رواية لم يفت الأوان الفصل السادس عشر 16 بقلم No Promises

أخر الاخبار

رواية لم يفت الأوان الفصل السادس عشر 16 بقلم No Promises

 

رواية لم يفت الأوان الفصل السادس عشر 16 بقلم No Promises

رواية لم يفت الأوان الفصل السادس عشر 16

#لم_يفت_الأوان part16
في الصباح 
نور عااااااامر تعالي بسرعه
عامر بيجري علي صوت نور
عامر اي
نور بتشاور لعامر علي التلفزيون 

عامر بيلاقي البارون عامل مؤتمر صحفي والأله معاه وبيعمل تجربه عمليا علي واحد من الشعب
عامر بيجري علي بره 
نور بتمسك ايد عامر انت ريح فين
عامر لازم اوقفه حتي لو هقتله 
نور انا مش هسمحلك بكده اش عرفك ان ده مش كمين عشان يوقعوك
عامر انتي مش شايفه بعينك الراجل وهو بينفذ كل حاجه 

البارون عمره مايطلع علي التلفزيون كده من غير مصدقيه منه 

نور عامر عشان خطري متروحش انا ماصدقت لقيتك 
عامر وهو بيبوس نور من جبينها 

عامر انا رجعلك يانور ده وعدي ليكي هرجع وهتجوزك 
نور خلي بالك من نفسك 
عامر لا اله إلا الله 
نور محمد رسول الله 

تامر بابا رايح فين
عامر بيبص لنور انها تاخد بالها منو
نور ده روحي متخافش
عامر بثقه انا عارف 

عامر بيسيب نور وبيطلع علي قصر البارون

الداده اي يابنتي عامر راح فين
نور بحزن ايوه ياداده

الداده متخافيش هيرجع انتي متعرفهوش قدي

نور بتلاحظ ان الداده حزينه
نور مالك ياداده غاليه
غاليه ولا حاجه يابنتي
نور هو انا معرفكيش يعني في اي ياداده
غاليه نفسي اكلم ابني
نور هو انتي مبتكلمهوش
الداده من ساعة ماجيت اشتغلت هنا وانا بعتبر عامر زي ابني
وكنت مبتكلمش عشان انتي عارفه عامر مانع الموبيلات 
واي حاجه فيها تواصل
نور بس ده ابنك بصي ياداده عامر امبارح اداني مفاتيح اوضته 
انا هخليكي تتكلمي من التليفون القديم 
غاليه ربنا يخليكي يابنتي ويحفظك انتي هتردي فيا الروح
نور داده بس فيه حاجه انا مش فاهمها
انتي بتقولي انك من ساعة ماشتغلتي
غاليه ايوه يابنتي انتي كنتي فاكره اني مع عامر من سنين صح
لكن الحقيقه اني بقالي سنه 
عامر هو اللي انقذني من ابني لما كان عايز يمضيني علي بيع بيتي بالعافيه
ولما ابني صمم سبتله البيت ومشيت 
وعامر خدني علي بيته 
ومن ساعتها وانا هنا
نور ورغم كل ده لسه عايزه تكلميه وتطمني عليه
غاليه ايوه يابنتي انا ام والأم مهما ولدها عملو مبتعرفش تكرهم

نور انتي فعلا اسم علي مسمي غاليه وانتي فعلا غاليه

في قصر البارون   

عامر بصوت عالي وهو ماسك مسدسه كامل البارون 

البارون بسخريه اخير اتقبلنا تعالي نشرب حاجه علي ماالشفره توصل
عامر بصدمه اي
البارون مستغرب صح طول عمرك عارف عني اني بخاف علي سلطتي ومكانتي قصاد الناس 
بس لعبتها صح مش كده اعترف اني اتفوقت عليك

عامر هستنظر اي من اب قتل بنته
البارون مين ريم الف رحمه ونور عليها 
كانت شاطره اوي في البرمجه 
علمتها وكبرتها وخليتها اهم واحده في الدار عندي
وفي الاخر كل تعليمها طلع عليا

بس تعرف انا رغم كل ده مبسوط منها رغم كل العلم والاختراعات الكتيره 
بنتي اتغلبت عليا 
اتغلبت علي البارون وقدرت تخليه يستنا 3سنين بيدور علي الشفره

عامر وهو ماسك مسدسه 
اترحم علي نفسك
البارون انت مستعجل ليه كده 
عامر شكلك مسمعتش عني كويس
البارون لا سمعت وعارف ان رغم الحراس اللي عندي دي كلها 
في لحظة واحده عارف انك هتخلص عليهم

البارون ماتيجي نسيب خلافتنا علي جمب ونفكر في الاهم

عامر الاهم ومعاك انت
البارون صدقني انت وانا هنبقي قوة محدش هيقدر يوقفنا
العالم هيبقي في ايدينا 

هخليك اغني واحد في العالم 

عامر هتفضل ترخص من نفسك لفين تاني
البارون انا قدمتلك اهم صفقه في حياتك بس طالما مش عايز خلاص بس خلي بالك من تامر ونور
مش اسمه تامر برضو
عامر مهما عملت مش هتعرف توصلهم ابدا

البارون متأكد 

البارون داداه غاليه......
عامر بيبص وراه بيلاقي نور مربوطه من بوقها وايديها والداده سحبها من شعرها
وتامر متخدر وعلي ايد الحارس 

عامر بصدمه ليه....
     شاهد 👈 الفصل السابع عشر 

       ( اترك تعليق ليصلك كل جديد قراءه ممتعه للجميع )

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -