رواية احببت زين الصعيد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فرح

أخر الاخبار

رواية احببت زين الصعيد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فرح

 رواية احببت زين الصعيد الفصل 26

رواية احببت زين الصعيد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فرح

رواية احببت زين الصعيد الفصل السادس والعشرون 26 


فرح بصتلهم: عن اذنكم و خدت عيالها و طلعت و زين طلع وراها
زين: ايه طلعك و متكلمتيش اي كلمه حتي 
فرح: انا عايزه امشي من هنا 
زين بصلها: نعم تمشي تروحي فين ان شاءلله 
فرح: انا مش قاعده مع البت دي في البيت يا انا يا هيا 
زين:... 

احببت زين الصعيد
البارت 26
الكاتبه فرح ♥♥🫂
فرح: انا مش قاعده مع البنت دي في البيت يا انا يا هيا
زين بهدوء: حبيبتي هي متقدرش تعملك حاجه طول منا موجود
فرح: يا زين انا مضمنش البنت دي تحطلي حاجه او ل عيالي الله يخليك خلينا نمشي نروح القاهره
زين بحده: نمشو نروحو فين انا كبير البلد اقوم اسيبها و امشي
فرح: تمام بس انا مش قاعده في البيت ده طول ما البت دي فيه
زين مسك من دراعها بغضب: كلمة مش قاعده في البيت دي متتنطقش تاني يا فرح
فرح بوجع: زين سيب ايدي بتوجعني
زين سابها و قال بحده: متتعامليش معاها و بس سامعه انا مش عايز مشاكل و سابها و نزل
فرح قعدت علي السرير: ياربي اعمل ايه بس والله خايفه علي عيالي هيتأذو
زين نزل لقاهم كلهم قاعدين
سميحه: فينها مرتك يا ولدي
زين: فوق ياما العيال صاحيين و هي قاعده بيهم
سميحه: قومي ياريم هاتي العيال مع مرتك اخوكي و هاتيها قوليلها امك عايزاكي و تعالي يلا
ريم: حاضر ياما و طلعت خبطت علي فرح و دخلت لقاتها بتعيط
ريم: مالك حصل ايه
فرح حضنتها: هتأذيني انا و ولادي انا خايفه منهم مكنش المفروض ترجع يا ريم
ريم: والله منا عارفه رجعت ازاي دي بس متخفيش والله احنا هناخدو بالنا كويس
فرح: ربنا يستر
ريم: يارب قومي يلا امي عايزاكي تحت و نزلو
سميحه: تعالي يابتي طلعتي ليه قبل العشا
فرح: الولاد كانو صاحيين يا ماما
سميحه: طاب يلا نتعشو يا جماعه
بعد الاكل زين طلع فوق قابلته رضوي
رضوي: شكرا قوي يا زين
زين: اول حاجه ناديلي ب اسم حد من عيالي
تاني حاجه يارب تتعدلي بس يا رضوي انا رجعتك هنا اكراما ل ابوكي و اخواتك
فرح طلعت لقاتهم واقفين  الغيره اتملكت منها و قربت منهم
رضوي: اسفه قوي يا فرح انا عارفه انك مش طيقاني وبتكرهيني بس والله كان غصب عني و لسه هتقرب تحضنها فرح بعدت ومردتش عليها و سابتها و دخلت الاوضه و رزعت الباب
زين: عن اذنك و دخل الاوضه ورا فرح
فرح بزعيق:انت ازاي تقف معايا
زين بحده: وطي صوتك و اتكلمي ب ادب
فرح: بلا اوطي صوتي بلا زفت بقا
زين  مسك دراعها حامد و قال بحده: قولتلك اتكلمي ب ادب ايه مبتفهميش
فرح بزعيق: لا مش بفهم عايزه اعرف واقف معاها ليه
زين حاول يهدا:فرح اهدي و بلاش الغيره دي مرات اخويا
فرح: اه مرات اخوك اللي بتحبك
زين بزعيق: اقسم بالله لو ما بطلتي الكلمتين دول لتشوفي وش مش هيعجبك سامعه
فرح: لا مش سامعه
زين صغط علي سنانه: انا قولتلك من امبارح انتي ناقصه ربايه و انا هربيكي من جديد قال كده و هو بيقلع الحزام بتاعه
فرح خافت و هو لسه هيضر'بها ياسين عيط
زين بغضب: رحمك مني والله رحمك مني لما عيط
فرح بعياط قامت جابت الولد و قعدت تسكته و زين نزل و رزع الباب
عند حمزه و رضوي
حمزه قاعد يشتغل و رضوي بتبصله
حمزه: هاا عايزه تقولي ايه
رضوي: عايز حاجه اعملهالك قبل ما انام
حمزه: لا نامي
و كمل في سره: نامت عليكي حيطه والله لاوريكي يا بت مسعود
عند مصطفي و ريم
ريم كانت واقفه بتسرح قدام المرايا مصطفي جه حضنها من ضهرها
ريم اتنفضت و بعدت و هو استغرب: عايز اتكلم معاكي شويه يا حبيبتي
ريم: اتفضل
مصطفي: لا تعالي نقعد تحت في الجنينه
ريم: حاضر انزل و انا هغير و اجي
مصطفي باسها: ماشي ي حبيبي
ريم في سرها: اهدي اهدي يا ريم دا جوزك
و دخلت غيرت و راحت خبطت علي فرح
ريم: فرح تعالي دقيقه كده
فرح: مالك
ريم: مصطفي عايز يتكلم معايا بصي انا عارفه هو هيتكلم في ايه و انا مش جاهزه
فرح: طيب حبيبتي اتكلمي براحه من غير عياط معاه و قوليله مش جاهزه علشان حرام عليكي كده
ريم خدت نفس: حاضر و نزلت
لقت مصطفي قاعد مستنيها قربت و قعدت جنبه
ريم بتوتر: مالك يا مصطفى عايزني في ايه

يتبع


جميع حلقات الرواية هنا 👈 الفصول كامله




جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه مدونه دار الروايه المصريه اترك تعليق ليصلك كل جديد وحصري 

 ملحوظة اكتب في جوجل. " رواية  (احببت زين الصعيد) دار الرواية المصرية  " لكي يظهر لك الفصل كاملا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -