رواية طفلة هزت كيان فرعون الفصل الخامس 5 بقلم مروه موسي

أخر الاخبار

رواية طفلة هزت كيان فرعون الفصل الخامس 5 بقلم مروه موسي

 رواية طفلة هزت كيان فرعون الفصل الخامس 

رواية طفلة هزت كيان فرعون الفصل الخامس 5 بقلم مروه موسي

رواية طفلة هزت كيان فرعون الفصل 5


البارت السادس 

فرعون بخبث: تبيع اختك الليلة دي بكام 

نور بصدمه ونظرت لعصام لانه كلب فلوس وممكن يبيع اخته فعلا 
عفاف بصدمه : يعني اي 
عادل بابتسامه علي جمب : يعني الباشا يقضي معاها الليلة دي بكام 

عفاف بتحط ايديها علي قلبها وبتصرخ: بنتي 
فرعون : ها هتسعروها ولا اسعرها انا 
عصام بطمع: اللي انت شايفه 

نور انصدمت من اخوها وكذلك عفاف هما عارفين انه كلب فلوس بس مش لدرجة اخته 

فرعون: ٥٠ الف حلو ليكوا وهي والفلوس هتكون في بيتكوا بكرة وأمر عادل بأنه يخرجهم 

وخرجوا بالعافيه وعصام الفلوس عمت عيونه وخايف من تهديد فرعون له 

صفاء: سمعت وشوفت اللي انا شوفته 
رامي: ايوا ي خالتي سمعت بس البت طيبة شكلها وأمها مش عارفه تعمل اي 
صفاء: احنا هنصطاد في الماية العكرة ي حبيب خالتك 
بدل ما يقضي ليله معاها تبقي اكتر 
رامي: البت شكلها عجبتك 
صفاء: اهي اللي زي دي ملهاش ولا سند ولا حد يقف لينا علي حاجة لها 

 
فرعون سحب نور لحد جناحة 
نور جسمها بيترعش والدموع في عنيها: ابوس ايدك سبني والله مش هقف في طريقك تاني 

فرعون وهو بيصب خمرة : مهو دا علام ليكي عشان تفضلي فكراني ومتنسيش فرعون وجبروته 

نور اترمت تحت رجله : هتدمرني وترتاح بعد كدا صح
لكن بعد النهاردة كدا هكون بموت بالبطئ 

فرعون نزل لمستواها وحط عيونه في عيونها وهي خافت من نظراته : دا المطلوب اني اموتك بالبطئ عشان فكرتي بس تقفي في طريقي 

مد لها كأس من الخمر لتشربه 
نور بكل قوتها مسكته ورمته في وشه وجريت لكن هو كان اسرع منها مسكها من شعرها 

فرعون بغضب: الظاهر ان الكلام مش نافع معاكي وضربها جامد لحد ما بقت شبه مغمي عليها وفمها ينزف بالدماء ومبقتش حاسه بنفسها خالص 

صفاء: سامع ي واد ي زفت شكل فرعون زهق 
رامي: انا قلبي وجعني علي البت دي اوي 
صفاء: ألف سلامه من وجع قلب يخويا وجعك من اي علي اساس اول واحدة تيجي هنا كان متجوز وبيدخل حريم قدام عيون مراته البيت 

رامي: مش عارف بس حاسس اني عارف البت دي 
صفاء: عارفها منين بس اسكت انت وخلينا نفكر في حاجة تفضل معانا هنا وتساعدنا في موضوع فرعون 

رامي: دي بعد الليلة اللي هيقضيها معاها دي هتكون عاوزة تنتقم منه وتشفي غليلها منه ومش هيكفيها انها تخسره فلوسه 

صفاء: جدع عشان كدا مش عاوزين نضيعها من ايدينا ونستغل الفرصة 
رامي: اللي عاوز اعرفه فرعون شغال اي 
صفاء: دي الحاجة اللي عاوزة اعرفها بردوا محدش يعرف عن فرعون حاجة خالص ولا يقدر حد يعرف حاجة 

 رامي: طيب يلا ننام تصبحي علي خير 

عفاف طول الطريق تصرخ موجوعه علي بنتها وتدعي علي عصام ورفضت انه يدخل البيت ورمت كل حاجة تخصه علي السلم 

عدي الليل ونور بدأت تحس بنفسها لقت نفسها علي سرير خافت خافت علي نفسها وخافت تفتح عيونها تلاقي نفسها في وضع مش كويس لكن كانت لا حول ولا قوة بها 
استجمعت قوتها وفتحت عيونها لقت نفسها بدون ملابس والملاية عليها قعدت وغطت نفسها والدموع من عيونها جفت ووجدت بعض قطرات الدماء علي الفراش 

حست انها كدا خلاص فرعون ساب بصمته عليها والبصمة دي عار ليها 

لقت فرعون طالع من الحمام وبينشف شعره ووقف قدام المراية يكمل لبسه وسرح شعره وكان بيصفر في الغرفة ووقف قدامها وكانت شبه سرحانه في موقفها ورمي علي وشها فلوس ونزل وسابها 

البريئة فضلت كتير لحد ما فاقت من سرحانها وانهارت وحاولت تقوم تلبس ولبست بالعافية وبتحاول تقف علي رجليها شبه مشلولة وبتنزل لكن فقدت الوعي ووقعت من علي السلم 

صفاء كانت قاعدة تحت : يالهوي الحقوني حد يلحقني 
الخدم كلها جريت عليها : وحاولت تشيلها 
رامي: انا هطلب دكتور 
صفاء بذكاء :لاء علي المستشفي 
رامي : بس دي ....
صفاء بمقاطعه: هتفهم بعدين 

وخدوها علي المستشفي وصفاء اتصلت بفرعون
فرعون : ايوا خير 
صفاء : خير ي ابني انا لقيت بس واحدة معرفهاش نازلة من فوق ووقعت من علي السلم وهي حالا في المستشفي 

فرعون بغضب: انتوا مين اللي خلاكوا تعملوا كدا انا هولع فيكوا كلكوا وقفل السكة 

اتصل بعادل وكلمه وقاله يجيله علي المستشفي 
فرعون طلع علي المستشفي دخل وسأل علي الاسم وطلع ليها ولقي رامي واتنين من الخدم معاه ومكنتش صفاء معاهم لأنها فاهمه هي بتعمل اي 

فرعون: رامي انت اللي جبتها هنا 
رامي : لاء يباشا دا صفاء هانم اللي أمرتني بكدا 
فرعون : طول عمرك دلدول ليها اخفي امشي وخود الاتنين دول معاك 

عادل طلع له واداله ورقه ولقي الدكتور خارج 
فرعون : هتخرج امتي 
الدكتور : دي حالة لازم يبلغ عنها البوليس لأنها منهارة ومفيش اي مهدأ جايب نتيجة ومن كلامها بتقول اغتصبني اغتصبني وبتعيط وهتموت مننا 

فرعون مسك الدكتور من هدومه و.. .... 

يتبع 
طفلة هزت كيان فرعون 
#Marwa mosa

مشاهده 👈 الفصل السادس
تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 27 أغسطس 2022 في 12:51 ص

    روعه

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -