رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

أخر الاخبار

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

 رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثالث عشر 13 

 تدور في الارقام ورنت علي أسد هي قلبها هيطلع من مكانها.
أسد:الو ي ماجد عاوز اي مش فضيلك.
سوزي بخوف:بتكلم هي بتترعش بتقول ماجد هو هو يتبع
البارت 13:
أسد:الو ي ماجد عاوز اي مش فضيلك.
سوزي بخوف:بتكلم هي بتترعش بتقول ماجد هو هو الي خط*ف جميله مراتك.
أسد بصدمه:وقف العربيه وقال انتي مين انتي بتقولي اي.
زين بخوف:في اي ي أسد طمني حصل حاجه ولا اي.
اسد: بص لي زين انوا ي سكت.
سوزي:بخوف ابوس ايدك انقذ جميله من ايد ماجد.
أسد بخوف:قال بسرعه قولي المكان وصدقيني هنقذك هكون عندك .
فاجأة سوزي:بتحس بحد بيخن*قها جامد بيقول بتعملي اي ي بنت الكل*ب.
اسد:سمع صوت ماجد وقال سبها ي ابن**** اقسم ب الله ل هشرب من د*مك ي عر*ة رجاله .
ماجد بصدمه:وعرف ان كدا اتعرف وسوزي تحت ايده عماله تصو*ت بتقول ابعد عني ي ماجد سبني همو*ت تحت ايدك.
ماجد بشر:انتي عرفتي أسد علي مكان جميله انطقي.
سوزي: هي خلاص نفسها هينق*طع بتقول لا ولله م لحقت صدقني ي ماجد ابعد ايدك عن رقبتي همو*ت .
ماجد بغضب:انا همو*تك ي سوزي اديكي هتخسري حياتك بسبب جميله اكىر*هيها بقا.
سوزي:هي بتنهج عمري م هكر*ها لانها بنت زيه وكمان عمرها م اذ*تني انت الي مريض وسا*فل.
ماجد وصل لي قمه غضبه:طب انتي بقا الي جبتيه لي نفسك وخن*ق سوزي بكل قسو*ه وجبر*وت.
سوزي: بدأت عينيها تقفل هي بتقول انقذوا جميله حد يلحقها من شيطا*ن دا وكانت اخر كلام تقوله وقعت من ايد ماجد علي الارض.
ماجد: رمها علي الارض وفضل يضر*ب فيها برجله لحد م اتكد انها ما*تت وراح لبس بسرعه عشان قال اكيد اسد هيجي علي هنا والحق ابعد جميله عن هنا ونزل وخد عربيته وراح لي جميله. 
أسد بصدمه:مسك راسه بغضب وقال ازاي م خدتش بالي ان اخوها ممكن يكون اسبب بس ازاي ويعمل لي كدا.
زين:في اي ي اسد عرفت حاجه.
أسد:اخوها اخوا جميله هو الي خطف*ها لازم نلحق البنت الي كلمتني بسرعه.
زين:طب وسع انا الي هسوق عشان تعرف تركز قولي علي المكان.
اسد: حط ايده في شعره بيتوعد بي اشد العقا*ب لي ماجد وقال المكان """""""
زين:مش تقلق انت ان شاء الله كدا مسكنا الخيط وهنعرف نوصل لي جميله.
أسد:باصص قدامه بغضب كل تفكيره في جميله بيدعي أنها تكون بخير.
أما عند جميله: الي جس*مها يعتبر اتقر*ص من جميع الاتجاهات عماله تصو*ت وقوتها عماله تقل وتقول عاوزه اشرب ميا انت فين ي ماجد حسبي الله ونعم الوكيل عماله تحط ايدها علي جسمها الي مش شايفه اي حاجه غير انها بتتوجع وخلاص قوتها بتضعف وبتقول اسددددددددددد الحقني انا بمو*ت .
ماجد:دخل وقال طب قولي ماجد يلحقك هاااا افتح نور ولا نفضل في ضل*مه .
جميله عماله تعيط:بتقول بكرا ربنا مش هيسيبك دان تدان ي ماجد ققول اي واحد قت*ل ابوه.
ماجد:سقف وضحك بعلو صوته وقال طب الحمد لله انتي عارفه اني قادر وان زي م قتلت ابويا هق*تلك بس قبل م اخد منك الي انا عاوزه.
جميله بتعب:افتح انور ابعد الحاجات دي من علي جسمي عاوزه اشرب مش قادره.
ماجد:من عيوني الاتنين ي جميله وراح فتح النور وجاب ازازه ميا.
جميله:بصدمه بصت لي جسمها الي شافت كميه الحشرا*ت الي عليها بتقر*ص فيها فضلت تضر*ب جسمها جامد وتصر*خ من الو*جع .
ماجد:هاااااا مفاجأة انا بحب اعذب بي البطئ احب اعلم المهم ازازه الميا اهي تعالي خديها.
جميله:مش قادره تعالي ادهالي عاوزه اشرب عطشانه.
ماجد بشر: فتح ازازه الميا فضل يكبها علي الارض وضحك ويقول الحسي الارض لو عاوزه تشربي.
جميله: عماله تقرب عشان تلحق تنزل في بوقها معرفتش وقالت ينتقم منك ربنا ي ماجد أنا بكر*هك.
ماجد بشر:نزل عند جميله بدء يقرب منها وقال مع انك مش مقامي بس لازم ققهر*ك واخد اغلا حاجه منك قبل م تمو*تي.
جميله بصدمه:لا ابعد عني ي ماجد مو*تني بس متقربش مني ابوس ايدك ومسكت ايده عشان تبو*سها .
ماجد:شال ايده وقال تؤتؤ مش ينفع انا متواضع وراح شادد شعرها 
        شاهد 👈 الفصل الرابع عشر 

          ( مدونه دار الروايه المصريه )

تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 22 سبتمبر 2022 في 10:17 م

    تم

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -