رواية الكيف الفصل العاشر10 بقلم منار همام

أخر الاخبار

رواية الكيف الفصل العاشر10 بقلم منار همام

رواية الكيف الفصل العاشر10 بقلم منار همام

رواية الكيف الفصل العاشر10 بقلم منار همام 

 

فهد ميل وشم من المخد*ر دا جراء وقوه لسه هيرفع وشه وهو بيحرك صباعه علي منخيره من اثار المخد*ر

لقي شروق في وشها وكل الي قاعد بيبصله بوقاحه وو.   يتبع

الفصل العاشر 


فهد قام من مكانه بغضب ومسك شروق من دراعها و وقف في مكان مفهوش حد وياسين طلع وراه

فهد بغضب: اي اللي جابك هنا واتنيلتي ازاي اصلا

شروق بعدم تركيز بسبب اللي شافته 

: ا.. انا.. انا كنت جايه علشان مجدي اتصل بيا وقالي انه صرف الميت مليون وعايز يقابلني.. و. و قولت لازم اقول لياسين بيه و.. و

فهد مسح علي وشه بغضب

شروق: ه... هو ا.. انت كنت ب.. بتشرب.. م.. مخ

ياسين: شروق عادي اي حد بيشرب هنا 

شروق: ب... بس كدا غلط و صحته.. ي.. يعنى ممكن يبقا مد*من و.. و

فهد مسكها من دراعها ونزل علي تحت وهو بيحاول يخبيها ومحدش يشوفها وزق شروق في العربيه بضيق ولف ركب من الناحيه التانيه وطلع علي البيت

فهد نزل من العربيه ومسك ايد شروق وبكل غضب لياسين

: شروق مش هتكمل في الموضوع دا كفايه اللي خدته وانا هتصرف في الباقي وهجبهولك 

فهد جر شروق وراه وهي في عالم تاني طلع علي اوضته علطول بسبب تاخر الليل ومكانش عايز امه تسمع حاجه 

رما شروق علي السرير 

فهد بغضب: عجبك الناس اللي كانت بتبصلك دي ازاي اصلا تروحي مكان زي دا انتي اتجننتي عايزه زفت ياسين ترني عليه تستنيه يجي لكن تروحي علي المكان المقرف دا

شروق بدموع وشهقات : ولما هو مقرف بتروحه ليه 

فهد: انا راجل... شروق فضلت تعيط اكتر وصوت شهقاتها علي

فهد مسح علي وشه بغضب 

: بتعيطي ليه دلوقتي 

شروق:.. ع... علشان انت بتعمل الحاجات الوحشه دي 

فهد بإستغراب: حاجات اي

شروق: ا. انك بتشرب.. انت متعرفش اللي بيعملو كدا بيتعبو ازاي و.. و ممكن يموتو نفسهم.. ا.. انا خايفه عليك والله 

فهد قعد جنبها بهدوء

: طب اهدي متعيطيش

شروق: ومش هتشرب تاني

فهد  قعد جنبها علي السرير واتنهد

: حاضر هبطل

شروق مسحت دموعها

 فهد مسك وشها بين اديها 

: بس كفايه.. مينفعش العيون الحلوه دي تعيط

شروق ابتسمت بحجل 

: خلاص والله مش هعيط 

فهد فضل يبصلها بهدوء نفسه يقر*ب منها بس مش عارف ايه اللي مانعه... بس هو هياخد الخطوه دي.. وقر*ب منها بهد*وء وبا*سها برقه.. شروق مكانتش مستوعبه  فهد بعد بهدوء ومفيش غير صو*ت انفا*سهم 

فهد بهمس: روحي نامي قبل ما اتهو*ر

.... 

مليكه واقفه قدام المرايه بتسرح شعر*ها حست بحد بيحضنها من و*را 

مليكه بخضه: خضتني 

ياسين بهمس: اممم بتعملي اي

مليكه عدلت وشها ليه

: عملت اي في موضوع النهارده 

ياسين: الحمد لله وصلت لنص المبلغ والباقي هنجيبه ان شاءلله 

مليكه: ان شاءلله خير..

 مليكه قربت من ياسين وهي بتشم ريحته 

: اي دا.. دي... دي ريحة برفان حريمي.. مليكه شدت ياسين من التيشرت... انت كنت مع بنات 

ياسين ضحك وشا*لها واتجه للسر*ير 

: لا كنت في مكان شغل وكان فيه بنات

ياسين قعد*ها في حضنه

مليكه بغيره: متر*وحوش تاني

ياسين: اممم ماشي يا ستي

مليكه: اطمنت علي باباك

ياسين: ايوه عديت عليه قبل ما اجي وكان نايم 

مليكه ابتسمتله وسندت راسها علي صد*ره

.... 

شيماء بتحط الاكل قدام ذكي اخو شروق 

ذكي: بنت الكل** راحت العز ونسيتنا 

شيماء: خلاص يا ذكي كفايه كدا وسيبها في حالها احنا الحمدلله بقا معانا وفهد بيديك اضعاف مكان بيديها هي سيبه في حاله

ذكي: اسيبها في اي يختي... اسيبها في العز دا كله لوحدها

الباب خبط وذكي راح يفتح بضيق وكان ظابط

الظابط: ذكي الحسيني 

ذكي بخوف: خير يا باشا حصل حاجه 

الظابط: هاتوه

.... تاني يوم...

فهد قاعد علي السرير ماسك لاب توب شغال عليه دخلت شروق بتوتر 

شروق: فهد بيه 

فهد من غير ما يرفع وشها

: ادخلي يا شروق

شروق بتوتر: فهد بيه ي. يعني انا لقيت شقه حلوه قريبه من الشغل وكنت حابه انقل 

فهد ببرود: فطرتي 

شروق: لا

فهد حط لاب توب علي جنب

: طب يلا نفطر

نزل وشروق نزلت وراه بتوتر قعدت علي السفره

فهد: صباح الخير يا ست الكل 

ام فهد: صباح النور يا حبيبي 

فهد قعد قصاد شروق 

: جهزي نفسك يا شروق علشان بعد الفطار هرجعك عند اخوكي.....يتبع

#الكيف

مشاهده 👈 الفصل الحادي عشر

          ( مدونه دار الروايه المصريه )


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -