رواية نجمة القاسي الفصل الاول 1 بقلم شهد هاني عبدالحافظ

أخر الاخبار

رواية نجمة القاسي الفصل الاول 1 بقلم شهد هاني عبدالحافظ

رواية نجمة القاسي الفصل الاول 1

 رواية نجمة القاسي الفصل الاول 1

قاعد قاسي: في المطعم بكل شموخ وكبرياء هو أصلا الشي'طان ذات نفسه وخبط بعصبيه علي ترابيزة فين الاكل بتاعي.
صاحب المطعم بخوف: اسف ي قاسي بيه هي بنت جديده متعرفش الطلب بتاعك الي حضرتك متعود عليه.
قاسي قام بعصبيه وعيونه اتحولت الي الون الاسود القاتم:حدف الترابيزه وقال مين الي ميعرفش القاسي ولسه هيكلم.
طلعت بينت جميله جدا:انا معرفش مين القاسي والي اعرفته دلوقتي انك شخص قليل الذوق و اتفضل حضرتك لم الي عملته.



صاحب المطعم:كان اول رجله بتخبط في بعض من الخوف والي هيعمله في وفيها.
قاسي بغصب:قرب من نجمه اوي وقال قولتي اي انتي اكيد مش عارفه مين الشيطان.
نجمه بضحك وسخرية:امممم صدقيني انت مش شيطان لان شيطان احسن منك .
قاسي بغضب:ممدوح مين البنت دي.
ممدوح بخوف:اسف ي باشا عيل وغلط وهي مش تعرف حضرتك هي جديده هنا.
نجمه:انا مش عيله حضرتك انا عارفه انا بقول اي ياعني مش يكسر المطعم والازاز وفي الاخر انا الي هلمه عشان مجرد منيو اتاخر.
قاسي بغضب:قرب من نجمه وزقها طيرها من فوق التربيزه.
نجمه بصدمه وخوف:وكمان انصدمت من منظر الازاز الي دخل في أيدها ورجلها وقالت بغضب وراه خوف انت انسان مش محترم ومهزق كمان.
قاسي:قعد علي كرسي وحط رجل علي رجل بكل قوه وقال تقومي حالا تجيبي المطعم من اول لي اخره تنضفي.
نجمه بغضب:وانت مين عشان تقول كدا.
قاسي:قام وقف وعينه كلها بطلع غضب بس عجبه تمردها وقف علي مشط ايدها بجزمته وقال أنا الي قولت كدا وبدء يدوس اكتر وقال ممكن اغير طلب بطلب التاني وتجي تقضي معايا الليله بس مش تقلقي كله بفلوس وتمن.



نجمه بوجع:وقالت بتوجعني شيل رجلك من علي ايدك.
قاسي الملقب بي شيطان:بصلها بقوه وقال في اقل من دقيقه تكوني مجهزه ادوات تنظيف وانا بقا هسيب شركاتي وشغلي وقاعد معاكي هنا.
نجمه:قامت بوجع وبصت لي بقر'ف وقالت انت لو راجل بصح وصحيح عمرك م هتعمل في بنت كدا بس نقول اي وانت اوس'خ من شيطان.
قاسي بغضب: وراح عندها بسرعه البرق مسكها من شعرها وقال بتقولي اي سمعني وبدء يشد في شعرها جامد .
نجمه بقوه:تف'ت في وشه وقالت سيب شعري ي حي'وان .
قاسي بغضب:مكنش شايف قدامه وكان ضربها بي القلم ومسك قطعه من الازاز حطها علي رقبتها وداس عليها جامد.
نجمه بصدمه:هي شايفه د'م بينزل من رقبتها وقالت انت اكيد مش معقول.
عند بيت بسيط:يسكنه بنت صغيره عندها 18 سنه بتقول اتاخرتي كدا لي ي نجمه ربنا يسترها فاجأة حست بي دخول حد الشقه وقالت بخوف مين.
شعبان بخبث: انا شعبان ي ملاكي
ملاك بخوف:انت دخلت هنا ازاي عاوز مني اي.
شعبان بخبث:عاوزك انتي وهاخد كل الي عاوزه برضاكي أو من غير رضاكي.
ام عند الشيطان:قاعد علي كرسي بكل غرور وضحكه علي وشه وهو شايفها بتكنس الازاز من تحت رجلي.
نجمه بتعب:قامت وقفت وقالت اسمحلي اروح عشان مش اتاخر علي اختي الصغيره.



الشيطان بضحكه هستريا:هو دخول عريان الاسد زي دخوله لا ي قطه وبدء يقرب من نجمه.
نجمه بي ارتباك:انت بتقرب كدا ليه.
الشيطان بغرور بيقرب اكتر عاوز يلعب بي مشاعرها:بدء يشم شعرها وقال شعرك ريحته تسحر ولسه هيبوسها.
نجمه فتحت عينيها بصدمه:ضربته بالقلم بكل قوتها وطلعت تجري برا المطعم الازاز في جميع جسمها.
قاسي بغضب:مسك فونه وقال وراها هبعت ليكوا صوره تعرفوا عنها كل حاجه خلال 3 ساعات بس وقفل السكه وقال بغموض هنشوف ي نجمتي. 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة 

   ( اترك تعليق ليصلك كل جديد قراءه ممتعه للجميع )

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -