أخر الاخبار

رواية السر الفصل الرابع 4 بقلم No Promises

رواية السر الفصل الرابع 4

 رواية السر الفصل الرابع 4 


ندي ابعدو عني ولسه بتمشي لقت اللي مسكها من الچاكت وقلعهولها
في وسط الرجلين كان موجود سامح ومخبي وشه زيهم وهو اللي قلعها الچاكت
ندي ابعد ايدك عني ياحيوان وراحت رافعه ايديها علي سامح وضربته بالقلم 
سامح بيشاور للأتنين التانين انهم يشلوها ويحطوها في العربيه 
ندي عماله تصوت راح سامح ضربها علي دمغها خلها تفقد الوعي

سامح في حاجه غلط
الرجل اللي معاه ليه ياباشا ماكل حاجه تمام اهي
سامح لا العربيه السوده دي ماشيه من بدري ورانا ادخل يمين كده

سامح لا العربيه دي مصتقصدنا نهار اسود لو كان عمر رحت ف داهيه
الرجل انت معاك اتنين يكلو الظلط خايف من اي

سامح بيفتح باب العربيه وبيرمي نفسه منها 
الرجل اللي واره مع ندي 
احنا هنعمل فيها اي دلوقتي دي ابتديت تفوق وهتلم علينا الناس
الرجل اللي بيسوق انا هقف قدم وهنزل اضرب الحيوان اللي ورنا ده وبعدين نرجع نتسلي بالحلوه 

العربيه بتقف وراجل واحد من اللي خطفين ندي بينزل والتاني بيفتح دولاب العربيه من وراه وبيبقي كاتم بق ندي وندي بتتفرج علي اللي بيحصل وعماله تحاول تفلت من الخاطف

العربيه التانيه بينزل منها شاب طويل وعريض لابس طقم كله اسود ولابس وش مهرج علي وشه 

الخاطف ارجع ماترح ماكنت احسنلك 
الشخص المجهول سبها 
الخاطف بيقرب علي الشخص المجهول وبيضربه في صدره 
الشخص المجهول بيرجع خطوه لواره وبيجري علي الخاطف وبرجله وعلي وشه وراح لوي دراعه 
ندي اول مالقت اللي مسكها اندمج معاهم راحت عضه من ايده ونطت من العربيه 
والخاطف راح ناطت وراها وجيبها من شعرها 
ندي بتصرخ هنا 
والشخص المجهول راح لوي دراع الرجل وبقي ماشي ورايح للتاني وهو جره في ايده 

اللي ماسك ندي لما شاف صحبه كده راح ساب ندي وجري 

الشخص المجهول راح لندي وساب الخاطف اللي في ايده 
وراح هو كمان هرب 

الشخص المجهول انتي كويسه 
ندي بخوف وحطه ايديها علي نفسها ايوه
الشخص المجهول قلع الچاكت وحطه عليها وراح موصلها لحد القصر 

ندي مش هتقولي انت مين 
المجهول بيروح دايس بنزين وبيمشي بالعربيه

ندي بتدخل جوه بتلاقي عمر بتجري عليه
عمر اي اللي حصل وشكلك عامل كده ليه
ندي بتحكي لعمر اللي حصل وعمر بياخدها في حضنها

عمر وهو بيكلم نفسه انا هوريك يانادر الكلب 

عمر اطلعي نامي دلوقتي ياحبيبتي وانا هعرف مين اللي عمل كده 

عمر بيطلع فوق بيلاقي تالين واقفه في البلكونه قصاد البحر وسرحانه

عمر بتحبي البحر اوي كده
تالين جداااا.....انت عرفت ازاي؟
عمر انا اعرف حاجات كتير عنك انتي متعرفهاش 
تالين بسخريه وعارف اي كمان واحد لسه خطفني هيقولي عارف عنك كل حاجه وبتروح بعده عن عمر

عمر بتعشقي البنفسجيّ واللون الابيض وكنتي ديما بتحلمي انك تسكني قصاد بحر وبلكونتك تطل علي البحر
تالين بتقف مكانها وبترجع تبص لعمر 
انت عرفت كل ده ازاي 

تالين نادر بس اللي كنت بحكيله كده انت عملت اي لنادر انت لو قربتله هقتلك 
عمر بتحبيه اوي كده 
تالين ايوه واول مااعرف هو فين صدقني مش هتقدر توقفني
عمر بيتعصب وبيضرب الباب وبيخرج بره 

عمر بيطلع يخبط في احمد 
عمر احمد انا اسف انت اي اللي جيبك هنا
احمد كنت عطشان وطلعت اشرب بس نسيت ومعرفتش ارجع
عمر تعالي هوديك اوضتك 
عمر لسه هيطلع 
احمد بيمسك ايد عمر 
احمد لسه مش عايز تعرفها السر هتفضل تستحمل اسلوبها ده لحد امتي انت عارف ان نادر مش هيسكت 
عمر مش هينفع يااحمد الدكتور قالي مينفعش تتعرض لصدمه تاني والا ساعتها هتفقد ذاكرة علي طول وهتفضل فكره بس من ساعة ماصحيت واللي الماضي هيتحذف كانه مكانش موجود 

احمد بس هيجي يوم وتعرف ياعمر لازم تقولها قبل ترجع لها الذاكره 
عمر حتي لو رجعت ليها الذاكره هي متعرفش اللي عمل فيها كده ومش لازم تعرف انا مش عايزها تروح مني تاني

في اوضة عمر وتالين تليفون تالين بيرن 
تالين الوووووو
المتصل... وحشتيني
تالين نااااااادر 

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -