رواية نور عيني الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية نور عيني الفصل الرابع عشر 14

  رواية نور عيني الفصل الرابع عشر 14 


 الجد بهدوء وخوف...... بتهمه اي يباشا
دخل شخص وقال بخبث شديد...... بتهمه الزواج المتعدد وهذا الشخص ماهو الا عمااار 
سليم بغضب جحيمي ووفجأه سكت بخوف وهو شايف نور جايه عليهم وماسكه مسد*س فِ ايديها 



سليم بخوف عليها..... نوري جبتيه منيين دا 
نور بدموع وقوه وهي بتصوب ناحية عمار..... مش مهم جبته منين المهم اني خلاص جبت اخري من البنآدم دَ وقالت بصراخ..... هووو عااااايز منييي اي بقاااا حراااام عليه انا اذ*يته في اي عشااان يأذيني كدا.. قاطعها عمار بجنون..... اناااا بحبك يااانوور افهميني واللهِ بحبك و.. قاطعه سليم بلكمه ونزل ضر*ب فيه بعزم قوته.. والظابط بيحاول يشيله عنه مش قادر على سليم 
نور بصراخ....... سلييييييم سييييبه بقاااااا 
عمار باستفزاز..... عشان تعرف انها بتحبني بس
 مكسوفه واكبر دليل اهو مش قادره.. قاطعته نور بصراااخ....... اسكت يااااااعمااااار انت لو اخر راجل فِ العااالم مش هحبك فاااااهم وبعدين بتحبني ازااااي هاااا انت لو فعلاً بتحبني هتتمنالي الخير وعمرك ما هتأذ*يني بالشكل دا وطلعت فونها وشغلت التسجيل الِ فِ اعترافه انه مضى سليم على ورق وابتزازه ليها وتهديدااته على سليم 
الظابط: احم احنا متأسفين جدا لحضرتك يا سليم بيه.. بس دا شغلنا وهو كان معاه دليل 
سليم ببرود وهو بيقطع الورق.......دا مالوش اي لازمه حتت واد صغير ممكن يعمل زيه ياريت تاني مرة تتأكدوا من الدلائل والمعلومات الي معاكوا 
عمار بغضب وهو بيمسح انفه الي بيسيل من الد*م....... يعنييي اي لا انتوا هتقبضوا عليه 
سليم ببرود وغرور..... حلو اوي ووجهه كلامه لظابط.... عايز اعمل محضر تعد*ي عليا بالشتم والقذف وتشويه سمعتي و كمان تزوير اوراق 



الظابط: حاضر يباشا.. هو دا الي هيحصل 
عمار بصدمه وعصبيه ..... بقااااا بتقلب عليااا الطربيظه يااااسليم مااااشي ماااااشي ياااسليم اصبر عليااا بس وانا ورحمه ابويا ل.. 
سليم ببرود وهو بيوجه كلامه لظابط ...... زود عليهم تهديد مباشر وقدامكم اهو ووجه كلامه لعمار ببرود وسخريه.... هاا لسا كمان زود كمان كُله هيطلع عليك فِ الح*بس وردي عليك هيوصلك تالت ومتلك مش حتت عيل زيك يقف قدامي ويحاول بس يستغباني لا اتخلق ولا لسا هيتخلق... خدوووه ووجهه كلامه لاهل البلد بصوت جمهوووري..... براااااا
عمار بوعيد وهو بيعد عنه ...... لسااا مخلصنااااش ﯾَ سليم ﯾَ جبرااااااوي 
سليم بصوت عالي ليه عشان يوصله وضحك بسخريه.....ههه مستنييك عشااان بس اثبتلك كل مراااا وانت بتخسر قدااامي واعرفك مين هو سليم الجبرااااوي ونها كلامه وهو بيقعد ببرود وحطط رجل على رجل وبيولع سيجاره وبعدين و بص على نور الي بتبكي في حضن جدها حس بغيره وقال بعصبيه....... انتي 
نور طلعت وشها من حضن جدها وبتمسح دموعها بكمام بلوزتها ببراءه زي الاطفال..... انا 
سليم بستهزاء وعصبيه...... لا امييي..... انتيييي من سمحلك تنزلييي هااااا انتي.. 
قاطعته نور بعصبيه وصوت عالي....... اناااا سمحت لنفسي يااااسلييم باشااا
سليم بغضب جحيمي رما السيجاره بعصبيه على الارض وداس عليها وراح لنور وشدها من عند جده ومسكها من درعاتها بعزم قوته لدرجه نور حست ان دراعها اتك*سر...... لا الكلااام دااا ميعجبنيييش يعني اي سمحتيي لنفسك ياااعني ايييييي
نور ببرود رغم وجعها من شده ضغطه على ايديها..... بس عاجبني 
لسا سليم هيتكلم قاطعته وهي بتعيط بوجع وصوت عااالي...... سيييب ايييدي انت بتوووجعنيي سييييبها
قاطعه جده بصووت غاضب..... سليييم سيييب ايدهاااا انت اتجننت ازاااي تمسكها كداااا  
نور بصوت عالي...... اناااا استحملت كتيير بس خلااص جبت اخري منك علطول بعدي وافوووت بس معتش قااادره واللهِ ماعدت قااادره 
سليم باستهزاز وعيونه احمرت بشكل مُخيف....... من اي بقاا اي بعذ*بك ولا بضر*بك ولا اكون ب قاطعته بصراخ...... امررر امرررر علطول نااافي شخصيتي خااالص وبتعمل الي في مذاااجك ولو على حسااابي... تعرف تقووول يا تاااذ ليه معرفتنييش ان دي خطتك عشان تكشف زيزي.. بس ازاااي تعرفني ولا يكوونشي بشم على ضهر ايدي... 



سليم ببرود...... انتي متسرعه وعلى نياتك خالص وممكن تدمر*ي كل حاجه فِ ثانيه وقاطعته نور بستهزاز...... ههههه اهي اول حاجه اهي مافيش ثقه... ثانياً بصرااااحه اناااا مش فهماااالك يسليم باشا يعني ساااعه تقول اني مراتك وساااعه تستعر مني وتقول اني خداامه عندكو
الجد بصدمه.... خدااااامه!!!!! 
سليم بهدوء...... ياجدي 
الجد بصراااامه وصوت عاااالي...... دا حقيقي معرفهم انها خدااامه الكلام داااا صح ولا لاااء
سليم غمض عينيه بعصبيه..... ياجدي... ايوا ياجدي بس عشااان مياخدوووهااش نقطه ضعف ليا 
نور بسخريه..... لا واللهِ... طب يوووم اما روحت الشركه انت مسكت ايدي قداامهم كلهم 
سليم ببرود..... ايوا عشان يعرفوا انك ملكي 
نور باستغراب...... طب ما هما كدا ممكن ياخدووني نقطه ضعف بردو 
سليم لسا هيتكلم قاطعته نور ودموعها بدأت تنزل..... اهااا فهمت مااهو انا مش اول واااحده مسكت ايدها قدااامهم بقا بما انك سليم باشا الجبراوي زير النساء رجل الاعمال المشهور الي كل البناات هتموو*ت عليه...ههههه وااانا الي كنت فرحانه ساعتها ههههه تصدق صح انا ساااذجه اوي وعلى نياااتي هههه 
بقللمي بسمله بدوي
سليم بسرعه.... لا يانوري مش كدا قاطعته نور بعياااط.... اسكت مش عااايزه اسمع حاااجه خاالص ووجهت كلاامها للجد..... هوو دا الي انت جوزتهوولي عشان تطمن عليا معااه... ها مطمن لسا وقعدت تعيط كتير 
الجد خدها في حضنه بحنان..... خلاص ياانور عيني خلاص ماتبكيش خلاص انا خلاص عرفت هعمل اي مع ان الكل*ب دا 
سليم بعصبيه وغيره وهو بيحاول يشدها من حضن جده...... انتي ازااااي تحضووونيه كدا 
الجد بغضب..... ولد انت اتجننت ايه الي بتقوله دا انا جدها 
سليم بغييره..... لا برضو محدشش ليه الحق يلمسهااا غيري 
نور بغضب طفولي......... لا جددو اكتر منك كمااان وبعدين بعد كدا انت الي ملكش الحق تلمسني 
سليم بنرفزه وصوت جمهووري........ نعم يررووووووح ام*ك 
نوور بعياط وعصبيه......... ماااتجبش سيييرت ماااما على لساااانك بالاسلووووب دا تاني مرا 
الجد بتحذير..... سلييييم انت شكلك لسعت على الاخر ومش عااارف انت عُت بتقووول اي .. وانا عااارف هفوقك ازااااي ... امااا تلااقي نور خلاص ضاعت منك بعمااايلك وتصرفااتك الز*فت دي قاطعه سليم بترقب وعيونها احمرت اوي وعروق رقبته برزت..... ياعني اي 
يااااعنييي طلق نووووور يااااسليم 
سليييم غمض عييينه بعصبيه وضاااعك على ايده بقوه لحد ما تفاصيلها وعروقها باانت وفتحها وقعد يك*سر في كل الي ايده تطوله..... يااااعنييي اي مستحيييل فاااااهم مستحيل... 
على جثتييي فاااهم على جثتي



الجد بهدوء مصطنع لساره الي بتحاول تهدي نور ووخداها فِ حضنها ... ساره خدي نوور واطلعي 
ساره بطاعه.... حاضر ﯾ عمي...تعالي يانوري معايا 
نور بصت لِ سليم في نفس اللحظة الي بصلها فيها واتلقت عيونهم ثانيه وكانت العيون بتتكلم مابين اعتزاار وندم ومابين عتاب وحزن قاطعهم صوت الجد..... سليم ورايا على المكتب 
سليم لسا بيتابع نور الي بتطلع على السلم..... سليييييم 
سليم بص لجده بغضب الي قابله الجد ببرود.... ورايا على المكتب 

سليم بصوت جمهووري وغضب جحيمي...... ممكن تعرفني اي داا الي قووولته برا
الجد ببرود...... هو دا الصح يا سليم انت متستهلش نور وهطلقها 
سليم مسك الفازه الِ جنبه وكسر*ها فِ الارض........ على جُثتييييي فااااااهم على جُثتييييي 
الجد بصرااامه وخبث........ خلاص هترفع عليك قضيه وهياااخدها سيد سيدك انت اصلا ماتستهااالهاااش ماازن بن مدحت كلمني عليها وكمان صاحب اخوها و.. قاطعها سليم بهدوء مُخيف...... فكر بس مجرد تفكييير انهااا تكون لحد غييري وانا وعزه وجلاله الله لأخدها واسافر برااا وانسوااا انكو تعرفوا حاجه عني ولا ان ليكو ابن اسمه سليم 
الجد بصرااامه......هااخدك منك المجموعه والشركه 
سليم ببرود..... ميهمنيش خد الي تاخده بس فكر بس تفكيير انك تبعدها عني وانا والله العظيم لاخدها ولا تعرفوا عنناا حااااجه وتنسوووااا خاالص ان ليكو ابن اسمه سليييم فااهم ﯾَ مجااااهد 
الجد مجاهد بصدمه...... مجاهد كدا حاااف 
سمعوا صوت وكان ابوه اشرف..... لدرجادي ﯾ سليم بتحبها... الِ يشوفك اول مره وانتِ زعلان ومضايق من الجوازه مايشوفكش الوقتِ انا مش مصدق الي بشوفه واللهِ
سليم بصدق..... كُنت... انا ذات نفسي مش مصدق ولا كُنت اصدق انِ ممكن يحصلي كدَ او انِ ممكن احب فِ يوم من الايام.... بحبها بس!!!!!! انا عديت مرحله الحب بكتيير انا مش بحبها بس بقيت بعشقها عشقهااا بقَ فِ وريدي ادمااان بالنسبالي انا من اول ما شوفتها حبيتها حبيت جمالها رقتها صوتها حنانها وطيبتها كلهم خادوني لعالم تاني انا اه كذبت احساسي وحاولت كتير اهرب من فكرة اني بحبها بس فعلا حبيتها علطول عايز اشوفها علطول عايز اسمع صوتها بقيت بغير عليها بجنووون مش عااايز حد يشوووفها مش عااايز حد يسمع صوتها غييري ما بااالك بقاا وانا شايف نظرااات الاعجاب ليهاا لا وعمار بن **** ده كمااان انتوا ليه مش قااادرين تفهموووني... انتواااا مش عااارفيين الناا*ر الِ جوااايا اول ما اشووف حد قريب منها او بيبصلها بس... نووور هي الحااجه الوحيدة الي عوضتني عن كُل سنين الي فاتت وربنا بعتهااالي كَ مكااافأة على جهدي وصبري عن كُل الِ شوفته فِ حياتي وانتواااا بعد دا كلواااا عايزين تبعدوووها عني!!!!! على جُثتييي*ييييي وبعدييين انااااا مش عااااارف هي عرفت منين اني قوووت عنها خداااامه او اني معتبر الجواز دا مؤقت وبعدين واللهِ العظيم الكلاااام داااا قبل ما اشووووفها انا للاااازم اعرف ونها كلااامه وهو بيسيب الاوضه بسرعه 



اشرف لسا هيمنعه الجد مسك ايده بمعنى سيبه...

عند نور فوق بتعيط في حضن سااره وساره بتحاول تهديها 
ساره بحنان..... خلاص بقا ينور ياحبيبتي كفاايه عياط 
نور بعياط...... يماما هو ليه بيعمل معايا كدا ليه دا انا بح وسكتت بكسوف
ساره بخبث وفرحه..... قولتي اي سكتي ليه؟ 
نور بحب وخجل .... انا انا اا بحبه 
ساره بحب حضنتها وقالت بفرحه...... وهو كمان والله ينور مش بيحبك بس بيعشقك بس لازم نربيه الاول وابتسمت بخبث..... نربيه على عمايله فيكي دي وانه لازم يعرفك بكل حاجه قبل ما تحصل ويتحكم في غيرته دي ومايهينكيش قدام حد 
نور بفرحه ودموعي....... انا بحبك اوي اوي ﯾَ ماما بجد طول عُمري كان نفسي يكون ليا ام وربنا عوضني بيكي قاطعهم دخول سليم بعصبيه..... نوووووووووور 
ساره بخضه..... في اي ﯾ سليم وبعدين بتعلي صووتك ليه كدا
سليم بهدوء مُخيف.... لو سمحتي ياأمي اخرجي بعد أنك الوقتي 
ساره باعتراض.... بس
سليم بنفس النبره.. لو سمحتيي ياأمي اخرجي الوقتي 
نور ماسكه دراعها جامد وبتقولها بصوت واطي..... مااستيبنيش 
ساره بخوف من نظرات ابنها وبصوت وطي... احنا قولنا اي ينور خليكي قويه وانا واقفه برا ماتخافيش انا معاكي وكلنا.. 
هزت راسي بهدوء وهي بتتحشى النظر لسليم ثواني ورفعت راسها على صوت تقدم جذمته ليها..... اانت انت بتقرب كدا ليه 
سليم بحذر... عرفتني مين اني اني... احم كنت قايل ان جوازنا مؤقت وانك بس خدامه.. 
نور ابتسمت بوجع...... هو دا بس الي همك 
سليم بحنان..... ردي ينوري على سؤالي
نور بغيظ....من ست زفته بتااعتك ومتحااولش تنكر عشاان هي موريااني الشاااات والريكووورد بصووتك
سليم بخجل.... انا ينوري.... احم واللهِ كل دا حصل قبل ما اشووفك... انا انا اسف على كلامي السخيف دا 
نور بقووه...... اسف على اي ولا اي ولا اي ياسليم باشا وبعدسن الِ انكسر قلبي مش كبااايه ولا اتكسر عمره ما يتصلح 💔. 
سليم بحذر... يعني اي 
ياااعني هتطلقني ياااسليم انت متيستاهلنييش انا مليووون واحد يتمناااني واذا كان على قلبي هدوس عليه اهم حاجه كراامتي... وهتجوز كمان الي بيحبني وماازن ببن اونكل مدحت صاحب سامي... وكمان لطيف وبيحبني ودكتور في الجامعه وو.. قاطعها سلييم بجووون..... على جث*تيييي ياااااانووور انتي ملكيييي لوحدييي يااانوووور لياااا ولوحديييي
نور بقوه لكن من داخلها هتمو"ت من الخوف........لا مش ملككك فاااهم 
سليييم بعصبيه وغيرته عمته...... يبقَ هخلييكي ملكيي ياانوررر وقلع تيشرته
نور برعب.... انت انت هتعمل اي ياااسليم لا والنبي بالله عليك لا كله الا كده سلييم والنبي ما تخليني اكرهك ارجوك لاااا
سليم فاق اخيرا على صراخها.... غوووري من وشي 

عدا اسبوع ونور بعييده عن سليم ومن يومها هو ماشفهااش وهيتجنن على الاخر 
وفي يوم راجع من الشغل بيبص لقا في نااس في الصالون ونور جايه عليهم وماسكه عصير فِ ايدها واول ما شافته الصنيه وقعت من ايدها بخوف
سليم بهدوء مُخيف.... مين دول وبيعملوا اي هنا
الجد بتوتر..... انت انت جيت امته مش كنت قايل انك جاي الاسبوع الجاي 



سليم بترقب وبنفس لهجته المخيفه....... وجيت بدري مين دول بقا
مفيش رد ثواني و رد شاب بعيون زرقا وشعر كيرلي عسلي..... انا مازن العريس وكنت جاي اطلب اي نور 
سليم عروقه برزت وعيونه اسودت اوي وقال بترقب.... نور مين
مازن بهدوء وبيشاور على نور.... نور دي
سليم بغضب جحيمي ووو
بارتين كمان اهو تفاعل وهنزل بارتين تاني
     شاهد 👈 الفصل الخامس عشر 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -