رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

أخر الاخبار

رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

 رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل 24

رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل الرابع والعشرون 

 تستلسلمي انا بحبكككككككك ي روان مش عاوز حاجه منك غير انك انتي تكوني جمبي.
يزد دموعه نزلت من الموقف:وكلم الإسعاف وكان وصل 
البارت 24...
ظلمت فهد وحبه ولسه هتكلم كانت عيونها غامضت وقعت من ايد فهد.
فهد بصدمه:وصراخ رواااااااااااااااااان وأيده بتترعش بيحضن فيها روان فوقي انتي قويه اوعي تستلسلمي انا بحبكككككككك ي روان مش عاوز حاجه منك غير انك انتي تكوني جمبي وحضن روان جامد وشاف د'م الي مغرق القميص بتاعه.
يزد بحزن دموعه:نزلت من دموعه وكان رن علي الاسعاف وصل..
فهد بصدمه:مش بيكلم غير شال روان وصل عند عربيه الإسعاف حطها فيها.
كارما قاعده بتعيط:بتقول انا قلبي مقبوض اوي من صبح وجابت الفون ورنت علي يزد.
يزد:راكب في عربيته ومشي ورا عربيه الإسعاف شاف رقم كارما وقال بحزن ققولها اي ورد وقال أبو ي كارما.
كارما بعياط:لقيتوا روان ي يزد.
يزد بحزن:مردش.
كارما بعياط:يزد رد عليا هو حصل حاجه لي روان رد عليا.
يزد دموعه نزلت بحزن:قال اهدي بس عشان خاطري.
كارما بغضب:رد ي يزد روان مالها ي يزدددد.
يزد بحزن: روان في المستشفي بس لسه هتكلم.
كراما بصدمه وعياط:روان اختي في انهي مستشفي رد عليا.
يزد: مستشفي.....ولسه هيكمل لاقي الخط قطع.
ياساتر اي دا ونزل راجل من العربيه شاف عربيه مو'لعه جري عليها بسرعه شاف واحد ملامحه مش باينه فتح المحفظه بتاعته قراء ديفيد علوش (احسن ربنا يخد'ك واحد كل'ب ند'ل💔)
أما عند فهد:قاعد مع روان في العربيه ماسك ايدها وقال روان قومي انتي قويه انتي عملتي حاجات كتير اوي انتي صحبت الإمبراطورية صحبت اكبر شركات علي مستوي العالم حربي عشان دا كله انا عارف انك مش بتحبني بس انا بحبك من اول يوم شوفتك في حبيت المكس الي فيكي بنت قويه في نفس الوقت مرحه تعرفي لما عرفت انك صحبت شركات دي افتكرت شبشب قولت ي عني واحده بالامبرطوريه دي كلها بتلبس شبشب لا وبتتعامل مع كل بتواضع حبيتك غضبي منك راح من ساعه م حبيتك.
روان:دموعها نازله من عنيها والأجهزة التنفس متواصله بيها في عالم التاني.
فهد بحزن:نزل علي وشها مسح دموعها وشال الجهاز التنفس من علي وشها وباسها بقوه وقال متحرمنيش من وجودك.
روان:سرعت قلبها زادت ونبض بدء يشتغل بانتظام والعربيه الاسعاف وصلت قدام المستشفي.
الترجمي:نزل من العربيه ونزلوا روان وقال دكتور بسرعه تخش علي اوضه العمليات نزفت د'م كتيرررر.
فهد بر'عب:نزل من العربيه وكان بيزوق سرير ويزد وراهم وفهد بعياط روان اخر حاجه هقولهالك قووووووومي عشان بحبك لو عاوزه تديني حقي قومي عشاني.
يزد بحزن:مسك ايد فهد وخده في حضنه وقال بس ي صاحبي بس عشان خاطري ان شاء الله هتعدي علي خير.
وخده روان علي غرفه العمليات (اهااا ي حببتي ي اختي ي بنتي ختي عين من المشاهدين الي بيقراؤوا 😂😂)
كارما دخلت: بعياط بتقول فين اختي روان فخر دين.
          شاهد 👈 الفصل الخامس والعشرين 

(عزيزي القارئ انا عارفه اني جيبتلك صدمه وشلل مخي بس بطله يهون ي عني 😂😂عشان خاطر روان)



جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه مدونه دار الروايه المصريه اترك تعليق ليصلك كل جديد وحصري 

( مدونه دار الروايه المصريه )

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -