رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثالث عشر 13 بقلم اسيل بسام

أخر الاخبار

رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثالث عشر 13 بقلم اسيل بسام

رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثالث عشر 13

   رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثالث عشر 13 

عمر بعملية " حالة نور دلوقتي مستقرة بس ده مش معناااه انها بقت كويسة 
ادهم بخووف " مالهااا نور ي عمر هي 
عمر " نور للاسف ضعيفة جسدياا و نفسياا ي ادهم والعملية
كانت صعبة عليهاا وخااصة انهاا مش اول مرة 
فهي هتشرفناا كماان ااايااام عشان نتااكد من سلامتهااا
ادهم " اعمل ال تلاقي منااسب ي عمر وانا تحت امرك
في ال تطلبه




عمر " انت صااحبي ي ادهم ونور ااختي صدقني ال 
بيطلع باايدي هعملهولهاا واكتر بس مهم جدااا تكونواا
جنبهااا تدعموهاا هي محتااجكم جنبهااا
هي دلوقتي هتتنقل لاوضة عاادية 

تنهد أدهم بتعب وهو يومااء له بنعم ثوااني واخرجواا
نور نظر لهااا ادهم بلهفة وهو يرى شحوب وجههااا
قبل يدهااا بحب وهو يبكى ااالم شدد عمر على كتفه يدعمه 

واخيرااا وصل عمرو وهو ينظر لهاا بلهفة ذهب ناااحيتهاا
وجثى ارضاااا بجاانب وجههااا وهو يبكى 
تدخل عمر " هي كويسة ي عمرو اطمن
عمرو ودموعه تسبقه " هي مش مفتحة عيونهاا ليه
عمر " احنااا هنسيبها تحت التخدير لمدة ٢٤ سااعة عشاان
ترتاااح العملية كاانت صعبة ااوي عليهاا 
عمرو وهو يقبل جبينهااا بحب شديد ويلمس على وجههاا غير آبه باحد 

.......




أدهم " انت بعمايلك خلاص دمرت كل حااجة
شاايف وصلناا لااي بسبب قرارااتك الغلط 
نور دلوقتي بين الحيااة و الموووت بسببك ي عمرو 
عمرو بحزن " صدقني ي ادهم انااا حاولت بقدر الامااكن 
اني مخليش رنااا تااذيهاااا بس
ادهم " بس هي خلاص اذتهاااا وانتهى 
الانساانة ال دخلتهااا حياتنااا دمرت حيااة اغلى شخص عندي 
انت هطلق نور ي عمرو وتسيبهاا تشوف حيااتهااا 

عمرو " انت عاارف بتطلب مني ااي ي ادهم 
انت كده عاايز تااخذ روحي اازاي اعيش من غيرهااا او
حتى اسيبهااا لغيري ده اناااا امووت فيهاا 
ادهم " بطل انااانية ي عمرو وسيبهااا تعيش حياتهاا
عمرو " مقدرش ي ادهم افهمني والله مش هقدر
ادهم " يبقى متزعلش من ال هعملو ي اخويااا
بعد اليووم انت مش هتلمح ظفرهااا ي عمرو و بالذووق 
بالعاافية هتطلقهاااا كمااان

غااادر ادهم فترك عمرو في همه وفي تلك المصيبة التى
حلت على راااسه حتى صور له الشيطااان ان يخطفهاا 
خرج ادهم وهو غااضب جدااا دخل لغرفة عمر صدم عندماا

.........

عند نور  
دخل لهااا عمرو فااغلق البااب من الداااخل وهو يخلع
جااكيته ويستلقى بجاانبه وهو يشتم راائحتهااا الخلاااب




عمرو " انتي الهواااء بتااااعي ي روحي 
ادهم مش عاايز يحس بالناار الجواايااا انااا بغير عليكي
منه ومن الهوااااء حتى من اختي اازااي بس اسيبك 
لغيري ده اناااا اقتل** ه واقتل** ك وبعدهااا اموووت
نفسي ولا غير تتكتبي على اااسمه 

بس هثبتله وهثبتلك اني بهواااكي ي حب عمري 
هخليكي ترجعي تحبني ذي الاول و الاكتر بعشقك
قبل فمهااا عدة قبلات متتاالية حتى احس بالحيااة ترد
اليه من جديد دفن رااسه في عنقهااا ثوااني وقد غفى
وهو كله امل انه سيمتلك قلبهااا من جديد 

.........

ادهم والشرر يتطلع من عينه وهو يرى حور تستلقى على
الاريكة الموجودة بالغرفة وهو يقف بجانبهاا ويمسك يدهاا
ذهب وانقض عليه يمسكه من تلاليب قميصه




ادهم بغضب " اانت بتعمل ااي ي عمر هااا ااذااي تمسك
اديهااا بالشكل ده
عمر " ادهم اهدى وانااا هفهمك الموضوع 
ادهم " تفهمني اااي ي ***** 

لكمه ادهم بعنف حتى سقط عمر ارضاا شهقت حور بفزع
وهي تراااه يتقدم نحوهااا و الشرر يتقااذف من عينه
رفع يده فظنت انه سيضربها فاانكمشت على نفسهاا وهي
تقول  

حور بسرعة " اهدى ي ادهم انااا حاامل  
توقف ينظر لهاااا بصدمة سرعان مااا...........

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -