رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل السابع عشر 17 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

أخر الاخبار

رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل السابع عشر 17 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

 رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل 17

رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل السابع عشر 17 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل السابع عشر 17 





روان:قالت بنها وبين نفسها انت ملكته ي فهد بس معدش ينفع كلكوا سبب.
فهد: قال بعلو صوتها الفهد وقع في حب روان عشق بعد عداوه.
روان ودموعها نزله: خطوبتي النهاردة
البارت 17...

فهد: قال بعلو صوتها الفهد وقع في حب روان عشق بعد عداوه.
روان ودموعها نزله: خطوبتي النهاردة عن اذنك.
فهد بصدمه:كلام نزل عليه زي صعقه ورمي الورد علي الارض وركب العربيه.
روان بعياط:دخلت الاوضه رمت نفسها علي سرير وقالت لو عرفت ان الي حصلك دا بسببي هتكرهني اصلا ي فهد ومسحت دموعها بقوه وقالت انا متهزمش ابدا وقامت عشان تجهز نفسها.
فهد لاول مره دموعه تنزل:بيقول اول مره دموعي تنزل علي فراق حد وقال لي كدا ي روان لي فاجأة فونه رن وكان ديفيد.
ديفيد:الو ي فهد عامل اي ي صاحبي.
فهد بحزن: الحمد لله ي ديفيد انت عامل اي.
ديفيد بفرحه:هخطب روان النهارده لازم تيجي.
فهد بغيره:انا رايح حفله الكباس والبرق لو فاض معايا وقت هاجي ليك بإذن الله .
ديفيد: تمام ي صاحبي.
كارما: واقفه معاه بتاع ديكور كانت لبسه فستان ازرق غامق مع لون بشرتها البيضاء وكانت رافعها الشعرها البني وكانت قموره خالث حضرتك حط الشاشه هنا قدام السلم والانوار ظبطها علي دخول كباس والبرق.
الشاب:تمام ي فندم.
كارما بتلف:خبت في يزد وقالت م تحاسب ي عمنا ورفعت راسها وقالت يزد.
يزد بغيره:كونتي واقفه معاه لي.
كارما بعدم فهم:هو مين بتاع الديكور.
يزد:اها واقفه لي ي كارما معاه.
كارما: ثانيه بس مهتم لي.
يزد:مسك ايد كارما وخدها وقفوا في حته لوحدهم.
كارما: بتعمل اي ي يزد سيب ايدي لو سمحت.
يزد:لف ضهر كارما ليه وباسه وقال فستان دايق عريان اوي حسك عينك تلبسي أو تلبسي الون دا.
كارما: كسفت من الي يزد عمله معرفتش ترد غير وي يزد بيفك الكعكه بتاعت شعرها ونزل شعرها علي ضهرها.
يزد:همس في ودن كارما وقال كدا احلا بكتخيرر وباس كارما من خدها وقال هروح لجدي هشوفك التاني.
كارما:حطت أيدها علي قلبها وضحكت وقالت مجنون.
عند روان:وقفت قدام المرايا كانت لابسه فستان اسود جميل جدا وحجاب من الون الاحمر وقالت اوف فين ي داده شبشب الاسمر.
داده جت:وقالت بي ارتباك معرفش ي بنتي في صنادل وجزم احسن.
روان فهمت:فين شباشب ي داده.
داده:احم الست كارما خدت كل شباب بتاعتك ورمتها وحطت بدلوهم جزم وصنادل .
روان بغضب:ماشي ي كارما الكلب ام وريتك وراحت لابسه صندل كعبه عالي وقالت اوف همشي بي ازاي دا ونزلت .
السواق:فتح باب العربيه ليها وركبت وقال هنروح فين ي فندم.
روان:قالت العنوان والسواق خدها وكانت وصله الحفله.
ديفيد:راح يلبس بعد م ظبط الحفله هو وكارما.
فهد:وصل لي الحفله وبص علي المنظر وانبهر من جمال الفيلا موقعها ودخل شاف جده الحريري ويزد وسلم عليهم وقفوا يشربوا عصير.
كارما:اي جمال دا ي روان.
روان بغيظ: هموتك هموتك بي ايديا دول انتي ترمي شباشب بتاعتي.
كارما:متخافيش رميت كلوا معادا أبوا سبعه ونص عشان عرفت انوا غالي عليكي.
روان فاجأة سرحت:يوم الربع الجنيه ومقبلتها لي فهد وتحديها واتحمست اكتر تشوف علامات الواو علي وشهم.
كراما:هاااا جاهزه.
روان:جاهزه بس فين ديفيد.
كارما: راح يغير وجاي.
وفاجأة الدنيا ضلمت والهدوء عم علي المكان كله  يتبعععععععععععععع
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ
#البارت_17
#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.






جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه مدونه دار الروايه المصريه اترك تعليق ليصلك كل جديد وحصري 

 ملحوظة اكتب في جوجل. " رواية  (فهد وقع في حب الكباس) دار الرواية المصرية  " لكي يظهر لك الفصل كاملا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -