رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل الثلاثون 30 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

أخر الاخبار

رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل الثلاثون 30 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

 

رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل الثلاثون 30 بقلم شهد هاني عبد الحفيظ

رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل الثلاثون 30 

يزد:أهالى الف مبروك.
كارما:مالك ي يزد في اي انت تعبان.
يزد بدموع:معدش ينفع ي كارما  
البارت 30...
كارما:مالك ي يزد في اي انت تعبان.
يزد بدموع:معدش ينفع ي كارم خلاص معدش صدقيني.
كارما:مالك ي يزد اي الي معدش ينفع انا مش فاهمه حاجه.
يزد بحزن:انتي اختي ي كارما فاهمه انتي اختي حبي ليكي اصبح حرام.
كارما بصدمه:انت بتقول اي ي يزد اكيد بتهزر.
يزد:مش بهزر ي كارما انتي اختي انتي وروان تعرفي انتي بقيتي محرمه عليا خلاص وعيط.
كارما بضحك:انا اصلا مش اختك ي يزد.
يزد بعياط:زعج وقال الي كان في صوره حضنك انتي وروان دا يكون ابويا ف انتي اختي وخلاص معدش ينفع.
وكارما:هتكلم بتقول انا اخت روان بتبن.. سمعت صوت العربيات هي بتخبط في بعض وقالت بصراخ يزدددددد.
أما عند روان:بتقول هات ايدك ي فهد.
فهد:هتقومي تروحي فين انتي لسه تعبانه.
روان:لا حسيت نفسي احسن الحمدلله عاوزه اروح لي المحامي اعرف مين اخويا الي مكتوب في الورق الورث.
فهد:طب خليها لما تتحسني عشان خاطري.
روان:عشان خاطري سبني براحتي وي سيدي م انت هتكون معايا.
فهد بحب:طب استني.
روان:هتعمل اي وكان فهد شالها بحب وقال طول م انتي تعبانه هو دا هيكون الحل اشيلك بي المره تكوني في حضني.
روان بحب:بصت في عنيه وقالت حبتني من امتا ي فهد.
فهد بحب:بص لي عنيها وقال من ساعه ربع الجنيه حقك الي كان في العربيه.
روان بضحك:انت لسه فاكر ي جدع.
فهد: طبعآ فاكر مش ذكريات حببتي ومراتي وغمز وقال وام عيالي.
روان بكسوف:خبط وشها في حضنه وقالت بي مرح بعيداً عن الفلسفة اللغوية والكلمات التي تسبب العقل مغص في العقل بحبك.
فهد بضحك وحب:‏ وقال ‎عظيمةٌ هي تفاصيلُها ، أضمرتني دهشةً ، كَ أغنية ذات ألحان شجية غنتها فيروزُ قديماً .
روان:الله الله وكمان بتقول شعر.
فهد:انتي الي خلتي يقول من حبي فيكي.
روان بحب:طب مش ناوي بقا تسبني عشان البس.
فهد: ممكن اداني عادي انتي مراتي.
روان بغيظ:فهددددد.
فهد:حاضر حاضر ونزلها علي الارض وقال اتفضلي.
روان: يزيد فضلك ي خويا وجايه تدخل الحمام.
فهد:استني استني هو انتي هتلبسي اي.
روان:هيكون اي البس.
فهد:وريني قبل م تلبسي كدا .
روان:اوف من اولها اهو ي سيدي الفستان.
فهد بغضب:لا طبعا مش هتلبسي بصي لبسك كله يبقا غامق ابعدي عن الفاتح عشان بيبقا جميل بغير.
روان:طب اخلص طلع ليا حاجه البسها من شنطه الي كارما جابتها وقالت صحيح كارما فين.
فهد:مش عارف كانت بتكلم يزد برا باين.
روان:امم طيب اخلص هات حاجه البسها عشان نمشي بقا.
فهد:فضل يطلع في الهدوم شايف كل هدوم هتبقا حلوه عليها وقال بغضب أوووف كلهم حلوين عليكي اي رائيك تلبسي نقاب.
روان بصدمه:ياختااااااااااي نقاب هي وصلت لنقاب حسبي الله انت باين كدا عاوز شخصيه كباس ترجع التاني خدت فستان من ايد فهد ودخلت رزعت الباب وراها.
فهد:هرش في قفا وقال احم شخصيتي قويه جدا بتعجبني مشاء الله.
أما عند كارما:قالتتتتتتت بعياط وصدمه يزدددد حصلك اي.
يزد:وخلاص هيفقد الوعي قال انا عملت حادثه وقع من ايده الفون.
كارما بصدمه: يزدددددد رد عليا وقالت اعرف منين دلوقتي طريقك وعيطت ولسه دخله تعرف فهد وروان قالت لالالالالالالا روان تعبانه 


( مدونه دار الروايه المصريه )

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -