رواية حورية الادهم الفصل السادس عشر 16 و الخاتمه بقلم زوله وحيده

أخر الاخبار

رواية حورية الادهم الفصل السادس عشر 16 و الخاتمه بقلم زوله وحيده

 

رواية حورية الادهم الفصل السادس عشر 16 و الخاتمه بقلم زوله وحيده

رواية حورية الادهم الفصل الخاتمه 

#حورية_الأدهم
الخاااتمة
في المساء حور كانت في المطبخ
أدهم جيه من وراها وحضنها
أدهم :حبيبتي بتعمل ايه
حور :بعمل احلى بسبوسة لاحلى أدهم
أدهم باسها من خدها
أدهم :تسلميلي ياقلبي بس انا مش عايز البسبوسة انتي عارفة انا عايز ايه
حور شهقت بخجل
حور :اه اه عارفة ياقليل الادب
أدهم :هاا
حور :حبيبي ابعد حد يشوفنا
أدهم :مفيش حد هيجي وبعدين حتى إذا جيه حد مالو راجل ومراته مع بعض في ايه يعني
حور :اه بس يا أدهم انا مش قادرة اطبخ ابعد شوية
أدهم :مش باعد وبدأ يبوسها في وشها
فجأة جات نجوى وكريمة وشافو حور وادهم
حور بعدت عن أدهم بسرعة
كريمة ونجوى فضلو يضحكو
أدهم انبسط انه اول مرة يلاقي مامته بتضحك قدامه
أدهم راح باس رأس نجوى وكريمة
أدهم :ماما انا اسف انا غلطت وبعترف بغلطي بس صدقيني انا مقتلتش لو عايزة اسألي عمتي هي كانت قاعدة وقت ما الظابط جيه
كريمة حضنته :اه عارفة يابني 
أدهم فرح لأنه أمه اخيرا قالتله ابني
أدهم :يعني مسامحاني
كريمة :انت مغلطتش علشان اسامحك ياحبيبي 
أدهم شدد ع حضنها 
أدهم :بحبك ياماما
كريمة :وانا بحبك ياقلبي
سليم دخل 
سليم :هالله هالله في ايه ياشباب 
حور :خالتي وأدهم اتصالحو
سليم وهو بيروح ويوقف جنب حور
سليم :تمام وانتي بتطبخي ايه ياقمر
حور :بسبوسة 
سليم :الله شكلها هتكون حلوة لأن القمر عملتها 
أدهم بغضب :ابعد من مراااتي
حور :أدهم اهدأ في ايه
أدهم مسك ايد سليم وزقاه بعيد عن حور 
حور بصت ع أدهم 
أدهم :اعملي البسبوسة دي بسرعة 
حور :بسرعة ازاي
أدهم :حور اخلصي 
حور :طب مش هخلص ومش طالعة من المطبخ
أدهم :حور متعصبنيش
حور عملتله كدا😜😜😜
سليم :طب اهدأ ياخي وانا طالع اهو.... ايه الغيور دة
وطلع
أدهم :اه متجيش تاني
حور :لا تعال ياسليم
سليم جيه بسرعة ووقف جنب حور
حور :عايزاك تساعدني ممكن
أدهم :ماشي ياحور انا هوريكي
كلهم ضحكو عليه وهو طلع بغضب 
بعد مدة حور راحت عند أدهم وف ايدها طبق بسبوسة 
أدهم كان نايم ع السرير وقالب الأوضة فوق تحت
حور :يااااالهوي دة كله علشان سليم طبخ معايا
أدهم قام بغضب ومسك طبق البسبوسة وحط ايدو التانية ع خصرها
أدهم بغضب :حور انتي بتعصبيني بتصرفاتك
حور بعيون بريئة :حبيبي انا اسفة مش هتتكرر
أدهم :...... 
حور :اخدت حتة من البسبوسة واكلته
حور :دي انا عملتها لوحدي علشانك
أدهم باسها وهي اتجاوبت معاه
أدهم بعد وحط جبينه مع جبينها 
أدهم وهو بياخد أنفاسه :بحبك انتي ملكي ياحور انتي ليا انا وبس انتي حورية الادهم
حور وهي بتاخد نفسها :بحبك يا أدهم الحور 
أدهم شالها واتجه بيها ع السرير
حور :بس البسبوسة 
أدهم :مش عايز انتي كفاية
وووووو
سيبوهم لوحدهم بقى😒
في صباح يوم جديد 
أدهم فاق وحور كانت نايمة زي الملاك 
أدهم بعد خصلات شعرها وفضل يبوسها في وشها لحد ما فاقت
حور بضيق :أدهم في ايه 
أدهم وهو بيبوسها :اصحي بقى وحشتيني
حور حطت ايديها ع رقبته :بحبك
أدهم وانا بعشقك 
حور اخدت بالها انه بيبص في مكان تاني
حور رفعت الملاية ووشها احمر
حور بكسوف :قليل ادب
أدهم بضحك :اوي
حور قامت وجريت ع الحمام 
أدهم بضحك:مجنونة 
في المساء الكل كان جاهز علشان فرح ليليان وسليم
عند حور وادهم
أدهم :حور انتي متأكدة انك مش عايزة فرح مع أختك 
حور :مش عايزة يا أدهم انا خايفة ريناد تتحسس
أدهم :ياحبيبتي والله مش هتتحسس هي لسة صغيرة ومش فاهمة حاجة بالعكس هي هتفرح لما تشوفنا مع بعض
حور :لا انا مش عايزة كفاية وجودك انت وهي معايا انتو الاتنين فرحي 
أدهم بخبث :الاتنين بس ما لسة في واحد جاي وبعده تاني في واحد وتالت ورابع وخامس وسادس وسابع
حور :يالهوي كل دول لا مش عايزة
أدهم :طب عايز بس اتنين تاني
حور :لا يااناني كفاية واحد وشكلي هتعب فيه اوي
أدهم بضحك:ماشي
بعد مدة كانو كلهم بيرقصو في الفرح ومبسوطين 
نجوى وكريمة بفرح :الحمد لله 
نجوى :عقبال زينب ياحبيبتي
زينب جتهم وحضنت نجوى
زينب :بكرة هخطب
نجوى بفرح :مين 
كريمة :واحد اسمو عدي اتعرفت عليه في الجامعة استاذها
نجوى بفرح :مبروك ياحبيبتي فرحتلك والله
حور :اه دكتور عدي بعرفه كان رفيقي في الجامعة 
زينب :بجد
حور :اه كنا رفقات اوي
زينب :طب تعالي الليلة بعد الحفلة ع اوضتي علشان تحكيلي عنه
حور بضحك :حاضر 
أدهم جيه وهو شايل ريناد
أدهم :في ايه
زينب :اخويا حبيبي انا هستلف منك حور الليلة لموضوع مهم اوي
أدهم :لا 
زينب :ليه
أدهم :مش بتشارك حبيبتي مع حد حتى مع اختي انا اناني اوي
ونزل ريناد وحط ايديه ع خصر حور
أدهم :دي #حورية_الادهم وبس
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

                          الــنـــهــايـــة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -