رواية نصفي الاخر الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرا ابو الخير

أخر الاخبار

رواية نصفي الاخر الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرا ابو الخير

رواية نصفي الاخر الفصل الثالث عشر 13

 رواية نصفي الاخر الفصل الثالث عشر 13 


نور بغضب: عايز مني ايه تاني في زوج يرمي مراته في مستشفى المجانين و يغت"صبها بالقوة لا وغير كده.... 
فارس بيقرب اكتر وهي بتتوتر: طب اي رايك اقر''ب بمزاجك. 
نور بصدمه: نعمممممم. 
فارس ميل شالها وهي صرخت وضربته بالكف.. 
فارس بغضب: تاااااااانيييييييي. 
نور ببرود: هتعمل ايه نزلني. 
فارس ابتسم وفجاءة رمها علي السرير بقو"ة: انت حيو"ان بتنزلني لي. 
فارس بكتم ضحك: امي لسه قايله انزلك وبعدين الصراحه خلاص مليش مزاج ليكي دلوقتي تشاو. 
بقلم ميرا ابوالخير 




نور بعصبيه: شكه في مناخيرك يا بعيد ( دي جملتي المفضله يا جدعان معروفه بيها لما حد يضايقني😂😂 ميرا: شكه في مناخير😂✨). 
بتروح عشان تاخد دوش وتخرج تلاقيه قاعد وباصص ليها بتتجاهله وتروح تتطلع علي السرير وتتفجا بيلي اخدها في حضنه: سبني يا فارس. 
فارس بيشم رقبتها بحب وبدفن وشه فيها: شششش مش هعمل حاجه نامي. 
بتحاول تبعد بيشدها اكتر ليه وبتتعب بتنام هو بيكون صاحي: حقك عليا انا بحميكي اكيد هتعرفي لي عملت كده قريب انا بحبك يا نور مقدرش ابعد عنك كل دا كان غصب عني حقك علي عيني. 
ضمها اكتر قرب من شفيفها وبا"سها بحب وكان هيتما"دي بس بعد وضمها ليه ونام. 
تاني يوم الصبح. 
لابس وجهز وهي كانت لابسه اتفجا: اي دا ريحه فين. 
نور ببرود: ماما طلبت اجي معاك. 
فارس بتافف: لا انا رايح المستشفى اشتغل هتيجي تعملي ايه. 




نور: مليش دعوه بقا انا مالي. 
فارس مسح وشه واخدها معه وهي ابتسمت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
......: عملت المطلوب. 
اياد: تمم هي هتنفذ كل حاجه مطلوبة. 
.....: افرض اذ"تها. 
اياد بخضه: لا متعملهاش. 
.......: تعملها انا خرجتها زي ماطلبت بس هند بتكر"ها وخرجت ناويه علي شر. 
اياد بزعر: انت بتقول. 
.....: روح الحقها لو خايف عليها البنت استحملت كتير. 
اياد اخد العربيه وطلع يجري بكل سرعته. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
في المستشفى. 
فارس بيزق الكرسي العجل بتاع نور والكل بيبصوا عليهم باستغراب هو فهم وسكت. 
ودها مكتبه وخرج راح مكتب الدكاترة المشترك هي فضلت مستنيه بس زهقت خرجت وهي خارجه سمعته بيتكلم واتصدمت صدمه عمرها: دي مجرد بت لا راحت ولا جت اتجوزتها شفقه وخلاص واحدة ر"خيصه و و*** انا ندمان اني اتجوزتها انا بعشق البنت يلي.... 
نور بمقاطعه ودموعها نازلة: عندك حق يا استاذ فارس. 
فارس بعدم فهم: نور افهمي. 
نور راحت بالكرسي ووقفت قدمه وبصوت كله الم: انا نور المنياوي بنت خريجه هندسه عاشت مع امي ابويا اتوفي




 اتجوزت وجوزها كان بيتحر"ش بيا طول الوقت سبت البيت ومشيت ورجعت ازور امي لاقته قاعد مع الاستاذة هند وامي ك ك... دموعها نازلة... مقت"ولة قدمهم ود"مها سا"يح امي يلي حته من قلبي تخيل شفوني طلعت اجري وقعت في المياة دوروا عليا كتير مش لاقوني هربت منهم وعملت حادثه فقدت المشي و صدمه امي جبت لي حاجه نفسيه..... بصت لفارس: يلي قدمك دي مش ارادتها تكون كده عن اذنك وياريت تطلقني. 
فارس بحزن: انتي طالق. 
نور دموعها نزلت: انا علي قد ما حبيتك وجعتني. 
الكل زعل علي حالها وهي خرجت بتجري بالكرسي حد ر"ش علي و"شها حاجه صر"خت ووووو...... 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -