رواية نور عيني الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

رواية نور عيني الفصل الثالث عشر 13

  رواية نور عيني الفصل الثالث عشر 13 

التفاعل ي جماعه
سليم اتعصب ونسى كل حاجه وراحلها ومسكها من دراعتها وبقى يهزها بجنووون....... بتقووولييييي اييييييي انتِ اتجنننتييييي.... افهمييي بقااااا كُل داااا تمثييييل دي خطه 
زيزي بعصبيه راحتله بسرعه وبتخبطه على دراعه....... نااعم ياسليم بتقول اي تمثيييل اي وخطه اي دي 
سليم مسح على وشه بعصبيه وبص لِ نور بعتاب شديد وبيبصلها باتهام كإنه بيقولها انتِ السبب 
سليم ببرود.......ايوا واسكتِ مش عايز اسمك نفسِك
زيزي بصراخ وصوت عالي...... لا واللهِ اسكت....




 عااااااايزنيييي اسكت ازااااااااي انت كنت بتستغفلنيييييي يااااااسلييييم كل داااا وانت بتضحك علييييااااااا ماااشي ﯾ سليم ماااشي وربناااا لوريك ميين هي زييزي رشدي وبصت لنور بشر ومشيت بسرعه 
سليم ببرود.... استني عندك انتِ طالق طالق طالق وورقتك هتوصلك بكره 
زيزي بشر....... وكمان طلقتني ماشي ياسليم باشا 
نور لسا هتتكلم ودموعها نزلت.... سليم انا.. قاطعها وهو بيرفع ايده.... اسكُتي مش عاايز اسمع حاجه ومشا 
نور قعدت تعيط..... غبيه غبيييه انا غبييه 
الجد بحنان وحزن...... ما تبكيش يانوري .... الغلط مش منك يانور عيني الغلط من ابن الكل*ب سليم مفروض كان عرفك اومااال هتعرفي منين ياعني بتشمي على ضهر ايدك 
ساره بحزن اخدتها فِ حضنها..... خلاص يانور الي حصل حصل بكاكِ ماهيغيرش حاجه... انتِ اتسرعتي يانور برضو 
نور بدموع..... عارفه اني غلطت بس اول ما شوفت زيزي وهي ماسكه ايده وبتقول انه اتجوزها مش عارفه حصلي اي غيرتي عاميتني ياماما اسفه واللهِ وقعدت تعيط 
عند سليم فوق كان فِ الجيم في جناحه ومتعصب على الاخر وبقاله فوق ال5 ساعات بيدرب 

نور في الجناح قاعده خايفه من صوت الخبط والرزع الي فِ اوضه الجيم.... هو الصوت دا من اي 
ثواني وشافته خرج جريت عليه ولسا هتتكلم اتجاهلها ونزل بسرعه هي لفت ووقفت فِ البلكونه تشوفه رايح فين لقيته رايح الجهه الغربيه وقفت لحد ما مشي وفضلت بصه على طيفه بحزن ثواني وسمعت ادان المغرب راحت اتوضت وصلت وبقيت تبكي وتشكِ لربنا كل الي في قلبها.... يارب ريح قلبي يارب عاارفه اني غلط بس هو غلطه اكبر هو ليه معرفنيش لو كان عرفني مكنش حصل كل داا وبعدين انا اول ما شوفته داخِل هو وزيزي وهي ماسكه ايده وبتقول انهم اتجوزي.. مش عارفه حصلي اي كان نفسي اعيط واروح اضر*بها واقولها انها كذابه بس سكوته اكدلي انه حقيقي.... غيرتي عمتني... اهئ اهئ ياااارب قويني وخليك معايا ودِلني على الصح 
 



خلصت صلاه وقعدت شويه تستني سليم بس لسا مرجعش قلقت ونزلت تشوفه لقيته فِ البسين اتعصبت الجو سقعه بليل وقعدت تنادي عليه مش بيرن قلقت وقعدت تعلي صوتها وتبص حواليها مفيش حد والقصر بعيد من خوفها نزلت البسين ليه 
نور بخوف... سليم سلييييم بالله عليك رد علياااا سليييييم 
سليم طلع وشه من الميا وشال الايربودز من ودانه وقالت بتفاجأ وعصبيه وخوف عليها...... انتي بتعمليي اي هنااااا الجو سقعه عليكي 
نور بخوف وبتترعش..... س سليم انا خوفت عليك اما اتأخرت ووماكنتش بترد عليا 
سليم اشتالها وطلع بيها من الميا واخد البشكير ولفه عليها 
نور بتعب وجسمها بيرتعش جامد.... كح كح كح انا انا سقعانه اوي وبتحضنه جامد
سليم بعصبيه وخوف عليها..... غبييه ومتهوره.. مسمعش صووتك لحد مانطلع الجناح فاااهمه
طلع بيها الجناح وحطها على السرير بلهفه..... هدومك غرقانه ميا 
نور مغمضه عيونها نص قفله ولسا بتترعش 
سليم بخوف عليها شغل التكييف وشال البرنص ولسا هيقلعها البلوزه مسكت ايده بتعب وكانت ايدها تلج 
سليم مسك ايدها الاتنين بين ايديه بخوف وقعد ينفخ فيهم وبيحاول يدفيهم ولسا بيلمس جبهتها لقاها سخنه...
نور بتعب..... انت انت بتعمل اي عيب كدا... بقَ بتستغل مرضي وو 
سليم ضحك غصب عنه واشتالها ودخل الحمام ملا البانيو كل دا وهو شايلها وحاضنها ومشغل التكييف.. ثواني وحطها فِ البانيو ولسا هيقرب يساعدها 
نور بخجل.... اخرج برا 




سليم بخوف عليها.... بس 
اخرج ياسلييييم 
وافق على مضض وقال بخوف... هخرج بس الباب يبقى مفتوح... ماتخافيش انا هنزل اعملك حاجه سخنه تكوني خلصتي ومشا 
بقلمي بسمله بدوي
سليم واقف محتاس وحيران مش عارف يعمل اي الخدم كلهم نايمين 
سليم بتذمر.... اوووف بقااا اعمل اي انا الوقتي كله نايم وضحك بسخريه... ههه ولا وجه اليوم الي تدخل فيه المطبخ ياسليم لا وكمان تطبخ هههه اعمل اي الوقتي انا... اه اقول لِ امي لا زمانها نايمه وممكن اخضها كدا يالا امري لله وطلع فونه وشغل اليوتيوب وحطه على الرخام وبقى يعمل شعريه بشوربه بالدجاج وكل شويه يتلخبط ومحتاس على الاخر ومش عارف يعمل اي بس فِ الاخر عملها بس بعد اي بعد ما خرب المطبخ (صعبان عليا اوي واللهِ يخساره على الحلو لما تبهدله الايام😂😂😂♥) 
كان بيعملها بكل حب وبعدين عملها عصير برتقال واعشاب تشربها وغافل تماما عن الاعين التي تراقبه 
ساره بشهقه وصوت واطي لجوزها..... اشرف انت شااايف الي انا شايفاه ولا انا بحلم 
اشرف بتشفى وفرحه.... شايف ﯾ حبيبتي وفرحان واللهِ مش مصدق عيني بقا سليم يدخل المطبخ لا وكماااان بيطبخ 
ساره بفرحه وفخر...... بركااات ياانور هههه ولسا هتشوف نور هتجننه خالص 
اشرف بغمزه..... زي ما جننتيني ياساره 
ساره بخجل.... لسا فاكر يا حبيبي 
اشرف بحب وهو بيمسك ايدها.... فاكر هي دي حاجه تتنسي ياروحي وبعدين فيها حبيبي لا كدا انا مقدرش ماتيجي اقولك كلمه سر 
ساره بخجل..... اشرف بقا 
اشرف وهو شدها لجناحه وبيقولها كلام حب وغزل ومشا (بالله ياعمو انت فل وفايق 😂😂♥). 
عند سليم خلص الاكل واخد الشوربه والاكل وطلع لنور لقاها قاعده بالبرنص وماسكه راسهابتعب.. جري عليها بلهفه ... نووري مالك 




نور بوجع ودلال فطري..... سليم ااه دماغي بيوجعني اوي.... انا انا مش قادره حتي اقف وسقعانه اوي 
سليم بحنان..... انا عملتلك حاجه سخنه اهو هتاكليها وان شاء الله هتخفي بسرعه..ولسا بيقرب يساعدها تلبس 
نور بخجل..... س سليم بقا
سليم بحنان.... ينوري انا جوزك هو انا بعمل حاجه حرام لسمح الله... بُصي خلاص هقفل النور واهو ياستي مش هكون شوفتك وفي نفس الوقت غيرتي هدومك 
هزت راسها بخجل.. 
سليم غيرلها هدومها بحنان وهدوء وحس انه جسمه سخ"ن من ملامسه جلده لبشرتها الناعمه وريحتها الي اتغلغلت لاعماق صدره بحب وقرب منها بتوهان قاطعته نور بكسوف..... سليم انت بتعمل اي   
سليم فاق وفتح النور .. ابتسامته اختفت وكشر واخد الاكل وفضل يأكلها باهتمام وهو بيتحاشي النظر لشفايفها الحمرا .. فاق على صوتها وهي بتقول برقه..... كفايه معتش قادره اكمل اكل
سليم بتذمر..... ادلعي ادلعي 
نور ببراءه..... ادلع ليه 
سليم بضحك ومره واحده عض خدها اليمين وبيهمهم بتلذذ
نور بتذمر ووجع..... اه ﯾ سليم وجعتني انت بتعمل كده ليه
سليم قرب منها بتوهان..... مش قادر خلاص تعبان تعبتيني يانوور 
نور ببراءه وهي بتلمس خده بحنان... مالك ﯾ حبيبي ايه الي بيوجعك 
سليم غض على شفته السفليه بغييظ..... هو دا وقته يعني دلع 




نور ببراءه وحزن..... ماالك بس ايه الي تاعبك
سليم بخبث..... مااابلاش 
نور وهي بتملس على دقنه بحب...... لا قول 
سليم بيقرب منها جامد....... شايفك مُصره اوي تعرفي 
نور بكسوف من قربه..... ها لا لا خلاص 
سليم قام من جنبها وهو بيضحك...... هههه جبانه وراح عند الدولاب اخد هدوم ولسا هيدخل الحمام 
نور بخوف... رايح فين وسايبني وبعدين انت هتستحمى ليه 
سليم بغيظ...... ماهو لو ماستحمتش هيحصل حاجه وانا مش مسؤول وغمز بوقا'حه
عيونها اتوسعت على الاخر من وقا'حته وجراء*ته..... سافل و باد بوي
سليم بخبث..... تحبي اجي اثبتلك كمان 
نور بسرعه.... لا لا لا خلاص انت مش باد بوي انت جود بوي مؤدب 
سليم قعد يضحك جامد على تصرقاتها الطفوليه المحببه لقلبه  
بعد شويه خرج وهو لابس بنطلون قطني بس ووقف قدام المرايا يسرح شعره ورش برفيوم كل دا ونور متابعاه بحب... 
سليم بخبث...... خفيتي بسرعه يعني
نور بكسوف نزلت راسها وقالت.... الحمدلله حسيت بتحسن شويه 
سليم راح وقف قدامها وهي من غير ما تحس مدت ايدها تلمس السكس باك بتاعته 
سليم بخبث...... قد الحركه دي 
هاا
لدرجادي عجبينك
 وشها احمر بخجل.... ااا حلوين... انا انا عايزه انام بقَ
سليم بحنان شدها ليه وقفل النور واخدها في حضنه ونامو

في الصباح نور صحيت على لمسات سليم الحنونه.. كانت لسا هتفتح عيونها بس غمضت تاني وهي شايفاه بيطبع قُبلات متفرقه وحنونه على وشها 
سليم عرف انها صاحيه قرب من ودانها وهمس بعشق.... افتحي عيونك زرقت عيونك وحشوني يانوري بقوا ادمان بالنسبالي افتحيهم عارف انك صاحيه
فتحت عيونها بكسوف..... صباح الخير ياسليم
سليم بحب ومشاكسه وهو بيمرر انفع على طول وشها بنعومه..... صباح الورد والياسمين والجمال ياقلب سليم 
نور فرحت اوي بكلامه ولسا هتتكلم قاطعها وهو بيحط صابعه على شفايفها وغمض عينه...... بلاش ينور انا نسيت الي فات وياريت معتيش تفكريني ولا تفتكرتي انتي كمان انسي 
هزت راسها.... حاضر 




ثواني وسمعوا صوت عالي تحت ومسك فونه يشوف الساعه كام لقا ابوه رانن كتير عليه اوي فتح الاسبيكر
الو ﯾ بابا... خير في اي ليه كل الرن دا 
اشرف بعصبيه..... سليم انزل بسرعه... من غير اسأله كتير انزل 
نزل لقا ابوا وجده وناس كتير لابسه جلاليب وباين انه من الفلاحين من القريه
واحد منهم...... اهو شرف اهو البيه 
واحد تاني...... لا وهو الي هيمسك البلد بعد جده 
واحد تاني..... مستحيل دااا يحصل انه يمسكها تاجر المخد*رات والسلا*ح دا لا وكمان غسيل اموا"ل 
سليم بغضب جحيمي راح مسكه من رقبته بشر..... انت بتقول اي يابن ال******




الراجل بخوف..... مش انا الي بقوول الورق ده الي بيقول 
سليم مسك الورق بغضب ثواني وسمع صوت البوليس وهو بيدخل 
سليم رفع حاجبه باستنكار..... نعم.... جاييين تقبضوا عليا بسبب دا وبيرفع الورق 
الشرطي...... لا احنا جايين نقبض على نور السادات 
سليم بعصبيه وصدمه..... نعم يروح امك
الشرطي بغضب...... نعم 
الجد بهدوء وخوف...... بتهمه اي يباشا
دخل شخص وقال بخبث شديد...... بتهمه الزواج المتعدد وهذا الشخص ماهو الا عمااار 
سليم بغضب جحيمي ووفجأه سكت بخوف وهو شايف نور...

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -