رواية جميلة في قلب الاسد الجزء الثاني وراثية عشق الاسد الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم شهد هاني

أخر الاخبار

رواية جميلة في قلب الاسد الجزء الثاني وراثية عشق الاسد الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم شهد هاني

 

رواية جميلة في قلب الاسد الجزء الثاني وراثية عشق الاسد الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الاسد الجزء الثاني الفصل الثامن والثلاثون 38 

البارت 38:
عمار:دا عزام اخونا ي حوريه.
أسد:هنا كان داخل بسرعه سمع كلام من عمار وقال عزام ابني.
عزام:هنا لف لي صوت وقال بابا.
أسد:مشي بطء عند عزام لحايه م وصل عنده رفع ايده يحطها علي وشه.
عزام:هنا بيبص لي ابوه الي اتحرم منه في نفس الوقت مش فاكر حاجه هما ليه سابه.



أسد:من غير مقدمات دمعه نزلت منه خد ابنه في حضنه وقال اهااااااا ي عزاممممم ياابني كنت فين كل الأيام دي ي حبيب ابوك مسك. ايد عزام باسها قال حياتنا من غيرك مد*مره ي حبيب ابوك.
عزام:دموعه نزلت وقالت طب سبتوني ليه وليه انا مش فاكر حاجه ليه انا بحبكم بردوا. 



جميله: فاقت هي بتصو*تتتتتتت بي اسم ابنها عزام بتقول خطفُك يا ابني حرموني منك عزام عزام.
عزام:هنا لما شاف حب امه أنها صاحيه تنادي بي اسمه ساب أسد جري حضنها بحب وقال انتي أمي.
جميله:هنا فاقت وربطت علي حضن ابنها وعيطت بصوتها كله قالت اهااااااا ي حبيبي اهااااا ي ابني انا اكيد مش في حلم صح انا مش بحلم صح وقالت انت معايا انت جيت ماشاءالله كبرت وبقيت نسخه مننا كنت فين.
عزام بحب؛خدني في حضنك بس اشبع منه.
جميله:عيوني ي قلب امك خدته في حضنه ربطت عليه جامد وخايفه يضيع منها التاني.
هنا عمار:واقف واخد حوريه في حضنه وزين واقف جنب أسد وخده في حضنه كلهم فرحانين.
عمار:راح عند عزام قال عزام قوم معايا عشان تاخد شاور وتلبس تقعد معايا انا وبابا ي حبيبي.
عزام:قام وقال بس انا عاوز اروح عشان زمان بابا قلقان عليا.
هنا أسد حس بالغيره:وقال ابوك مين انا ابوك ي عزام.
عزام:بص لي أسد وقال انا اسمي حسن متولي كبرت وعشت وانا عارف كدا انت ليه سبتني ليه.



أسد:مسك راس ابنه دموع الاب نزلت وقال أنا اتحرمت منك زي م اتحرمت مننا بظبط احنا عايشين عشرين سنه بظبط في مرار بسبب بعدك عننا انت اتخطفت وانت عندك اربع سنين وقلبت الدنيا عليك والظابط قال انك مو*ت بسبب انك وقعت من سور السطح وفقدنا الامل فيك عشت انا وامك اخوك واختك الصغيره في وجع مش عارفين نرجع طبيعي.
حوريه:هنا طلعت تجري حضنت عزام وقالت ابيه عزام ابيه عمار قال ليا لو انت كنت عايش هكون شبهك اوي فعلا انت شبهي شعرك بني زي بني.
عزام:هنا بص لي اخته وخدها في حضنه هو في صدمه مش عارف القدر عمل كدا ازاي وازاي كان فين بقا فين.
حوريه:وحشتني وحشتني اوي ي ابيه.
جميله:بحب قامت قالت هي متلخبطه اكيد انت جعان دلوقتي ثانيه ي حبيب امك يكون الاكل عندك وقالت روح مع اخوك في ثانيه كل حاجه هتكون عندك.
عزام ضحك'وقال تصدقي ي ست الكل الي ياكل من ايدك ي شبع يابخت أسد بيكي.
هنا جميله ضحكت: حطت أيدها علي وش ابنها وقالت قولت ليا كدا قبل م يحصل الي يحصل.
عزام: تلقائيا باس أيدها قال انا الي اعرفه اني حسيت بحنانك بحبك اوي .



زين:هنا اكلم وقال أنا عمك زين بقا ي عزام.
عزام:لف لي صوت وقالت أهلا ي عمي.
زين:راح عنده حضنه وقال حمدلله علي سلامتك ي حبيبي كلنا كنا موجعين.
عزام:مش عندك موزه تجوزها ليا ي عمي وتكون موزه زيك.
هنا كل ضحك؛قالوا مس محتاج نشك فيك انت عزام عمرك م هتتغير.
عمار:هنا خد اخوه معاه علي الاوضه بتاعته هو مبسوط مش مصدق نفسه.


عزام:ماشي بي انبهار بيقول بيت جميل جدا انت بقا يا عمار في سنه كام.
عمار:انا مخلص هندسه انت المفروض تكون مخلص كليه زي عشان احنا تؤام.
عزام:انا مش متعلم كمان ببيع طماطم يتبعععععععععع


     ( اترك تعليق ليصلك كل جديد قراءه ممتعه للجميع )

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -