رواية حورية الأدهم الفصل الرابع 4 بقلم زولة وحيد

أخر الاخبار

رواية حورية الأدهم الفصل الرابع 4 بقلم زولة وحيد

رواية حورية الأدهم الفصل الرابع 4 بقلم زولة وحيد

 رواية حورية الأدهم الفصل الرابع 4 

#بارت_4

في صباح يوم جديد عند حور وادهم
أدهم فاق وبص جنبه لقا حور نايمة وخصلات شعرها ع وشها
أدهم زاح خصلات شعرها وبا'سها بحب
حور قامت بخضة
حور بخضة :انت عملت ايه
أدهم :ولاشي بس بوستك
حور بغضب :انت ازاي تبوسني وانا نايمة ايه قلة الأدب دي
أدهم جذبها عليه ووقعت ع صدره
ادهم :انا جوزك بعمل اللي عايزه وبعدين انتي لسة مشوفتيش حاجة من قلة أدبي وغمز ليها
حور خدودها احمرو
أدهم :الله ع الفراولة
وقرب من شفايفها
حور قامت بسرعة وجريت ع الحمام
أدهم ضحك عليها وقام اتجه ع الباب
حور طلعت
حور :يامجنون انت ليه قمت من السرير الجرح لسة
أدهم :مش عايز انا عايز اروح للعمي
حور بغضب :لا مش هتروح لعمك
أدهم :هو انتي هتمشي كلمتك عليا
حور :آه انا دكتورتك قبل مااكون مراتك وانت لازم تسمع كلامي وإلا هرجعك المستشفى
أدهم :يوووه بقا وفتح الباب ونزل بسرعة
حور :أدهم يا أدهم وجريت وراه
فجأة لقت زينب
زينب :حور في ايه
حور :اخوكي هيجنني مش عايز يرتاح
زينب بضحك :آه هو عنيد اوي عادي سيبيه هو بس هيروح لعمي وهيرجع الاوضة.... مش عايزة تشوفي اختك
حور بلهفة :آه هي فين
زينب اخدت حور ع اوضة ليليان اللي كانت نايمة
زينب طلعت
حور راحت فوقت ليليان
ليليان قامت حضنتها
ليليان بدموع :حور انتي بجد بتحبي الإنسان دة
حور بكدب:آ آه 
ليليان :بتكدبي انتي اصلا متعرفيهوش لو بتعرفيه مكنتيش هتتجوزيه......ياحور الإنسان دة أدهم الشرقاوي دة انسان سيء جدا ياحور دة شغله قتل الناس
حور :لا مش كدا انتي فاهمة غلط دة انسان كويس اوي 
ليليان :ماشي ياحور هيجي يوم وتعرفي انك غلطانة وهتندمي
حور :ماشي يلا قومي خدي دوش وتعالي نفطر
ليليان :لا مش عايزة انا هروح لفرقتي علشان ندرس عندنا امتحانات
حور :طب افطري وانا هذاكرلك
ليليان :لأ انتي بقيتي متجوزة دلوقت ومش فاضية ليا
حور :انتي ليه بتقولي كدا
ليليان :مفيش وقامت راحت ع الحمام وانفجرت في البكاء
حور قامت وطلعت
عند أدهم
زين :أدهم انت لازم تخلص من البنتين دول
أدهم :ليه ياعمي مانا متجوزها وحتى إذا عرفو حاجة عننا مش هيقدرو يعملو حاجة
زين :ادهم
أدهم :عمي انا كنت بنفذ كلامك دايما بس في دي انا مش هقتلهم
زين :ليه..... حبيتها؟ حبيت بنت قاتل باباك؟
أدهم :لا ياعمي مفيش حاجة زي دي
زين :انت باين عليك اتجننت بس انا هنفذ اللي في دماغي 
أدهم مسكه من ايدو بغضب 
أدهم بغضب :لو قربت من مراتي أو اختها هفضحك وجرايمك كلها هتتفضح
زين :كدا يا أدهم علشان حتة بنت عايز تفضح جرايمي
أدهم :آه لأنه انا دلوقت واقف قدامك بسببها.... اهدأ وروق كدا وتعال نفطر
زين :تمام انت اسبقني
أدهم طلع 
وقعد ع السفرة معاهم
أدهم :فين حور واختها
زينب :ليليان راحت عند صاحبتها وحور قالت إنها شبعانة
أدهم قام وراح ع الاوضة
أدهم :ايه ياست حور ليه مش عايزة تفطري
حور :شبعانة ايه زي ما الجواز بالغصب الاكل كمان بالغصب؟ 
أدهم :لا مش بالغصب 
حور :تمام.... انت اكلت؟ 
أدهم :آه 
حور :طب تعال نام علشان زفت الجرح دة هيتفتح 
أدهم بغضب :اتكلمي بأسلوب 
حور :مش هتكلم بأسلوب دة اسلوبي عجبك عجبك معجبكش طلقني وخليني اخلص من القرف اللي انا فيه
أدهم راح مسكها من شعرها
أدهم :متجيبيش سيرة الطلاق لاني مستحيل اطلقك
حور بوجع :ابعد انت بتوجعني
ادهم بعد عنها 
فجأة الباب خبط 
أدهم :مين 
الحارس :في حد قال عايز يقابل المدام حور
أدهم طلع برا لقا حازم
حازم :فين حور
أدهم :عايز ايه منها
حازم :حبيبتي وعايز اشوف بتعمل ايه في بيت حضرتك
أدهم بغضب :متقولش حبيبتك دي مراتي دلوقت 
حازم :مراتك؟؟؟ 
أدهم :آه يلا روح من هنا 
حازم :مش هطلع انا عايز اقابل حور
==========================
     شاهد 👈 الفصل الخامس 
تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 22 سبتمبر 2022 في 11:04 ص

    تم

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -