رواية حورية الأدهم الفصل الثالث 3 بقلم زولة وحيد

أخر الاخبار

رواية حورية الأدهم الفصل الثالث 3 بقلم زولة وحيد

رواية حورية الأدهم الفصل الثالث 3 بقلم زولة وحيد

 رواية حورية الأدهم الفصل الثالث 3 

#بارت_3
زين أدهم هيتجوزها وكدا عادي تفضل معاه في اوضة واحدة
حور بصدمة:اييييه انا هتجوزه بس علشان اعالجه
زين بغضب :صوتك يابنت انتي ف قصري
أدهم :عمي اهدأ انا هتفاهم معاها
وراح مسكها من ايدها
حور بغضب :ابعد ايدك انا مش هتجوزك ابعددددد
أدهم بغضب :اسكتي وهتتجوزيني غصب عنك
حور بدموع :هو دة جزائي بعد ما انقذتك من الموت
أدهم :هششششش واخدها ع اوضته
كريمة بغضب :أدهم سيب البنت
أدهم :ياعمي فهم امي
وراح وقفل الاوضة
حور بغضب :ابعد عني
أدهم :انتي مفكرة نفسك ايه يعني علشان انقذتيني من الموت معناها خلاص انتي عملتي انجاز
حور بغضب :آه انا اللي ساعدتك كل الناس كانوا بيبصو عليك وبيقولوا سيبوه يموت انا الوحيدة اللي ساعدتك
أدهم :خلاص بقا اسكتي اسمعيني بقا... لو عايزة اختك تفضل عايشة المفروض تتجوزيني وتهتمي فيني وتعامليني كـ جوزك بجد
حور بغضب :عايز تقتل اختي بس علشان مش هتجوزك
أدهم :انا مابحب الكلام الكتير الأحسن تسكتي وتروحي زي الشاطرة تلبسي الفستان اللي ع السرير هناك وتنزلي علشان كتب الكتاب
حور :ب.....
أدهم بغضب :مش عايز كلام اختك دلوقت مع الرجالة بتاعتي واتصال واحد وهتموت
حور بدموع :طيب هجهز
ادهم :شاطرة يلا بسرعة
بعد مدة كتبوا كتاب حور وادهم
زينب اخدت حور وطلعت معاها للاوضة
زينب :انا اسفة ع اللي بيحصلك بس صدقيني اخويا مش زي مانتي شايفاه هو قلبو طيب
حور :آه واضح جدا دة....
أدهم قاطعهم بدخولو
أدهم :ممكن تطلعي يازينب عندي كلام مع عروستي
زينب :اوكي
زينب طلعت وقفلت الباب وادهم راح قعد جنب حور
أدهم مسكها من شعرها بغضب :كنتي عايزة تقوليلها ايه
حور بدموع :بتوجعني ابعد
أدهم زقها ع الارض بغضب :كنتي عايزة تقوليلها اني هددتك صح طب كان تقولي وكنتي هتشوفي هعمل ايه في اختك
حور بدموع :انا اهو اتجوزتك سيب اختي ف حالها
أدهم نزل لمستواها
أدهم :انت....اااااه
وفجأة الجرح بتاعو وجعو
حور مسكته بسرعة واخدته ع السرير
حور وهي بتمسح دموعها :قولتلك بلاش تتعب نفسك لأن الجرح هيفتح
أدهم :......
حور :فين علبة الاسعافات
أدهم :في الحمام
حور راحت جابت علبة الإسعافات وقلعته التيشيرت بتاعه وفكت الشاش وبدأت تعقملو الجرح
حور :الجرح نزف اهو
أدهم كان بيبصلها بتوهان فجأة حط ايدو ع ايدها
حور بعدت ايدها بسرعة
أدهم حس بنفسه وبعد ايده
حور كملت ولفت الشاش ع صدره وكانت هتلبسه التيشيرت
أدهم :مش عايز
حور :بس...
أدهم :قولتلك مش عايز
حور :طيب ورجعت الحاجات مكانها
أدهم :ممكن أسألك سؤال
حور :اتفضل
أدهم :انا وجعتك وزقيتك ع الارض وعاملتك بطريقة وحشة ليه ساعدتيني اول ما اتوجعت
حور :لما اشوف واحد بيتوجع قدامي مقدرش اسيبه كدا
أدهم :اها المهم اختك كويسة وبعد دقايق هتكون معاكي وهي هتعيش هنا معنا وانا جهزتلها اوضتها
حور :شكراً
أدهم :العفو
حور :انا هنام مع اختي
أدهم :لأ انتي مراتي عادي تنامي هنا
حور :طيب
واتجهت ع الكنبة
أدهم :بتعملي ايه
حور :هنام هنا
أدهم :انتي مجنونة صح... يابنتي انتي مراتي عادي تنامي جنبي
حور :اصل انا مش بعرف انام ع جنبة واحدة وبتقلب بالليل ويمكن اضربك في مكان الجرح
أدهم :بجد 😒 طب ليه امبارح معملتيش كل دة
حور :انا ان...
أدهم :هتنامي جنبي غصب عنك يلا تعالي
فجأة ليليان دخلت
حور حضنتها وبدأت تعيط
حور بدموع :حبيبتي انتي كويسة
ليليان :آه.... مين دة يا حور
أدهم :انا جوزها وحبيبها
ليليان :بس حور معندهاش حبيب انا بعرف اختي اكتر مني
حور :آه ياليليان انا وهو كنا مرتبطين بس محبيتش ازعجك
ليليان :من امتى وانتي بتخبي عليا يا حور
حور :انا... انا.......
أدهم بمقاطعة :لو سمحتي اطلعي هتكلميها بكرة احنا عايزين ننام
حور :أدهم انا هروح معاها وهقعد معاها شوية
أدهم :لأ انا هتصل ب اختي توصلها
أدهم :الو زينب تعالي وصلي اخت حور ع اوضتها
زينب :حاضر
زينب جات اخدت ليليان وطلعت ليليان كانت مصدومة من اختها هي ازاي تخبي عليها
حور قفلت الباب وهي بتمسح دموعها
أدهم :يلا تعالي نامي
حور راحت اخدت دوش وغيرت ملابسها وراحت نامت جنبه
أدهم حضنها ونامو 
======================
     شاهد 👈 الفصل الرابع 
تعليقات
تعليقان (2)
إرسال تعليق
  • غير معرف 22 سبتمبر 2022 في 11:03 ص

    تم

    إرسال ردحذف
    • غير معرف 22 سبتمبر 2022 في 11:04 ص

      تم

      إرسال ردحذف



      وضع القراءة :
      حجم الخط
      +
      16
      -
      تباعد السطور
      +
      2
      -