رواية جارحي الفصل الثامن 8 والاخير بقلم ملك وائل

أخر الاخبار

رواية جارحي الفصل الثامن 8 والاخير بقلم ملك وائل

 رواية جارحي الفصل 8

رواية جارحي الفصل الثامن 8 والاخير بقلم ملك وائل

رواية جارحي الفصل الثامن 8 والاخير 


يزن. طب افهم بس مين الح. مار الي يطلق القمر ده 
ملك حطت ايدها علي بوقها من الصدمة 
مصطفي بغضب انا...  
يزن. مش عارف مين الح.مار الي يطلق القمر ده 
ملك حطت ايدها علي بوقها
مصطفي بغضب. انا 
يزن بدل م كان بيضحك بص وراه والابتسامه بتختفي وحده وبوحده 🙂 
يزن.هو انت 
مصطفي بغضب.ايوا انا الح.مار الي بتقول عليه انا جوزها 

يزن. قصدك طلقها 

مصطفي مسك يزن من القميص 

مصطفي بغضب. وانت مين بقي ي حلو 

يزن. شيلي ايدك ي قطه وهي سليمه بدل م اقطع.هالك 

مصطفي بغضب. قطه واقطع.هالك هههه وضر*يه ف دماغه 

ملك بخوف.بس ي مصطفي بسس علشان خاطري

يزن مسك مصطفي

 وضر*به ف بطنه مصطفي وق.ع علي الارض 

ملك بخوف. ابوس ايدك ي يزن خلاص علشان خاطري لو ليا خاطر عندك

يزن بغضب علشان خاطرك انتي بس مش هعمل حاجه 

مصطفي وهو بيمسح الد.م 

الي ع دماغه

 مصطفي. لو راجل استنا 

يزن بص لملك. يزن ارجل منك وحياتك بس علشانها هي هسكت 

ملك بخوف. امشي دلوقتي ي يزن 

يزن. وهسيبك مع مين 

ملك علشان خاطري هوت هيشوف حمزه وهيمشي 

يزن بص لملك ومشي وهوا بيبص لمصطفي بق.رف 

مصطفي قام ودخل جوا عند ملك و مسك حمزه 

مصطفي. كان بيعمل ايه الواد ده هنا 

ملك. اعتقد ان دي حاجه ملكش دعوه بيها انت جي علشان حمزه مش اكتر 

مصطفي . يعني انتي مش عايزه ترجعي صح 

ملك. اظن اني قولت كدا كام مره 

مصطفي ساب حمزه 

مصطفي. تمم هاجي اخد حمزه منك كل جمعه يقعد معايا انا وماما ومراتي الجديده وهجيبه بليل 

ملك اتصدمت وقلبها وجعها اوي ازاي ده لسه بيسئالها ترجعله ولا لا 

ملك بحزن. تمم ربنا يوفقك 

مصطفي مشي وملك فضلت قاعد مع حمزه شويه والباب اتفتح كانت يسرا واماني جم من برا قعدو شويه وفون ملك رن 

سابت حمزه مع اماني وقامت ترد 

ملك. الو 

يزن. وحشتيني 

ملك. مين 

يزن. يعني معرفتيش صوتي 

ملك. هتقول مين ولا اقولك هبي بلوك 

يزن بسرعه. لالا خلاص انا يزن 

ملك. اه ادان كده ماشي 

يزن. ايوا بقي ضحكت يعني قلبها مال 

ملك بضحك. وخلاص الفرق مابنا اتشال 

_لمأخذه ي شباب مش فاكره الاغنيه ولا عارفه الي انا قولته ده صح ولا لا😂  

يزن. طب ايه

ملك. ايه

يزن برتباك . بصي بقي علشان انا مش عارف اقولها ازاي بس بس ملك انا بحبك من اول يوم شوفتك في وانتي دخالتي قلبي كدا مش عارف ابعد عنك ي ملك سيبك من مصطفي عرفت انو هيتجوز مصطفي نسيكي ي ملك انسي انتي كمان وتعالي نبداء صفحه جديده 

ملك. بحبك 

يزن بصدمه. قولتي اي 

ملك. بقول الكلمه مره وحده بس 

يزن. طب مره كمان علشان خاطري 

ملك. لا وسلام علشان حمزه بيعيط  

يزن. سلام ي حب 

ملك قفلت وهي بتضحك 

_عوض ربنا بيكون حلو اوي متستعجلوش .. 

تاني يوم 

كلنت ملك قاعد بتلعب م حمزه ف الاوضه والباب بتاع الاوضه خبط 

ملك ادخل. 

يزن دخل وهوا ماسك ورد احمر وعلبه شوكولاته 

ملك بصدمه. يزن  

يزن بضحك. ايوا مالك اتخضيتي كدا لي 

ملك بصدمه. انت دخلت ازاي 

يزن بضحك. مامتك وخالتك قالولي ادخالها جوا اصلي قط.عت عليهم وهما بين.موا علي الناس 😂 

ملك بضحك. عايزه ابعدهم عن بعض 

يزن قرب منها. طب اي مش عايزاهم ولا اي 

ملك. اه شكرا ي يزن بجد انت اخ محترم 

يزن بصدمه. نعم يختي اخ 

اومال ابويا وامي اللي جايين ف السكه علشان نطلب ايدك دول ايه 

ملك بتكلام بجد ي يزن 

يزن. شكلي بهزر هلف وارجع تاني 

ملك بسرعه. لا لا روح انت وسيب الشوكولاته 

يزن بصدمه. بقي كدا

ملك. احم اه

يزن.ده انا هسبهم ل خالتوا وماما بره 

يسرا واماني دخاله الاوضه 

يسرا. اي ده اي ده اي ده شوكولاته 

اماني. الله ده الورد اللي انا بحبه 

يسرا خدت الشوكولانه وخرجت واماني خدت الورد وخرجت ملك ويزن بصوا لبعض وضحكو... 

ملك ويزن اتجوزوا

مصطفي اتجوز وكان بياجي ياخد حمزه من ملك كل جمعه بس يزن ماكنش بيحب مصطفي خالص ولا بيط. يقه حتي لمه ياجي ياخد حمزه ..

بعد 3سنين

حمزه.ماميييييي 

ملك.اي يروح مامي 

حمزه.بصي رسمت اي رسمتك انتي وبابا 

ملك.ي روحي جميله اوي 

يزن من وراهم.يعني بتوريها هي وانا لا 

حمزه بضحكه طفوليه.مقدرش ي بابي بص دي ودي كمان 

يزن بحب.حلوين اوي ي حبيبي 

حمزه.بص دي بقي ي بابي انت ومامي غمضوا عينكم علشان مفاجأه

ملك ويزن ف صوت واحد.حاضر 

حمزه طلع ورقه مخبيها 

حمزه بصوت عالي وضحكه طفوليه. مفاجأاااااه 

ملك ويزن بصوا للصوره وكانت عبارة عن اب وام وطفل صغير كانت رسمه جميله 

والرسمه دي بتمثل يزن وملك وحمزه وهما مع بعض كا عياله وحده.... 
تمت 
مش كل زوج ام بيكون وحش 
ومش كل زوجت اب بتكون وحشه 
مش كل صوابع ايدك زي بعضها... 
ملك وائل✍️ 
لو كملت لحد هنا عايزة اعرف رائيك بجد ولو مش هتحط كومنت يبقي لاف وكدا هعرف ان الرواية عجباكوا ♥️♥️ 
جارحي الاخير ♥️✨
والسلام ي قمرات


          ( مدونه دار الروايه المصريه )


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -