رواية خادمة الصقر الفصل الحادي والستون 61 بقلم يوستينا سامي

أخر الاخبار

رواية خادمة الصقر الفصل الحادي والستون 61 بقلم يوستينا سامي

 

رواية خادمة الصقر الفصل الحادي والستون 61 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الفصل الحادي والستين 61 


#خادمة_الصقر
#يوستينا_سامي 
61

ياسمين/ انت قولت اي دلوقتي .. صقر قت*ل يوسف
ازاي ده حصل يا كريم .. رد عليا ازاي

كريم بحز*ن/ حبيبة كلمتني وقالتلي اوعي ترجع مصر او تامنلهم دول غد*روا بيوسف و قت*لوه مصدقتهاش بس لما سالت عنه عرفت انه ما*ت ادف*ن في مد*افن عساف 
عايزاني امنلهم ازاي .. ده انا جابر بعد كل اللي عمله فيا مقتلت*وش .. ليه الد*م بقي حاجة سهلة اوي كدة عندهم .. ليه 



ياسمين/ انا مش مصدقة حبيبة دي يا كريم ، اكيد في لغز في الموضوع .. ليه صقر يقت*ل يوسف ما هو يقدر يا*ذيه او يحب*سه طول عمره ، فكر بالعقل 

كريم / علشان خا*ف ليطلع معاذ ابن يوسف علشان كدة ق*تله ، ياسمين انا مش عايز اسمع اسمهم تاني 
انا قر*فان من نفسي علشان في يوم عرفتهم 
وانا اللي كنت عايز ارجع اعيش وسطهم علشان احس اني وسط اهلي ، اتاريني هدخل النا*ر برجلي 
يلا ننام دول ميستهلوش اننا نفكر فيهم ثانية 



و اخد كريم ياسمين و دخلوا ناموا و حاول كريم انه ينام بس مقدرش و بدا يفتكر ذكريات عيد ميلاده معاهم ... 

فلاش بااااك من ٤ سنين .. 🥰

قدام بيت كريم .. كانوا في العربية مع بعض 

عساف / ما تنزل يا ابني مالك قاعد مسهم ليه كدة 
انا نور مستنياني في البيت علشان عزماني علي الغداء و عاملالي حمام محشي 

كريم بحز*ن لانه كان فاكر أنهم نسيوا عيد ميلاده / طب بقولك اي انا لو طلعت هقعد لوحدي و انا مودي وحش ما تيجي معايا و فكك من الحمام و يا سيدي هطلبلك هنا .. ها قولت اي 

عساف/ قولت انزل علشان انا مش فاضي لفراغك ده 
يلا يا عم بقي زمان الحمام اتحر*ق علي النا*ر . يخربيت برودك 

كريم خرج من العربية و هو متغا*ظ / يلا بالس*م الهاري يا اخي .

..و مشي كريم و طلع بيته بس اول ما دخل الشقة اتصدم بتورتة و بلالين بتفر*قع و زينه .. و شاف خالد واقف قدامه مبتسم 

كريم بصدمة / اي ده .. انت اللي عملت كدة يا خالد 

..و فاجأه خرج صقر و يوسف و جاسر من المطبخ



جاسر بضحك / و هو يعمل كل ده لوحده ليه يعني 
الصراحة احنا فضلنا نفكر كتير نفرفشك ازاي يا كوكو و ملقناش غير اننا نعملك المفاجاه الجامدة دي 

كريم بخو*ف / بس انا اتر*عبت و ربنا انا دوست علي البلالين و عملت صوت افتكرت اني هم*وت 

عساف دخل بضحك / ما احنا قولنا نعملك مفاجاه منها تتبسط و منها تق*طع الخ*لف علشان احنا مش عايزين عيال شبهك يا كيمووو 

..كريم حضن عساف بحب و قضوا اليوم مع بعض و يوسف كان وسطهم .. حتي لو كان اسما بس كان بيشاركهم فرحتهم . 

فاق كريم من ذكرياته و بص علي ياسمين لقاها نايمة ابتسم و باس راسها و قال / مش زعلا*ن اني وحيد لانك مليتي كل كياني يا ياسو .. بالعكس انا فرحان اني قدرت ابني بيت و اسره .

و عدي اليومين و كلهم سافروا لخالد و كان وصول صقر لخالد اشبه بطوق النجاه ليه.  

______________________________________

في ايطاليا .. كلهم وصلوا ليلة المسابقة و قعدوا يتغدا و دخل خالد الاوضة يقعد لوحده 

في اوضة خالد 😂🙊

خالد كان قاعد علي السرير متو*تر جدا و مستني صقر يدخل الاوضة .. و دخل صقر خالد قام جري ناحيته 

خالد/ اي كل ده تاخير ..انا مستنيك بقالي كتير 

صقر ببتسامة / اطب اعمل اي معاذ كان مصمم اني اغسله ايده و وشه و اغيرله هدومه علشان يلعب مع نغم كوره 

خالد بخ*ضة / يا نهار اسود احسن تق*ع او حاجة . دي حامل يا صقر انت بتستهبل كدة برضو 

صقر ابتسم/ يا عم متخا*فش ما انا اقنعته يلعب مع عساف و قمر ، المهم طمني عليك انت مستعد للمسابقة يا بطل 

خالد ضحك/ والله كبرت الموضوع دي مسابقة طبخ .. انا عارف انك بتتر*يق عليا بينك و بين نفسك بس دي موهبتي يا صقر

صقر بحنية/ لو بتريق عليك مكنتش سبت كل شغلي و جيتلك مخصوص اقعد معاك .. يكون في علمك انا واثق فيك جدا

خالد بفرح / بجد يا صقر تفتكر هنجح .. ده الحلم اللي عشت كتير بتمني احققه 



صقر / اه يا خالد هتنجح مالك بتتر*عش ليه كدة .. انا عايزك تحس بقيمة نفسك يا خالد ، انت تعبت و عملت اللي عليك و زيادة و حتي لو منجحتش اي
المشكلة ، انزل مصر و سافر كل بلدان العالم و افتح سلسلة مطاعم ، انت ناسي انت مين و معاك كام يا عبيط 

طلع صقر ورقة من جيبه/ دي صوره و الاصل مع المحامي .. كل الفلوس اللي في البنك و الاصول اتقسمت بيني و بينك يا خالد ، ده حقك في ورث ابوك و يمكن زيادة شوية

خالد بص الورقة و ابتسم و حضن صقر جامد / عمري ما فكرت في الفلوس علي قد ما فكرت في حبك ده يا صقر ، كنت محتاجك جمبي من زمان اوي 
و الحمدلله بقيت جمبي

صقر ضحك / ده كدة كدة ياض .. ده انا الكبير 

..و فضل صقر مع خالد و سابه يرتاح علشان يفوق للمسابقة و فعلا جيه يوم المسابقة و كلهم كانوا في ضهروا و اولهم نغم و صقر و عساف و معاذ كانوا بيشجعوااا في صمت 😂🙊.. 

و بعد انتهاء المسابقة في فتره قبل اعلان الفائز .. 

... خالد كان واقف في جنب المتسابقين و حاجز معدني صقر قرب من الحاجز و بدا يكلمه 

صقر ابتسم/ متخ*فش .. اجمد ياض الكاميرات بتصورك انت عايزهم يقولوا خالد ....

خالد قاطعه في الكلام / عارف الكلمة اللي جاية والله .. خالد الحديدي خا*يف ، ارحم امي يا صقر انا مش ناقص تناحتك دي .. يارب استرها معايا 

نغم قربت ناحيته / خلودي .. اجمد كدة انا واثقة انك هتفوز ، اظعي و قول يارب 

خالد بتوتر / يارب يا نغم ، نفسي فرحتي و امالكم فيا ده ميتكسر*ش ..و تتفاخروا بيا 

صقر ضحك / انا فخور منغير حاجة والله ياض ده كفاية انك المصري الوحيد في المسابقة يعني هتجيب العا*ر لبلدك و ترجع علطول

خالد بغي*ظ / طيب روح اقف جمب مراتك بدل ما ابلغ عنك و قول انكوا معاكوا متفج*رات .. يلا غوروا و خد البت دي معاك كمان 

..و فعلا بعدوا عنوا و سابوا يهدي اعصابه و بعد وقت طويل للاسف اعلنوا الفائز .. و فعلا 🙊🎊
خااالد كسب المسابقة و كل القنوات كانوا عايزين يتكلموا معاه بس هو رفض و جري علي صقر و حضنه بحب ..

صقر بفرحة و هو حاضنه / قولتلك هتكسب .. انا واثق فيك يا خالد والله



خالد بفرحة / الحمدلله ..

و جري علي نغم و شالها بفرحة / يا نغووومي انا كسبت اخيرررا .. 

و بدا كل الموجودين يباركولوه جدته و قمر و معاذ و عساف و والد عساف ..و بدا يتكلم مع القنوات و كان في غاية السعادة و فاجاه لقي حد بيقوله ..
مبروك يا خالد.. الف مبروك ..
استووووووووووب تفتكروا مين بقي 🙊🎊😂

     ( اترك تعليق ليصلك كل جديد قراءه ممتعه للجميع )
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -