روايه ندم متأخر الفصل السادس 6 بقلم بسمله بدوي

أخر الاخبار

روايه ندم متأخر الفصل السادس 6 بقلم بسمله بدوي

روايه ندم متأخر الفصل السادس 6 بقلم بسمله بدوي

 روايه ندم متأخر الفصل السادس 6 


ادهم لف لي ليلى بغضب.... لمي هدومك وع بيت امك.. انتي طاالق يا ليلى
ليلى بصدمه....  طلقتني بجد. 
نرمين بشماته واضحه... لا كدا وكد
ليلى ببرود.... امم طيب يالا بق لمي هدومك زي الشاطره انتي وهو وبراااااا
ادهم بغضب.... انت انتهبلتي ولا اي يابت انتِ
ليلى ضحكت بسخريه ومسكت فونها.... الو ﯾ سوما 
_قلب سوما عامله اي يا نور عيني اوعي يكون الواد ادهم مزعلك 
ليلى بضحك عصب الباقع امامها.... ههه لا بس طلقني 
سوما بصوت عالي...  اييييييييه 
ادهم اخد منها الفون وقفل الاسبيكر ورد بغضب. انا حر يا امي.... لا واللهِ فكراني اهبل بق وهصدق الكلام الاهبل دا ثواني ورمى الفون بغضب ف الارض 
ليلى بابتسامه مستفزه.... ليييييه رميته لييه بس...
بصلها بشر ودخل اوضته وشكله حرفيا م مبشر للخير بتاتاً ووراه نرمين 
ليلى بسعاده طلعت ع الكنبه وفضلت تتنطط.... ليه بس كدا بس كدا بس ليه بس كدا بس كدا بس... يس يس وليساا

.. 
جوا عند ادهم ونرمين 
ادهم بغضب جحيمي وهو بيتكلم ف الفون.... يا عني اي يا استاذ رأفت يعني اييي انت عايز تجنني وقفل السكه ف وشه
نرمين بخوف من شكله... مالك يا بيبي ف اي 
ادهم قعد ع الكرسي ودفن وشه بين ايده... بعد فتره قام وبصلها بغضب...  كله حاجه راحت يا نرمين حرفيا بقيت ع الحديده
نرمين بسرعه.... نعم ازاااي يعني اي الجنان دا دا فلوسك لو قعدت فيها مليون سنه مش هتخلص
بصلها كتير بنظرات غريبه وهي فضلت تلعن ف نفسها ع غبائها وتهورها... انا يعني قصدي.. قاطعها بعصبيه..... مش انا عامل لامي توكيل دااا غير وصولات الامانه الي مضتني عليهااا... حرفيا كل حاجه ضاعت 
نرمين بجنون.... يعني اي كل حاجه ضاعت ازاي وامك ليه اقصد ماما ليه عملت كدا
ادهم بوعيد.... كتبت كل حاجه باسمها يعني حاليا احنا قاعدين ف بيتهااا
نرمين بصدمه..... اييييه 
ليلى من برااا.... ادهاااااام... نرمييييين 
ادهم بغضب مسك فونه..... اما وريتها مابقاش اسمي ادهم الشرقاوي فضل وقت كبير يدور ع مكان مناسب ليهم مش لاقي لحد ما يأس وبص لنرمين الي واقفه مصدومه وبتردد ف نفسها... يعني اي كل حاجه مخططاها باظت خدت فلوسه مني!! 
ادهم بهدوء.... اقعدي يا نرمين كدا غلط ع الطفل.... احم الشقه الي كنتي قاعده فيها معاكي لسا صح 
نرمين بصتله بعصبيه... لا بعتهاا  ... يعني اي احنا بقينا ف الشارع... انت عارف اني ماليش حد... طب واصحابك والناس الي يتمنو بس يخدموك فين 
ادهم غمض عنيه بغضب وهو بيهز راسه بوعيد....  اسكتيي 
... 
ليلى فتحت الباب بهمجيه...  يالا يا جماعه الباب يفوت جمل البيت بيتي خلاص 
ادهم بصلها بغضب وهي بصتله بقوه واستفزاز... يالا عايزه اناام...  احم انا ممكن اسيبكوا بس بشرط وارجعلك كل حاجه كمان
نرمين بلهفه.... اي هي
ليلى بخبث.... تطلق نرمين 
ادهم بغضب وبسرعه.... ابني!!   .. وكمان هي 
نرمين بصتلها بغل شديد بس اطمنت من كلام ادهم
ليلى بخبث.... اممم تصدقو صعبتو عليا اممم خلاص ممكن اسيبكو بس طبعا كله بتمنو 
نرمين بغل وترقب.... بمعني
ليلى قعدت وحطت رجل ع رجل وقالت بخبث.... اممم تعملو بلقمتكو هتخدموني.... اه واترجعني يا ادهم عشان يعني حرام وكدا وانا يعني اخاف عليا منك اكمني حلوه وعين خضره ومزه والف مني يتمناني 
ادهم لسا هيتكلم نرمين اتكلمت بسرعه وقال بغضب.. ماشي 

.. 
ف الصباح
دخلت ليلى بحزر وهي ماسكه ف ايدها جردل الميا واتجهت ناحيتهم وسكبتو عليهم
ادهم صحا بغضب وبصوت عالي...  انتي مجنوووونه
 ليلى بخبث.... انا عايزه العصمه ف ايدي 
ادهم هب من مكانه بصدمه وعصبيه شديده... نعم يا روح امك. 
          شاهد 👈 الفصل السابع 

#ندم متأخر
 Basmala Badawe
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -