رواية صغيرة ارهقتني عشقها الفصل الثاني عشر 12
محمود بخبث....هي الي اتصلت عليا
صهيب وهو بيبص عليها بشر .....كلامه صح
روز بخوف ....صهيب انا
كلامه صح قالها بصوت عالي هز اركان المكان يا اه يا لا
ااايوه
غمض عيونه بعصبيه وقال بهدوء مخيف ......على فوق
بس
اخلصيييي قولت على فووووووق ياااالاااااا
محمود بغضب ...... لا هتيجي معانا
الجد بهدوء ......اسمعي كلام جوزك يبنتي اطلعي الوقتي
روز جريت بخوف على فوق
صهيب ببرود عكس الي جواه قعد على الكرسي وحط رجل على رجل وقال ...... اي سر الزياره الكريمه
محمود بعصبيه .....اي ما بتفهمش ولا أطرش قولنا جايين ناخدها
صهيب بغضب جحيمي وهو بيمسكه من ياقته بشر .....ده انا الي هاخد روحك يبن ******* ونزل في ضرب
الجد ضرب بعكازه في الأرض بغضب وقال ......اي مافيش احترام ليااااا
صهيب ببرود عكس الي جواه......... انت مش شايف يجدي ال******بيقول اي
الجد بهدوء ....... صهيب روز كانت بتتصل لي الخط قفل فجأه
محمود بخبث ....... كانت بتعيط عايزه تيجي معايا هي قالتلي كده في التلفون
صهيب ضغط على أيده بغل وشر لدرجه تفاصيله ابيضت
صهيب ببرود .....اخرج بكرامتك بدل ما اخرجك من غيرها
محمود بغضب........ مش همشي غير بيها
انت الي جبته لنفسك
صهيب بصوت جمهوووووري ...... عثمااااان ،جه واحد ضخم بطريقه فظيعه ومخيفه وباين عليه الإجرام
صهيب ببرود ......خدوه وروقووووه يالا
محمود بخوف ...... ابعد عني يجدع انت ياخدوا مين
صهيب بشر ......اخر مره هقولها ارجع بره
سامح بخوف على ابنه .......لا احنا هنمشي من غير مشاكل
محمود بخبث شديد....... هرجع تاني يبن المغربي وهتجوزها وهي قالتلي في التليفون انها موافقه بس الصبر ومشا بفرحه وهو شايف صهيب اتعصب اكتر
الجد بغضب ...... ينفع تفهمني اي الي عملته في المسكينه الي فوق ولي كانت منهاره ومرعوبه بالشكل ده وهي بتكلمني
صهيب ببرود ...... اظن دي حاجه تخصنا انا وهي وبعدين دي مراتي اعمل فيها الي عايزه
الجد بغضب وصوت عالي......لاااا ده انت شكلك اتجنننت اوي أنا غلطان اني جوزتهالك انت انسان بارد وعديم المشاعر متستهلهاش
جدي لو سمحت متدخلش اناحرر اعملي اي انا عايزه وهي خلاص بقيت مراتي ملكي اعمل فيها الي عايزه نها كلامه وطلع على فوق
الجد بصلها بحزن وحسره على حفيده الي مش عايز ينسي ولسا عايش في الماضي
طلع بشر لقاها قافله الباب على نفسها
صهيب بعصبيه .......افتحي البااااب
روز من ورا الباب بخوف .....لا انت شكلك متعصب الوقتي
افتحي بقوووولك
فتحت الباب وشكله مش بيبشر بالخير ابدا اما وهي بتترعش من الخوف من شكله
كل ما يمشي خطوه ليها بترجع لورا لحد ما حاضرها عند الباب وقرب منها وقال بصوت زي فحيح الافعي ......... بقا بتتصلي بيه
انا انا اسفه
اسفه ههه ويفيد بايه الاسف في الوقت الغلط
مممش فاهمه
هتفهمي حالا يقطه
قاطعه خبط جامد جدا على الباب
صهيب بصوت عالي وغاضب ......... ميييييين
_انا ساااهر يصهييب افتح
مش فاضي الوقتي امشييي
صهيييب في موضوع مهم جدا
سااااهر غووووري الوقتي
صهيبب حاجه مهمه بقولك
صهيب وهو بيمسح على وشه بعصبيه وقال بخبث ...... جايلك يقطه تاني ونزل
في المكتب
عايز اي ياساهر الموضوع مينفعش يتأجل يعني
عماد المرشدي
ماله الزفت
دخل عمليه امريكا
بتقول ايييييييه نهار ابوهم اسود
ايوه زي ما بقولك كده
صهيب بشر ...... اممم خلاص سيبه جه لقدره امشي انت الوقتي
ساهر ....صهيب عشان خاطري براحه عليها لسا صغيره وبريئه تصرفاتها اصلا زي الطفله بلاش تغيرها ارجوك
_ساهر غووووري من وشي
طلع على فوق وهو ليتوعدلها اول ما طلع وقف على الباب بصدمه وخوف وووو
شاهد👈الفصل الثالث عشر
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
اكتب تعليق برايك هنا