رواية تزوجني لينقذني الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمه محمد

أخر الاخبار

رواية تزوجني لينقذني الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمه محمد

 

رواية تزوجني لينقذني الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمه محمد

رواية تزوجني لينقذني الفصل التاني عشر 12 

شكرا علي تفاعلكم ❤️ 
#تزوجني_ليُنقذني #ال12
رائد بغ"ضب مكتوم : اتجوز واحده ميته
جميله بصد"مه : اييي؟!
رائد بغ"ضب : ايوا ميته.. ما"تت بسببي انا... انا الي مو"تها
جميله اتصدمت اكتر
رائد بص ليها جامد : ايوا ي جميله انا كنت السبب في موتها ماتت بسببي (وقعد على الأرض بحز"ن وضعف ظاهرين) ساره كانت مراتي.....من اربع سنين شوفتها وانا كنت في مهمه للشغل كانت صدفه جميله لما عرفتها حبيتها وبعد سنه اتجوزنا وبرضو فضلنا سنه مع بعض وللاسف خسرتها
جميله كانت اول مره تشوف رائد بالضعف دا قعدت جنبه وحطت ايديها علي كتفه بحنان : طب ربنا عايز كدا يبقا انت بتقول انك السبب لي
رائد بصلها : ما"تت بسبب شغلي ي جميله 
*فلاااااااش باااااااااااكك
ساره بحز"ن : يعني مش هتيجي النهارده برضو انت بقالك يومين بتبات في الشغل هتتعب
رائد ببتسامه : معلش ي حبيبتي الشغل كتير
ساره : ماشي ي رائد ما هو الشغل اهم مني
رائد ضحك : انتي عارفه انك اهم حاجه عندي
ساره ابتسمت : عارفه ي حبيبي ربنا يعينك وخلي بالك من نفسك (وفجأه سمع صوت صريخ ساره)
رائد بخو"ف : ساره... مالك في اي... ساره ردى عليا
بس مكنش في رد نهائي خرج من شغله بسرعه وركب عربيته وبسبب زحمة الطريق العربيه موصلتش بسرعه وبعد فتره وصل البيت
رائد بصوت عالي : ساره
وفضل يدور عليها لغايت ما لقاها واقعه علي الارض (وقعت علي دماغها) وسايحه في د"مها جري عليها وهو مصدو"م : سساره.. ساره حبيبتي يلا فوقي انا جيت اهو ساره فتحي عينك عشان خاطري يلا ي حبيبتي (وشالها بسرعه وجري بيها علي عربيته وبعد فتره وصل للمستشفى وبعد ما الدكتور شافها)
الدكتور : نز"فت د"م كتير وصلت متاخر اوي للاسف ما"تت
باااااااااااااااكك
رائد : خسرتها عشان مكنتش جنبها الدكتور قالي وصلت متاخر لو كنت في البيت مكنتش ما"تت ولا حصل معاها حاجه بسبب كتر الشغل فضلت يومين برا ومقدرتش احميها وانقذها (وابتسم بحز"ن) حتي الشقه الي قولتي عليها جميله هي الي كانت مختاره كل حاجه فيها 
جميله بحز"ن ودمو"ع : دا قضاء ربنا ي رائد الله يرحمها وانت مش السبب في اي حاجه بلاش تلوم نفسك ادعلها بالرحمه 
رائد بحز"ن : ربنا يرحمها 
ونام علي الارض وحط راسه علي رجل جميله ونام من التعب وجميله فضلت تمشي ايديها علي شعره بحنان

محمود بغ"ضب : واحنا هفضل في الز"فت دا كتير
منصور بخ"بث : متقلقيش بلليل هنطلع من هنا وننتقم من الي كان السبب
محمود : ازاي هنطلع من هنا
منصور : سيب كل دا عليا وهخلي جميله ترجع ليا وهخدها برضاها او غصب عنها
محمود : طب وامي اكيد هتخرج معانا صح
منصور بصله بض"يق : لا مش هتخرج معانا
محمود بغ"ضب : ازاي هتفضل هنا دي دخلت هنا بسببك
منصور ضحك بسخر"يه : لا مش بسببي يخويا بسبب طماعها وبس ولو خايف عليها اوي كدا خليك هنا جنبها وانا هخرج لوحدى
محمود بسرعه : لاخلاص هخرج معاك انا مش طايق اقعد هنا دقيقه حاسس اني همو"ت لو فضلت هنا

رائد بعد فتره صحي من النوم لقي جميله قعده وسرحانه في الا شئ : جميله 
جميله فاقت وبصت ليه : بقيت كويس 
رائد ابتسم : انا مش عارفه نمت ازاي ضايقتك معلش 
جميله ابتسمت : لا مضايقتش خالص المهم انك بقيت كويس 
رائد : طب ادخلي غيري هدومك هنروح مشوار سوا 
جميله بستغرا"ب : مشوار اي 
رائد قام وقف قصادها : ادخلي غيري هدومك من غير كلام (وغمز) ولا تحبي اساعدك 
جميله شهقت : لا لا خلاص 5 دقايق وهكون جاهزه 
وجريت علي اوضتها تحت ضحك رائد وبعد وقت كانو فعلا الإتنين جهزين وخرجو من البيت 
ومشي رائد بالعربيه 
جميله : هاا بقا عرفني ريحين فين 
رائد : هعرفك علي اغلي حد عندي امي التانيه 
جميله بستغراب : مامتك التانيه ازاي 
رائد بصلها : تبقا مامت ساره بس بعتبرها امي 
جميله حركة راسها بالايجاب وبصت قدامها وكانت طول الطريق ساكته لغايت ما وصلو الشقه الي عايشه فيها مامت ساره
رائد قرب منها وباسها من جبينها : عامله اي ي ست الكل
مامت ساره ببتسامه : الحمدلله ي حبيبي (وبصت لجميله ببتسامه) وانتي اكيد جميله
جميله ابتسمت : ايوا انا
مامت ساره : رائد علطول بيكلمني عنك بسم الله ماشاء الله جميله فعلا اسم علي مسمي
رائد بص لجميله : ايوا فعلا عندك حق 
مامت ساره ضحكت وجميله اتكسفت وبصت في الأرض
مامت ساره : تعالي ي حبيبتي اقعدي جنبي
وجميله راحت جنبها فعلا وفضلو يتكلمو مع بعض وقت طويل وجميله حبتها اوي
رائد : طب يلا نروح ولا ناويه تباتي هنا
جميله ضحكت : لا يلا(وبصت لمامت ساره)هبقا اجيلك ي طنط
مامت ساره : مستنياكي يبنتي خلي بالك منها ي رائد واياك تزعلها انت فاهم
رائد بص لجميله وتكلم بحب : مقدرش ازعلها
وخدها وخرجوا من البيت مشي رائد شويه بالعربيه وفجأه رائد وقف العربيه وووووووووو.......
        شاهد 👈 الفصل الثالث عشر 
       ( اترك تعليق ليصلك كل جديد قراءه ممتعه للجميع )

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -