رواية عشق الأدهم الفصل السابع 7 بقلم ميس عنتر

أخر الاخبار

رواية عشق الأدهم الفصل السابع 7 بقلم ميس عنتر

 رواية عشق الأدهم الفصل 7

رواية عشق الأدهم الفصل السابع 7 بقلم ميس عنتر

رواية عشق الأدهم الفصل السابع 7 

 
وفضل يهدي فيها لحد م نامت ... 
مهاب رجع البيت لأنه نسي مفاتيحه كان ماشي سمع صوت ضحك هند ومصطفي طلع فوق لقي باب الاوضة موارب بص لقاهم ف وضع مخل تماما 

   بص بصدمة ونزل تحت لهنية و قال***

البارت السابع(عشق الأدهم)

مهاب : ماما أنا عاوز أتمم جوازي من هند بسرعة
هنية بابتسامة : اي يواد  ماقالت هتفكر
مهاب بتنهيدة : بصراحة انا حاسس ان هند بتحب مصطفي وهو مش شايفها
هنية : بتحبه ازاي دول زي الاخوات بالظبط
مهاب : معرفش احساس
هنية : احساسك غلط وهجوزهالك يواد متقلقش

*****
الجد : ادهم عاوزك
ادهم : خير ي جدي فيه اي
الجد : احنا خلاص عرفنا كل حاجة يابني ممكن لو عاوز تتجوز حد تاني اتجوز
ادهم : بصراحة انا بحب عشق وعاوزها وكنت مستني ننزل الإجازة ع اطلبها بس اهو ال حصل
الجد بتنهيدة : لسي بتحبها برغم كل ال حصل دا

ادهم بابتسامة: دي عشقي ي جدي ازاي ابطل احبها
الجد : ع خيرة الله ي ادهم  الدكتور كتبلك علي خروج هبعتلك معتز يساعدك
ادهم : لا ابعت اي ممرض
الجد : ليه يابني م معتز برا
ادهم : معلش جدي دي راحتي ابعت ممرض أو هقوم لوحدي اصلا
الجد : ماشي ي ادهم
وطلع نادي ع ممرض ساعده في اللبس

معتز :بتنادي ليه ي جدي أنا موجود
الجد : مش راضي ي معتز شكله زعلان منك
معتز بحزن : هبقي اتكلم معاه يلا الممرض طلع اهو
ادهم طلع هو وعشق من المستشفي ع البيت ...

دخلوا البيت ساندين ادهم ومش عاملين اعتبار لعشق
هند وهي بتحضنه ببكاء : حمدالله ع السلامة ي حبيبي وكملت من غير م تبص لعشق : سلامتك ي عشق  الف سلامة
ادهم بابتسامة : الله يسلمك يروحي
عشق بدموع : الله يسلمك
مصطفي : حمدالله ع سلامتك ي ادهم وموجهش كلام لعشق
كلهم قعدوا مع ادهم يتكلموا معاه وسابوا عشق ال طلعت اوضتها ومحدش حس بيها

ادهم : أنا هطلع اوضتي
مصطفي : تعالي اطلعك
ادهم : لا خليك أنا طالع لوحدي وسابهم وطلع وهو بيسند ع السلم

طلع فوق ودخل اوضة عشق لقاها قاعدة تعيط بانهيار قرب منها وحضنها : اهدي ي عشقي اهدي
عشق بعياط : يارب امو*ت ي ادهم يارب
ادهم بلهفة : بعد الشر ي عيون ادهم يروح ادهم
عشق بصتله بدموع : انت لسي عاوز تتجوزني
ادهم مردتش عليها بس طبع بوسة رقيقة ع شفايفها

عشق بصتله بصدمة
ادهم : بحبك ي عشق 
عشق بتوهان : هه
ادهم : قصدي أن بحبك زي اختي ولسي عند كلامي وهتجوزك

وسابها وقام دخل اوضته

*****

فات شهر ادهم اتعافي تماما.
عشق مش بتخرج من الاوضة وأدهم بيطلعلها الاكل فوق
مصطفي سافر القاهرة  ع دراسته
مهاب اتقدم رسمي لهند
ادهم حدد معاد فرحه ع عشق

هند ماسكة الفون وبتتكلم بدموع : مصطفي مهاب اتقدملي وهما موافقين اتصرف
مصطفي ببرود : اقبليه ي هند
هند بصدمة : انت بتقول اي وال حصل بينا
مصطفي : لا دا كان *** متعة مش اكتر
هند بعياط : متعةةةةةةة
مصطفي : اقبلي مهاب ي هند هيستر عليكي أنا مش راجع الا أما اخلص الكلية ونا لسي قدامي سنتين وبصراحة بحب واحدة زميلتي هنا واحتمال اطلبها سلام
خلص كلامه وقفل من غير م يسمع ردها
وهي رمت الفون وانهارت ف العياط

ادهم سمعها ودخلها : مالك ي حبيبتي
هند : م م مفيش أنا مترددة ف موضوع مهاب بس
ادهم بضحك : دا يخليكي تعيطي بردو ع العموم أنا اخوكي وبقولك وافقي مهاب شاب محترم جدا
هند بتنهيدة : موافقة ي أبيه موافقة
ادهم : مبروك ي حياتي واخدها ف حضنه بحب

كل دا تحت انظار عشق ...
وتم تحديد معاد الفرح

*****

يوم الفرح"
ادهم : مبروك ي عشقي
عشق بابتسامة باهتة : الله يبارك فيك

مهاب بخبث : مبروك ي مراتي
هند بتوتر : ا ا الله يبارك فيك

بعد الفرح"
ادهم : جدي احنا ماشيين
الجد : لولا اصراركو ترجعوا النهاردة القاهرة مكنتش وافقت أبدا

#عشق_الادهم
By/ misaa Anter





مشاهده 👈 الفصل الثامن

جميع حلقات الرواية هنا 👈  الفصول كامله




جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه مدونه دار الروايه المصريه اترك تعليق ليصلك كل جديد وحصري 

 ملحوظة اكتب في جوجل. " رواية   دار الرواية المصرية  " لكي يظهر لك الفصل كاملا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -