رواية عشق الأدهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميس عنتر

أخر الاخبار

رواية عشق الأدهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميس عنتر

 رواية عشق الأدهم الفصل الرابع عشر 

رواية عشق الأدهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميس عنتر

رواية عشق الأدهم الفصل 14 

هند بجمود : مصطفي لو سمحت أنا متجوزة كفاية اوي اوي ال حصل بينا لو سمحت
مصطفي فضل يتكلم معاها وهي اتاخرت ومهاب نزل يشوفها بس لقي ****
البارت ال 14( عشق الادهم) 

مهاب نزل لقي مصطفي حاضن هند قرب منهم وشدها وضر*ب مصطفي بالبوكس 
هند بعياط : مهاب والله والله هو 
مهاب قاطعها : اخرررررسي انتي وبص لمصطفي : اياك اشوفك قريب منها تاني ايااااك 
وشدها وطلع الاوضة رماها علي السرير 

هند بعياط هيستيري : وأقسم بالله هو هو ال شدني 
مهاب بعصبية : كدابة الصبح تقولي اسمه ونتي نايمة ودلوقتي ف حضنه اييييييي أنا لو كنت بعاملك حلو عشان مش عاوز اضغط علي نفسيتك ودا لاني بحبك بس خلاص انسيييي من النهاردة هتشوفي اياام زي الز*فت علي دماغك وسابها ونزل 

***** 

ف شقة ادهم وعشق " 
عشق بتعب : ادهم أنا دماغي وجعاني اوي 
ادهم : هجيبلك حبابة للصداع ي حبيبتي استني 
عشق مسكت أيده وقعدته جمبها : خلاص ي ادهم أنا سمعت كلام جدي كله مفيش داعي تخبي
ادهم مسك وشها بين أيده : متخافيش ي عشق أنا معاكي 
عشق بتعب بيزيد : خلاص مش هلحق اعيش معاك أنا عاوزة اقولك اني كنت مغفلة لاني حبيت واحد زي كريم وكملت بضحكة ممزوجة بتعب هو انت عملت فيه اي 
ادهم بدموع ،: هتعيشي معايا ي عشق هتعيشي أنا أنا مشيت كريم والله من زمان بعد م اديته علقة محترمة يجرم يعمل كدا مع اي بنت 

عشق ابتسمت ومناخيرها بدأت تنز*ف ووقعت بين أيده 
ادهم حاول أنه يفوقها وشالها جري علي المستشفي
حط أيده بين رأسه وافتكر " 

Flash Back
يوم م الجنين ما*ت " 

الدكتور : لا أنا شاكك أن فيه حاجة ياريت تعمل التحاليل دي 
ادهم : تمام 
وعملوا كل التحاليل وعشق واخده مخدر 
الدكتور : للأسف المدام عندها كانسر
اشرف بصدمة : ايييييي 
الجد بهدوء : اي العلاج المطلوب ي دكتور 
الدكتور : جلسات بس هديها علاج تاخده الاول 
ادهم : تمام ينفع نشوفها 
الدكتور : ايوا 
الجد : محدش يتكلم معاها لما تخف ابقوا اتكلموا

END Flash
الدكتور : لازم تبدأ الجلسات الحالة تدهورت خالص 
ادهم : تمام تمام أبدأ 

وفعلا بدأت الجلسات وادهم واقف برا هيموت من الخو*ف عليها وهو سامع صراخها 
بص لقاهم جايين كلهم من البلد : اي ال جابكم هنا 
الجد بخوف : عشق فين ي ولدي 
اشرف بدموع : فين بنتيييييي 
ادهم بتنهيدة : جوا ربنا يستر عليها 

**** 

فات شهر وعشق مواظبة علي الجلسات " 
ف يوم " 

الدكتور : نسبة الشقا بانت وان شاءالله هتكون كويسة قريب 
ادهم بفرحة : أن شاءالله ودخل الاوضة لعشق لقاها معلقة محلول 

ادهم حضنها بهدوء : سلامتك ي حبيبتي أن شاءالله هتقومي بالسلامة 
عشق بابتسامة : أن شاءالله
ادهم : أنا آسف هسيبك دلوقت شوية لان هند عاوزاني تقريبا في مشكلة بيها هي ومهاب 
عشق : ماشي ي حبيبي متتاخرش عليا عشان خاطري 
ادهم : حاضر ي حبيبي 
عشق حضنته جامد ودمعت : بحبك اوي ي ادهم اوي اوي 
ادهم : ونا بعشقك ي عشق 

وسابها ونزل علي شقة مهاب وهند ال رجعوها بعد م عشق تعبت 
ادهم : اي ي جماعة اي ال حصل 
هند : أنا ومهاب قررنا نطلق مش مرتاحين 
ادهم بصدمة : اييييي 
هند : أنا اسفه ي ادهم أنا وهو مش متفاهمين طلقني ي مهاب 
مهاب : انتي طالق ي هند 
ادهم بزعيق : اي دا هو أنا مش واقف طلقتها بكل سهولة كدا تمام لمي هدومك وقدامي 
هند جابت هدومها وطلعت " 
        شاهد 👈 الفصل الخامس عشر 

#عشق_الادهم 
جميع حلقات الرواية هنا 👈  رواية عشق الأدهم كاملة




جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه مدونه دار الروايه المصريه اترك تعليق ليصلك كل جديد وحصري 

 ملحوظة اكتب في جوجل. " رواية عشق الأدهم   دار الرواية المصرية  " لكي يظهر لك الفصل كاملا

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -