هتقولي طلقني تاني 
ملك طلعت من حضنه و حمحمت بكسوف :اه علشان عيالنا بس مش ابعدهم عن ابوهم 
قاسي:يعني مش علشان بتحبيني مثلا 
ملك:الصراحه بحبك اوي اوي يعني 
قاسي حضنها ربنا يخليكي ليا 

"الخلاصه"

بلاش نثق في الناس زياده عن اللزوم يعني شوفته صديقه عمرها عملت اي شوفته الغيره والحقد وصله ل اي 
وكمان قاسي خسر كل فلوسه وشرف مراته اولا علشان لعب بقلب بنت 
ومازن اللي عمله حصل ل اخته كما تدين تدان 
خلينا نعيش في سلام بلاش حقد وبلاش غيره وبلاش ناذي الدنيا مش مستاهله والله ربنا يبعد عنكم اي شر يقمرات 





جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه مدونه دار الروايه المصريه اترك تعليق ليصلك كل جديد وحصري 

 ملحوظة اكتب في جوجل. " رواية (حب بعد عذا)ب  دار الرواية المصرية  " لكي يظهر لك الفصل كاملا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -