رواية عيون الصقر الفصل الرابع عشر 14 بقلم أسراء هاشم

أخر الاخبار

رواية عيون الصقر الفصل الرابع عشر 14 بقلم أسراء هاشم

رواية عيون الصقر الفصل الرابع عشر 14 بقلم أسراء هاشم

 رواية عيون الصقر الفصل الرابع عشر 

عين كانت واقفه بشرود ولكن بتفوق من شرودها وهيا بتسمع صوته من خلفها وبيقول شكلك متاثرة اوي
عين بتسمع صوته بخ*ضه وهيا بتلف وشها وبتبصله بصدمه وووو وبتقول.  14
عين بتسمع صوته بخ*ضه وهيا بتلف وشها وبتبصله بصدمه وهيا بتعقد حاجبها وبتقول هتفضل مستخبي ورا القناع كدا اظن اللعبه خلصت خلاص ملهوش لازمه انك مستخبي زي الجبا*ن كدا 

هو كان واقف قصادها ولبس قناع علي وشه ومش باين منه اي حاجه غير عنيه وبيقول ببرود انا اللي احد يا عين اذا كانت خلصت ولا كل حاجه هتعرفيها فوقتها لما اكون انا عاوز ولازم نمشي من هنا عشان معاد الطيارة كمان تلات ساعات ومفيش وقت للكلام ده وبعدين انتي جبتينا هنا ليه اصلا 

عين وهيا بتقر*ب عليه وبتقول اممممم نسافر احنا هنسافر فعلا بس هنسافر للابد للاخر"ة وفثواني عين كانت مخرجه المسد*س من شنطتها اللي كانت لبسها في كتفها وبتقول بقو*ة انا مستحيل اكون لحد غير صقر مهما حصل مستحيل اسيبك تاذ*ي صقر لو في حد لازم يمو*ت فهو انت اللي لازم تمو*ت 

هو كان واقف قصادها ببرود وبيبتسم بسخرية وهو بيسقف وبيقول برافو احيكي علي شجعتك دي واضح ان صقر قدر يعلمك الشجاعه 

عين بقو*ة فعلا هو قدر يعلمني الشجاعه لكن انت بقا واحد جبان مستخبي ورا قناع وبتهد*دني بس خلاص لازم كل حاجه تنتهي انت مين انطق وبتعمل كدا ليه وعاوز اي مننا ومن صقر وازاي صوتك زي رحيم ورحيم مي*ت من سنتين 

هو وهو بيقر*ب عليها باستفز*از وبيقول عاوزك انتي عشان انتي ملكي انا وليا انا وبس 

عين وهيا بترجع لورا وفايدها المسد*س وبتقول بصوت حا*د ابعد متقر*بش هقت*لك 

هو بقا يقر*ب منها ببطء شديد وهو بيبصلها بتحدي وبيقول اقت*ليني اقت*ليني يلاااااااا انتي جبا*نه يا عين متقدريش تعملي ده اصلا 

عين بقت ترجع لورا بخو*ف وايدها ابتدت تتر*عش والمسد*س فايدها بيتر*عش 

وهو بيضحك بعلو صوته وبيقول بتحدي اضر*بي اضر*بي يا عين وبيقول بصر*اخ اضرررر*ررررببببي

صقر كان سايق عربيته بسرعه جدا جدا وفاتح تليفونه وهو فاتح GPS وكان هيعمل اكتر من حا*دث وقلبه بيدق بعن*ف وخو*ف عليها وال GpS بيحددلو مكانها وبيخا*ف عليها اكتر وبقا يضر*ب ايده فالدريكسيون بغض*ب وبيقول غب*ي غب*ي ازاي مقدرتش اعرف ان في حاجه وكان هيت*جنن وخب*ط في اكتر من عربيه وهو كان خلاص قرب يوصل للجبل ولكن صقر فجاه بيلاقي قط*ع عليه عربيه وبينزل منها رجال صقر بيفر*مل العربيه مرة واحده بغض*ب جنو*ني وبتعمل صوت احتكا*ك قو*ي جدا فالارض بينزل صقر من العربيه بغض*ب ومش شايف قدامه ولكن بيلاقيهم صقر بيهج*مو عليه وهنا صقر بيتحول هو كل اللي عاوزة دلوقتي انو يوصل لي عين باي طريقه وبدات معر*كه القتا*ل بين صقر وذلك الرجال وبقا الضر*ب متبادل هما خمس افراد وهو لوحده ولكن صقر فاللحظه دي كان زي التو*ر الها*ئج بقا يضر*ب فيهم بكل غض*ب ووح*شيه وبيضر*ب صقر منهم ولكن هو بيقوم من عالارض وهو بيب*صق الد*م من بو*قه وشعره نازل علي عينه وجلبابه كله تراب ووشه وبيبصلهم صقر بغ*ل وفثواني كان صقر نازل فيهم ضر*ب بكل غ*ل وبقو يقع*و واحد ورا التاني مثل الج*ثه ولا يتحركو من مكانهم وبقا صقر بيضر*ب في اخر واحد وهو فو*قيه والراجل بيصر*خ با*لم وبيقول صقر بغ*ل مين اللي بعتك يلا ردددددد 

الراجل وهو حاسس انو علي وشك المو*ت وبيقول بخو*ف وال*م معرفش معرفش والله واحد كان مقن*ع ولبس حاجه علي وشه وادنا فلوس وصورتك وقالنا نعمل كدا بس والله معرفش هو مين 

صقر بيرميه عالارض بغض*ب وبيركب عربيته وهو بيحاول يعدي ما بينهم وبيسوق بسرعه وهو وشه بينز*ف د*م وايد*ه ولكن هو لا يحس باي شئ الان غير خو*فه وقل*قه علي عين فهو لن يتحمل فكرة خسار*تها لا يقدر علي البعد عنها البعد عنها بنسبه ليه كانه المو*ت وبقت دماغه صورلو مليون سناريو وكل سناريو او*حش من التاني وبقا يسوق بسرعه اكتر من كتر السرعه مكنش شايف الطريق قدامه 

هو بجنو*ن قولتلك اضررررر*ررببببببببييييي 

عين بتضر*ب الطل*قه بسرعه وخو*ف وهيا مغمضه عنيها والط*لقه بتعدي من جنبه 

هو بيبصلها وبقا يضحك زي المجنو*ن وبيقول مش هتقدري يا عين مش هتقدري 

عين بصرا*خ انت مين عاوز اي انت بتعمل لييه كدا ودمو*عها نازلة بخو*ف وايدها بتتر*عش وبقت كلها يتر*عش هيا اول مرة تمسك السلا*ح وكمان تضر*ب بيه 

هو بجنو*ن وبيقر*ب عليها وبيقول بهووو*وس وجنو*ن قولتلك عاوزك وهتكوني ليا وهق*تل صقر عشان هو سا*رق حياتي هقت*لو هقت*لهم كلهم  

عين بتفضل ترجع لورا بخو*ف وصر*اخ وهيا بتقول ابع*د عني ابع*د متقر*بش وكانت خلاص عين وصلت لي ضفه الجبل وبتبص وراها بخو*ف بتلاقي مفيش غير خطوة كمان وهت*قع من علي ض*فه الجبل وبتشوف الارتفاع وبتبرق بخو*ف هو بيستغل انشغالها وبيشد منها المسد*س وهو بيمسك ايدها 

عين بتشهق بصدمه وهيا بتخرج منها صر*خه بخو*ف وبتشد ايدها منه ولكن هو بيمسكها من وسط*ها وهو بيحاو*طها بتمل*ك وبيقول بفحي*ح وهوو*وس مش قولتلك مش هتقدري يا عيني 

عين بد*موع حرا*م عليك بقا كفاية كفااااية انت اي يا اخي انت اي انت ازاي كدا انا معرفكش مش عاوزك انا بحبك صقر ومش هحب غيرة 

هو بصرا*خ وبيضر*بها بالقل*م بج*نون وهو*س وبيقول بغ*ضب مسمعكيش تقولي كدا تاني انتي مش هتحبي حد غيري متنطقيش اسمو تاني والا هقتل*ك 

عين بجنو*ن وصر*اخ وهيا حاطه ايدها علي وشها مكان القل*م هقول وهفضل اقول لحد اخر نفس فيا انا ملك صقر وبس انا بحب صقر وبس وبعشقه هو مش بس بحبه وقلبه عمرة مهيكون لغيرة ولا انا عمري هكون لغيرو انت فاهم انت مر*يض

بيمسكها من حجابها بغض*ب ايوة مر*يض مر*يض بيكي اسكتي اسكتي مش عاوز اسمع اي كلمه منك بدل ما اقت*لك 

عين بتبصله بقر*ف واشمئز*از وهيا بتحاول تز*قه بعيد عنها وهو بيمسكها بتمل*ك وعين بتزق*ه وبتقول بقر*ف ابع*د عني متلمس*نيش ايدك القذ*رة دي متتحطش عليا وبتز*قه بغض"ب وبقو يرجعو لورا الاتنين ومش واخدين بالهم ان خلاص مبقاش في مسافه وراهم وعين بتز*قه 

وهنا بتسمع صوته وهو بيقول بصر*اخ وخو*ف عيييييييييين خلي بالك 

وهنا عين بتسمع صوته بصدمه وبتقول بفرحه صقر وهو بتلف وشها بسرعه 

وهو بيلف وشه بصدمه وهو ايده بتسيب عين وهنا عين بتق*ع وهياااا بتصر*خ بعللللوووو صوتها صصصصقرررررررررررررر 
      شاهد 👈 الفصل الخامس عشر

          ( مدونه دار الروايه المصريه )
تعليقات
تعليقان (2)
إرسال تعليق
  • غير معرف 18 سبتمبر 2022 في 1:34 ص

    تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم

    إرسال ردحذف
    • غير معرف 18 سبتمبر 2022 في 1:34 ص

      تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم تم

      إرسال ردحذف



      وضع القراءة :
      حجم الخط
      +
      16
      -
      تباعد السطور
      +
      2
      -