رواية شئ من الماضي احببت مجنونه الجزء الثاني الفصل 30 بقلم نجمه براقه

أخر الاخبار

رواية شئ من الماضي احببت مجنونه الجزء الثاني الفصل 30 بقلم نجمه براقه

 رواية شئ من الماضي احببت مجنونه الجزء الثاني الفصل 30

رواية شئ من الماضي احببت مجنونه الجزء الثاني الفصل 30 بقلم نجمه براقه

رواية شئ من الماضي احببت مجنونه الجزء الثاني الفصل 30 


مراد _ ههههه  نرجعه ويقرب منها وفجاه  الباب يخبط 
مراد _ ودا وقته،  هو  المأذون  نسي ورقه وجاي يخدها ولا  ايه، استني راجعلك، بيروح يفتح الباب ويتفاجاء لكـ.مه في وشه توقعه علي  الارض

مش  معنا انها  الاخيره  يبقا مفيش  تفاعل  😍😍 

شيء من الماضي ( احببت مجنونة 2) p30 والاخير 

مراد _ عمي خلاص والله مش هخطفا.ها تانى  
هشام يرفعه من علي  الارض ويسدد ليه لكـ.مه اخري 
جودي بصراخ_ بابا سيبو ونبي 
هشام بدون ان يلتفت لها يسدد له عدة لكما.ت في مناطق متفر.قه في  جسده ومنهم لكمتـ.ين في مناطق خطره 
مراد بوجع _ عمممي لا ياعمي انت راجل  قد ابويا ومش عاوز اضر،بك 
جودي تشد في  ابوها_ بابا سيبو هيمو.ت في  ايدك  
هشام _ وربنا ما انا سايبك غير  لما اخلص منك غلب السنين،  ويديلو لكـ.مه اخري في  بطنه 
مراد يترمي على الارض ويسند بطنه ويتوجع _ اااه جودي ابو،كي هيمو.تني ليسكته بضر.به بقد.مه 
جودي ببكاء_ خلاص يا بابا ونبي عشان خاطري 
هشام يمسكها من ايدها _ امشى معايا 
مراد بوجع_ لا يا جودي انا جوزك متسبنيش اااه جوز مين بقا خلاص روحي 
هشام_ هطلقها يا حيو.ان ولو شفت وشك هد.بحك انت فاهم ويشد ايدها ويمشي 
مراد بوجع_ خدهاااا بعد كل اللي عملته خدها وربنا ما هسيبك 
بيتسند علي الكراسي ويقوم ويتصل ب مصطفى
مراد بوجع_ مصطفي الحقننني ابنك باظ 
مصطفى_ في ايه مالك
مراد بوجع_ ااه صاحبك جه كس.ر عضمي و وشي و.... ورجلي يا درش الحقني مش قادر اتحرك 
مصطفى_ يخر.بيتك يا هشام، وفين جودي
مراد_ خدها. خد مرااتي وربنا ما هسيبو 
مصطفى_ خلاص انا جايلك حالا 

في بيت انور 

انور _ تعالي اتفضلي 
صبا_ شكراً 
انور _ حمدالله على سلامتك 
صبا_ شكرا 
انور _ تعالي ارتاحي في اوضتك وانا هجبلك اكل انتي مكلتيش خالص
صبا_ مش عاوزه 
انور_ بلاش عناد وروحي خدي دوش وانا هجهزلك تاكلي 
صبا_ طيب ،   بتروح الحمام تستحما وتخرج من الحمام بلبس خفيف، وقبل ما تلبس العبايه والطرحه فتح عليها الباب بالاكل 
انور بارتباك يغمض عنيه _ اسف اسف زي ما انتي 
صبا تشد الملايه بسرعه وتلفها علي نفسها_ يا حيو،ان ازاي تفتح الباب من غير ما تخبط 
انور بانفعال_ حيو،ان؟! 
صبا_ حيو،ان ومش متر.بي امشي يلا مستني ايه 
انور بغيظ يرمي الصنيه من ايده ويروح عندها ويشد منها الملايه ويمسك معصمها بقو.ه لدرجة الوجع وبتحذير_ المش متربي ده جوزك يعني اشوفك وانتي.... 
صبا تسحب الملايه بيد واحده وتحطها فوق راسها _ سيب ايدي واطلع بره، انا مليش جوز 
انور _ غص.ب عنك انا جوزك واتلمي بدال ما اخد حقي الشرررعي فاهمه يعني ايه حقي الشرعي 
صبا برعشه تهز راسها بالايجاب وتلملم نفسها بالملايه 
انور يسيب ايدها ويبص للاكل اللي واقع_ عاجبك كده اهو الاكل ادلق بسببك 
صبا تبص للاكل وتبكي_ انا كنت جعانه 
انور _ خلاص متعيطيش في غيره دقيقة هجيبه 
صبا ببكاء_  بسرعه 
انور باستغراب_ بتعيطي ليه تاني قولتلك هجيب اهو، يلا رايح، وبيطلع وهي تقفل الباب على نفسها وبزعيق _ يا حيووو،ان متقدرش تعمل حآجه 
انور يضم قبضته وبعدين يبتسم  .. لنفسه_ مش هقدر اعمل حآجه، طيب يا صبا هنشوف
 
في  بيت  سليم 

جني  بتتكلم  في  التليفون 

جني_وبعدين يا ياسين حرام  عليك  نفسي  انام 
ياسين _ متناميش عاوز اتكلم  معاكي،  واوعي تكوني  هتنامي  كتير بعد  الجواز 
جني _ احنا  فين  والجواز فين وبعدين احترم نفسك 
ياسين _ وانا اتكلمت يابنتي هو اي نكد وخلاص 
جني _ ايه داااا قصدك ان انا نكد 
ياسين _ لا ياستي انا اللي نكد،،،  وحشتيني 
جني بإبتسامة _ وانت موحشتنيش علشان بتقول عليه نكد.يه 
ياسين بإبتسامة _ اجمل  نكديه عرفتها ااه لو الزمن يسممممح يا جميل  
جنى بإبتسامة _ كنت عملت  ايه 
ياسين _ ولا حآجه كنت هشرب قهوه معاكي  بس 
جني بإبتسامة _ اممم وانت  كمان وحشتني 
ياسين _ يخر.بيت ام توقيتك بتقولي  الحاجه  فجاه كده يجرا ايه لو اقولك  وحشتيني  ف تقولي  وانت كمان   
جني _ ههههه خلاص ملكش عندي كلام حلو تاني 
ياسين بتنهيده _ عارفه انا عمري ما كنت  اتخيل اني احب بجد  لغيت ما انتي ظهرتي في  حياتي 
جني _ بالمناسبة  قولي صحيح،  عرفت  ازاي  عني التفاصيل دي  كلها 
ياسين _ مش  هخبي عليكي  بس زينه قالتلي 
جني _ وانت كان ليك  معاها  علاقه؟! 
ياسين _ هتزعلي لو قلتلك ايوه 
صبا بتنهيده _ انا زعلت  بس المهم دلوقتي فيه ولا لا
ياسين _ جني انا قبل ما اعرفك عملت حاجات  كتير غلـ.ط بس انا  دلوقتي  مش  عاوز  حآجه غير انك تكوني معايا  ومستحيل اغلط تاني 
جني بإبتسامة _ تمام،  مصدقاك 
ياسين _ جني هو  مينفعش  نعمل فرح بدل الخطوبه 
جني بإبتسامة _ لا لما اخلص السنه اللي  فضلالي 
ياسين بتنهيده_،  اممم طيب  ما تكمليها انتي  ومعايا مش  هعطلك والله 
جني _ لا طبعا مش هينفع 
ياسين بخيبه _ خلاص  ماشي نستنا 
جني بإبتسامة _ دا انت بتحبني  بجد  بقا 
ياسين _ اوووي 
جني بإبتسامة _ تعرف  انا نفسي  في  ايه دلوقتي 
ياسين  بإبتسامة _ ها 
جني _ هموت وانام ههههه 
ياسين _ تنامي؟!  روحي  نامى انا عارف  اني هاخد غيبو.به 
جني _ ههههه  ماشي  تصبح  على خير  
ياسين' وانتي  من اهله 
جني _ ياسين  صح نسيت  اقولك  
ياسين_ هاا قولي  
جني _ بحبك  
ياسين بإبتسامة_ هو بجد  مينفعش  نتجوز  دلوقتي  
جني _ ههههه  لا سلام

في بيت  مراد 

مي تمسكه من شعره _ رايح  تخطـ.فها وتجوزها غصـ.ب يا حيو.ان 
مراد _ ماما  سيبي شعري  بقا 
مصطفى _ يا خايب قدر ياخدها منك 
مي_ مراااد اسكت انت اللي سخنته 
مصطفي بهمس_ ما انتي مسخناني وانا ساكت اسكوتي بقا 
مي تضر.به بكوعها وبهمس_ بس الواد قاعد 
مراد _ ههههه  ياشقي سمعتك 
مي تضر.به في  كتفه_ احترم نفسك  وروح اتخمـ.د 
مصطفى _ صح يلا روح  نام 
مراد _ خلاص هتوزع اهو اهدو علي  نفسكم يلا تصبحو على  خير،  وبيمشي ويسيبهم 
مصطفى _ ههههه  نبيه الواد ده  الا قوليلي  هو  ل....  ايه ده  راحت  فين 

في  بيت هشام 

جودي  تقعد جوه  الاوضه  اللي  مقفوله عليها  بالمفتاح من بره،  وبتسمع صوت ابوها بيز.عق _ والله  لو مطلقها لا اقـ.تله 
ياسمين _ ما تهدا يا هشام  يطلقها ازاي يرضيك بنتك تطلق في  السن ده 
هشام _ ايوا يرضيني ده  متجوزها بلوي الدر.اع 
رودينا بزهق _ وبعدين يا خالي انت قافل الاوضه  عليها  وانا عاوزه  ادخل  انام 
هشام بنرفزه_ نامى  ف اي اوضة تانيه الباب  مش  هيتفتح خالص والاكل يدخلها من تحت  الباب  

جودي ببكاء _ ايه  دا بقااا يعني  هفضل محبو.سه كده وفجاه  بتسمع حد  بيقول بسبس تبص على  الشباك  تلاقيه مراد  
جودي _ يخر، بيتك ما ترحمني بقا انا  هخلي بابا يسد الشباك ده زي ما سد الباب 
مراد يدخل ويشدها ليه ويرميها على  السرير وبرومانسيه _ ابوكي  دا جدع  انه قفل الباب،   وحشتيييني 
جودي _ ابعد  بقا لا حد يجي،، 
هو  يثبت ايديها علي  السرير وبهمس _ اششش مش  عاوز اسمع  اي حآجه انتي  النهارده بتاعتي  انا  
جودي _ لا مراد مش  هينفع  ونبي ويسكتها بقبله رومانسيه يملاؤها الشغف والشوق،  قاومت قليلا ثم استسلمت تماماً وفجاه  الباب  بيتفتح،  جودي  تزقه بعيد  وهو  يوقف بسرعه  وهي تستخبا وراه 
مراد _ عمي  ما تفهمش غلط انا  بس كنت  بشوف حرارتها 
هشام بانفعال _ ياااسمين هاتيلي الحبل بسرعه  ويمسكه من قفاه ويلكمه في  بطنه،  بقا انا  قافل عليها الباب بالمفتاح وتجيلها من الشباك،  ويلحقها بضر.به بر،كبته  تحت  الحزام 
مراد بوجع _ اااه مصطففففي الحقني 
هشام _ لو جه هكس.ر عضمه عشان  معرفش  ير.بيك ويلحقها بلكـ.مه تانيه  في  وشه 
جودي  تجري  برا اوضتها وتسيبه يتضر.ب
مراد _ ااااه جودي  حوشي ابوكي 
رودينا تشد في  هشام _ سيبو يا خالي  هيمو.ت في  ايدك 
هشام  يبصلها بحده _ امشششي واقفلي الباب 
وفجاه  الباب  يخبط،،   
تجري  رودينا  تفتح تلاقيه مصطفى 
رودينا _ الحق ابنك خالي  هيمو.ته 
مصطفى  يروح للاوضه بسرعه _ هشام!  هشام! خلاص  الواد هيمو.ت في  ايدك  
هشام _ مش  احسن  ما يشلني انا  ويضر.به ضر.به تاني  
مراد  بوجع _ خلاص  بقا انا  تعبت انت مفشتش غلك لسة  ويترمي على  السرير بتعب
مصطفى _ الله في  ايه يا هشام  بتعمل  كده  ليه في الواد الغلبان  
هشام  بانفعال _ الغلبان  دا دخلت الاوضه لقيته بيبوسها.... 
مصطفى_ لا متقولش،،  يخر.بيتك  يا مراد،  بوس بس  
هشام  يشده من قفاه ويرميه بره الاوضه ويرجع  ياخد مراد من قفاه وير.ميه  ورا ابوه 
اطلع  بره انت والصا.يع ده 
مراد  يجري يشد جودي من ايدها ويروح  نحية الباب  
هشام يلحقه ويمسكه من قفاه ويكمل فيه ضر.ب 
مصطفى يوقف مكان  ويضحك ويقدرش يحوش عن ابنه 
جودي بانفعال _ انت بتضحك الحقه هيمو. ت 
مصطفى _ ههههه  لا مش  قادر  بجد 
هشام يتعب من الضر. ب ويسيبوه_ امشي  برا 
مراد  يترمي على  الارض  وهو ساند بطنه بوجع اااه بطني ياعمي
مصطفى _ خلاص  بقا يا هشام  ماهي بقت مراته ياخي،  
هشام ينهج من التعب_ هيطلقها 
مراد _ مش  هيحصل  
هشام  يروح  عشان  يضر.به تاني  لكن مصطفى  يوقفه _ اهدي يا هشام،  يطلقها ازاي  بعد  اللي حصل  بينهم 
هشام  بغيظ _ مراد متنر.فزنيش هيطلقها يعني  هيطلقها 
جودي _ بس  انا مش عاوزه  اطلق يا بابا 
هشام بحده_ اخرسي انتي 
جودي _ لا يابابا انا عاوزاه وهو كمان
مراد  نايم على الارض ويرميلها بوسه _ حبيبتي  مراتي 
هشام  بغيظ _ هضر.بك تاني  ويقرب من جودي _ يابنتي  دا صا.يع مش  هينفعك 
جودي  بترجي_ ونبي يا بابا بلاش  طلاق انا  عاوزاه 
هشام  بخنقه _ جودي  خلصنا هتطلقي يعني  هتطلقي 
مراد  يقوم وهو ساند بطنه من الوجع_ عمي انا عارف اني غلطت بس بلاش  تبعدنا عن بعض هي عاوزاني وانا  عاوزاها وخلاص  اتجوزنا ف ليه التعقيد ده 
هشام _ شوف  ابنك،  يابني  انت صا.يع متنفعهاش 
مصطفى _ هشام،  بلاش تعقيد بقا هما عاوزين  بعض  سيبهم يعيشو حياتهم ويتحملو نتيجة  اختيارهم 
هشام  بقلة  حيله_ جودي  لو جابك بعيلين ورما.كي هنا انا مش  مسؤل 
مراد _ لا ياعمي  احنا مقررين انهم اربعه  ولدين وبنتين 
مصطفى بضحك _   اسكوت انت بنحاول نقنعه يخر.بيتك 
هشام _ ههههه هتجيبه من برا يعني ما ابوك عملها قبلك،  غور من وشي خلاص  موافق،  بس نعمل  الفرح الاول و لو شوفتك تانى  هنا  قبل  الفرح  هطين عيشـ.تك
مراد  بهمس _ خلي الشباك مفتوح
جودي تضر.به بكوعها _ اشش بقا

في  بيت انور 

انور جهز اكل  تاني  وعصير برتقان وراح خبط عليها _ صبا يلا عشان  تاكلي 
صبا _ لا مش  عاوزه  منك حآجه  
انور_ اطلعي متخافيش  مش  هكلمك 
صبا _ كد.اب
انور _ طيب  انا هدخل اوضتي وانتي  تطلعي كلي او خدي  الاكل  معاكي 
صبا _ طيب  امشي  يلا 
انور بيروح جوه الاوضه  وهو  مبتسم وكانه ناوي علي  حاجه وهي بتطلع بحذر وتقعد تاكول وتشرب العصير،  وفجاه  بيطلع وهي تقوم عشان  تدخل  الاوضه  
انور _ خلاص  مش  هقربلك كملي  انا  هقعد  اتفرج على  التلفزيون  
صبا تقعد  تاني  وهو  يقعد قدام  التلفزيون وكل شويه يبصلها 
صبا  بدوخه تسند راسها_ اه 
انور يقوم يروح عندها بإبتسامة _ ايه مالك 
صبا بدوخه _ الدنيا  بتلف بيه 
انور _ طيب  تعالي ارتاحي،  بيشيلها علي  ايديه  وهي  مش  قادره  تعمل  حآجه  عشان  يسيبها،  بيوصلها لسريرها وينومها ويقعد جمبها 
صبا بدوخه _ قوم من  هنا،  لكن  هو  ينام جمبها وياخدها في  حضنه 
صبا _ بتعمل  ايه 
انور بهمس _ بحبك 
هي تسمع  كلامه  وتحس بايده علي  خدها ومتقدرش تقاوم وبصوت يدوب طالع _ ابعد عني  
انور _ اششش خلاص انا  مش  غريب انا جوزك سيبي نفسك ليه

تاني  يوم الصبح  بتصحي صبا تلاقي نفسها نايمه في حضنه وشعرها مكشوف ومنزوع عنها بعض ثيابها، تقوم مفزوعه وتنزل من علي السرير، وتقعد تضر'ب فيه _ عملت ايه يا حقـ.ير يا حيو.ان 
انور يفتح عنيه _ في ايه 
صبا ببكاء_ قووم وكلمني انت عملت فيه ايه 
انور بإبتسامة _ خدت حقي الشرررعي 
صبا ببكاء_ يابن 🐕 يا و.سخ وتشد الملايه وتتغطا بيها 
انور _ متغلطيش احسنلك 
صبا _ دا انا  هغلـ.ط وهوديك في  دا.هيه
انور يشدها من ايدها وينومها  جمبه،،  
 تضر.ب فيه بكل  قوتها،  لكن بيكون  اقوا منها  ويكتفها في  حضنه 
انور_ اششش عاوز  انام  
صبا _ سيبني  طيب 
انور _ انا  بحب  احضن حآجه  انا ونايم 
صبا  ببكاء _ سيبني  الله  يخليك 
انور برومانسيه _ لا استسلمي  خلاص  مفيش  حآجه  تخوف اهدي 
صبا تبتدي تسكن وتهدا 
انور _ ايوه  كده 
صبا _ بس احنا  متجوزناش 
انور _ لا اتجوزنا ورسمي كمان 
صبا _ بس دا كان  اتفاق 
انور برومانسيه _ بس انا نيتي اني اتجوزك بجد 
صبا بشرود _ اها 
انور بهمس _ ع فكره محصلش  حآجه بينا 
صبا _ ايه 
انور  يهز راسه بالايجاب 
صبا تزقه لبعيد بس مبتقدرش 
انور _ متحاوليش خلاص انا كتفتك بضمير 
صبا بإبتسامة _ ماشي 
انور  _ انا  بحبك يا صبا 
صبا  بإبتسامة _ اه ما انت قولتلي 
انور _ ههههه طيب  وانتي  مفيش  اي مشاعر  كده  ولا  كده 
صبا  بخجل _ لا 
يقبله قبله سريعه _ لتضع يدها على  شفتيها  وبعدين تتوجع 
انور _ اييبه 
صبا _ مش  عارفه  بس حاسه  بطني وجعتني،  
انور يسيبها ويقوم _ البرشام اللي اخدتيه لسه مأثر فيكى
صبا تسند عليه _معلش بس عاوزه شوية ميه، بيطلع يجبلها وهو قلقان عليها فا تقفل عليه الباب
انور_ ههههه وربنا ما هسيبك يا صبا
صبا بإبتسامة_ امشي.شوف وراك ايه 
انور _طيب ماشي 
بعد شويه بتسمع صوت كركبه وحاجات بتوقع، تفتح الباب وفجاه يطلع في وشها ويشيلها ويرميها على السرير _ انا رعيت مشاعرك ومرضيتش اعمل حآجه، بس وربنا ما هسيبك 
صبا_ ههههه خلاص والله اسفه لكن هو ب...... ما علينا سيبنا منهم

بعد أسبوعين في احدا القاعات في فرح اسطوري  .. مراد بيرقص مع جودي والكل بيتفرج ومنبهرين بجمالهم واندماجهم مع بعض

مراد بهمس _ شكلك قمررر على فكرة 
جودي بإبتسامة_ مش مصدقه نفسي، معقول انا وانت بنتجوز
مراد_ مكنش ينفع نكون لناس تانين، انا وانتى اتخلقنا لبعض وبس 
جودي بإبتسامة_ تعرف كنت كل ما الاقي نفسي بفكر فيك اتكسف واقول عيب يابت دا زي اخوكي، كنت دايما عاوزه اكون معاك برغم ان الاخوات مش بيحبو يقعدو جمب بعض دقيقه 
مراد برومانسيه_ الحقيقة هي اننا كنا بنحب بعض بس مش عارفين لغيت ما حصل وانتي روحتي المستشفى وانا سافرت بدأنا نفهم 
ان دي مش مشاعر اخوه 
جودي بإبتسامة_ صح،  نفسي اسمعها منك تانى
مراد برومانسيه_ بحبببك 
جودي بشرود _ وانا كمان
مراد_ اسكوتي بقا 
جودي_ ايه مالك
مراد_ الشباك هيوحشني 
جودي_ ههههه وانا كمان تعاله نسكن عندهم وبدال ما تيجي من الباب تيجي من الشباك 
مراد_ عشان ابوكي يجي يكمل عليه اسكوتي انا مفيش عضمه كويسه كله بينقح عليه، سامحيني بقا بس ابوكي السبب 
جودي_ ههههههههههههههه صعبت عليه هو وبينفض فيك زي السجاده 
مراد_ عشان كده جريتي وسبتيني 
جودي_ لا ياعم ناقصه اخد بو.كس في وشي 
مراد برومانسيه_ صح كفاية اللي هيحصل 
جودي _ اتلممم 
مراد_ مالك ماحنا مسيرنا نروح بيتنا وانا حر بقا 

بيخلصو الرقصه وبعدين تبتدي الاغاني تشتغل والناس ترقص ورودينا واقفه على جمبه ولابسه فستان ذهبي مع مكياج خفيف لتبدو في ابها صورها 
يوسف يصفر_ ايه ده مين المعازيم الشيك دول ممكن رقمك عشان ابعتلك كتب علي الواتساب او تيجي نجيب روايه هتعجبك 
رودينا_ بس يا ابو ديل 
يوسف_ انا غلطان انى عبر.تك بعد ما لعبتي في وشك بالالوان  وملقتيش عريس يعبر.ك 
رودينا _ امشي  من وشي بدال ما العب في  وش.ك انت 
يوسف _ همشي  بس قبل  ما امشي  هقولك  اوعى  تفكري نفسك  حلوه،  انتتتي قمرووو
رودينا  بإبتسامة _ ماشي  
يوسف _ وحاجه تانيه 
رودينا _ عاوز  ايه 
يوسف _ تجوزيني 
رودينا ببلاها _ ايه 
يوسف _ تجوزيني 
احمد _ هتجوزك وافقي 
رودينا بفرحه _ اونكل احمد يااه لسه  عايش اقصد  يعني  فينك من زمان 
احمد _ لسانك  طو، يل زي واحده  كنت اعرفها زمان،  
يوسف _ مالها الواحدة  دي 
احمد  يبص ل رودينا _ كانت زيها كده  في  الشكل  وطول  السان 
رودينا _ ههههه  لا انا  طالعه ل ماما وبس 
احمد بإبتسامة _ هي  فين  
رودينا  _ اهي هناك  
احمد _ طيب  كملو وبيمشي ويسيبهم 
يوسف _ قولتي ايه 
رودينا _ افكر  يمكن  احن عليك  و اوافق 

ملك  واقفه وبتبص علي  جودي ومراد وحد بيحط ايده  على  كتفها،  تلف بسرعه،  وتتفاجاء ب احمد واقف جمبها  
ملك بلخبطه _ احمد 
احمد _ ايوه  انا عاملة  ايه 
ملك _ بخير  الحمدلله،  انت فينك كل  ده 
احمد  _ سافرت بره مصر  واستقريت هناك 
ملك _ ومصر قصرت معاك  في  ايه 
احمد  بشرود _ كنت  بهر.ب وخصوصا  بعد  جواز ياسمين  وموت امي وجوازك انتي،  مبقاش ليه حآجه  اقعد علشانها 
ملك _ سمعت  انك  اتجوزت وخلفت
احمد _ اه ومعايا سعيد وملك 
ملك  بلخبطه _ بنتك اسمها  ملك 
احمد  _ ملقتش احلي من اسمك عشان  اسميها بيه 
ملك  بإبتسامة  شارده_ ربنا  يخليهملك 
احمد _ ويخليلك الاموره اللي  هناك،  تصدقي بقت شبهك انتي  وفي سنها 
ملك _ بيقولو 
احمد _ لسه متجوزه  ولا  اطلقتي 
ملك  _ ههههه  لسه  
احمد _ بتحبيه ولا  عايشه  عشان  العيال  
ملك _ مفيش  حآجه  اسمها  حب  بعد الجواز،  كله بيبقا تعود وعشره،  ودا اللي  انا  عايشاه مع شلبي 
احمد_ شلبي مين مكنش اسمه شلبي 
ملك_ ههههه صح بس انا لساني خد على اسم شلبي،، شلبي راح شلبي جه شلبي قال
احمد _ ههههه  حلو،  ربنا  يهنيكي،  عن اذنك  اروح  ابارك للمفعوصه اللي  كبرت وبتجوز 
ملك _ اتفضل......

استنوني في حآجه تانيه ان شاءلله
وشكرا على التفاعل العسل بتاعكم

دعوه  الغريب  مستجابه ادعو بظهر لغيب للمقصوده بانه يفك كربها ويعدي اي محنه بتمر بيها على  خير ولكم بالمثل






جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه مدونه دار الروايه المصريه اترك تعليق ليصلك كل جديد وحصري 

 ملحوظة اكتب في جوجل. " رواية  (شي من الماضي احببت مجنونه الجزء الثاني )دار الرواية المصرية  " لكي يظهر لك الفصل كاملا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -