رواية احببتها رغم عجزها الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة الصغيرة

أخر الاخبار

رواية احببتها رغم عجزها الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية احببتها رغم عجزها الفصل الخامس عشر 15

   رواية احببتها رغم عجزها الفصل الخامس عشر 15 


مازن... اتعوديه ويلا تصبحي علي حاجه شبهك وباسها علي راسها 
كيان... تكون انت ياروحي 
عند فاطمه غيرت البس وجت تنام لقت ملك داخله عليها 
فاطمه... في حاجه ياماما 
ملك... بطلي تمثيل عشان مش انا اللي هصدق تمثيلك يلا احكيلي الخطه 
فاطمه... خطت اي مافيش حاجه 
ملك... علي انا برضو احكي 
فاطمه... غمزتلها مقولت مافيش يلا هتعوزي حاجه انا هنام
ملك.. ماشي يافاطمه 
فاطمه قربت منها وحضنتها 
فاطمه... تصبحي علي خير وخلي بالك بوسي واقفه بر بتراقبنا 
ملك... ماشي سلام 
الصبح 
مازن صحي قبل كيان 
مازن وهو بيبص علي كيان... يخربيت جمال امك بقا في حد يصحا علي جمال زي كدا ويقوم يروح شغل ده يبقا عيب والله 😂وراح باسها علي خدها.. صباح الورد ياجمل ملأك في الكون كله وسابها وقام دخل الحمام وطلع راح المطبخ عشان يحضر فطار 
كيان صحت ملقتش مازن.... مازن مازن 
مازن... ايو ياحياتي 
كيان... انت فين 
مازن.... جي اهو خمسه وجي 
كيان بستغراب... طيب وبدات تقوم وتحاول تقعد علي الكرسي مش عارفه 




كيان... مش عارفه مبعدو ليه كدا عن السرير وجت تحاول تاني توصل للكرسي وقعت ااااه 
مازن سمع صوتها طلع يجري من المطبخ علي اوضه النوم لاقها واقعها جري عليها شالها وحطها عليها السرير 
مازن بغضه... انتي كويسه اتعورتي ولا فيكي حاجه 
كيان... لا اهد انا كويس ومتعوده علي الواقعات دي هههههه 
مازن... مش وقت ضحك هو 
كيان.... ههههه مش قادرها وربي مضحكش 
مازن بستغراب.. ليه بقا 
كيان... هههه بص علي وشك في المرايه وانت هتعرف 
مازن بص.... اععععع مين ده 
كيان.... ابوي 😂😂😂😂هموتتتت 
مازن سرح في ضحكتها... بعشقك وبعشق ضحكتك 
كيان بكسوف... شكرا 
مازن بقرف... وحيات امك اي شكرا دي 
كيان.... امال هقولك اي 
مازن قرب منها وبصوت واطي جمب وشها... تقوليلي 
كيان وهي نبضات قلبها عماله تزيد من قربه ليها... اقول اي 
مازن... متقوليش حاجه تاكلي 😂😂😂
كيان .. عبوشكلك ياشيخ قلبي كان هيقف وبعدين تقولي تاكلي 
مازن... ههههه كان هيقف ليه هو انا عملت حاجه ولا اي 😉
كيان... اخلص تعال سعدني اقعد علي الكرسي عشان ادخل الحمام 
مازن... من عيوني وشالها وحطها علي الكرسي وهو بيحطها بصوت واطي عند ودنها.... بدمنك 
كيان وشها احمر وراح طماطم 
مازن.... ههههه وشك وخدوك بقا شبه الطماطم 
كيان.... وربنا بارد وسابته ودخلت الحمام 
مازن... هخليكي تحبيني بس استني (المجنون ميعرفش انها بتعشقه من قبل مهو يحبها 🤦‍♀️😂😂) 
كيان خلصت وطلعت من الحمام لقت مازن مجهز الاكل 
كيان.. مين جهز الفطار 
مازن... الجيران يعني من شوي وشي كان كله دقيق ليه كنت بجرب ابيضه 
كيان... اوبس معلش نسيت بس ارن علي المستشفى قبل مناكل ولا لا 




مازن... هتاكلي وانتي ساكته ولا احلف موكلكيش وخليكي تروحي تجهزي اكل لنفسك 
كيان بحزن طفلي... اسفه هات اكل معاك 
مازن... يلا 
عند فاطمه صحت من النوم وفتحت الاب بتاعها 
فاطمه... لم نشوف بقا بيعملو اي دلوقتي الاستاذ والاستاذه لا جميل قعدين يفطرو زي الحبيبه بس مش هنيكم ببعض بس استنو عليا وراحت قفلت الاب لم اقوم اخد دش عشان ابدا اعيش في العز ده 
بوسي... صباح الخير يابابا 
محمد ... صباح النور ياحبيبتي عامله اي 
بوسي... الحمدلله بخير هو مازن وكيان لسه مجوش 
محمد... واحد ومراته لسه بدري انهم يصحوه عايزهم في اي
بوسي... زي مصحاني اخر الليل 
محمد... مين اللي صحاكي 
بوسي ... مازن قالي ان هو هيجي هو وكان النهارده علي الساعه 9كدا عشان هروح ومعاهم 
محمد.... هتروحو فين 
بوسي بصوت واطي... مازن عايز يرجع كيان للكليه تاني عشان تكمل وهو هيقدم فيها ويبقا دكتور وهيبدا يشتغل 
محمد.... بتهزري ولا بتتكلمي جدا 
بوسي.. بتكلم جدا والله ولم يجي ابقا اتاكدا منه 
محمد بفرحه... اخير مازن اخوكي هيرجع زي الاول 
بوسي بفرحه... اه يابابا وكل ده بفضل كيان 
محمد... ربنا يديمهم في حيات بعض يارب 
بوسي... يارب لم ارن عليه اشوفه هيجي ايمتا عشان متاخرش علي المحاضره بتاعتي 
محمد... ماشي ياحبيبتي بوسي مسكت الفون ورنت علي مازن 
مازن كان قاعد بيفطر هو وكيان وبيبص لاقي تلفونه بيرن وبوسي اللي بترن 




مازن خبط ايدو علي راسه... يالهوووي نسيت دي هتنفخني 
كيان بستغراب... مين دي 
مازن... ها بوسي 
كيان... هتنفخك ليه في حاجه 
مازن... بعدين اقولك وفتح عليها 
بوسي... فينك ياستاذ اخرت ليه 
مازن... اسف والله شوي وهكون عندك انا وكيان 
بوسي... تمام اوع تتاخر 
مازن... حاضر سلام دلوقتي وقفل معاها 
كيان... في اي قول
مازن... هقولك بس مش دلوقتي يلا قومي نلبس عشان نروح عند بوسي 
كيان بستغراب... استغفرالله العظيم حاضر يلا وقامه يلبسو هم الاتنين 
بعد شوي فاطمه نازله لقت بوسي رايحه جي في الصاله 
فاطمه... صباح الخير 
بوسي... صباح النور 
فاطمه... في اي رايحه جي ليه كدا 
بوسي... لا عادي 
محمد... مستنيا مازن عشان 
بوسي قطعت كلامه... عشان هيوديني الجامعه 
فاطمه بستغراب... انتي كل يوم بتروحي لوحدك اشمعنا النهارده 
بوسي... عادي 
فاطمه... اممم ماشي فطرتي 
بوسي... اه روحي قولي لاي حد يجهزلك الفطار 
فاطمه... حاضر وسابتهم ومشت ووقفت بعيد... مش مرتحالك يابوسي ومتاكده انك مخبي حاجه عليا 
ملك جت من ورها فاطمه... واقفه ليه كدا 
فاطمه بخضه... مش بعمل حاجه 
ملك... اتخضيتي ليه كدا ولم مافيش حاجه واقفه ليه هنا 
فاطمه.... حاسه ان في حاجه بس استني لم مازن يجي 
ملك... ليه 




فاطمه... بوسي عمو محمد كان هيقول حاجه وهي قطعتو وكمان مازن جي هنا قال عشان يوديها الجامعه 
ملك... يوديها ومتروح هي 
فاطمه... معرفش مهو ده اللي مخليني مستغربه 
ملك... اممم انا وراي مشوار ولا عرفتي ابقا عرفيني طيب 
فاطمه... حاضر روحي 
مازن وصل الفله.... خليكي هنا ياروحي هجيب بوسي واجي 
كيان... طيب متفهمني في اي 
مازن... هتفهمي بس خلاص مافضلش غير شوي وقت 
كيان... ماشي روح نادم بوسي ويلا 
مازن... اشطااا 
مازن نزل ودخل وبوسي جرت عليه 
مازن... صباح الخير ياحج محمد 
محمد بستغراب... حج محمد من ايمتا ده 
مازن.... من اي وقت يلا مافيش وقت للكلام يلا يابوسي 
بوسي.... يلا 
فاطمه.... مازن مازن مازن بس بوسي شدده وطلعت مخلتهاش رد عليها 
محمد... زي بعضو يمكن مسمعكيش يلا سلام دلوقتي عندي شغل 
فاطمه... حتي انت عندك شغل وماشي طيب قولي هو في اي 
محمد تلفونه رن... هقولك لم اجي بس دلوقتي مينفعش سلام 
فاطمه.... ماشي بقا كدا 
في العربيه ومازن سايق 
كيان... قولولي بقا في اي 
مازن... بصي ياستي انتي كان حلمك ان انا اكمل وشتغل دكتور صح 
كيان بستغراب... اه 
مازن... وانا حلمي اني اطلع دكتور جراحه صح 
كيان.... اممم اه مش فاهمه برضو 
مازن.... انا هحقق حلمك وانتي هتحققي حلمي دلوقتي 
كيان بستغراب ورفعت حاجبها.... كيف برضو 
مازن... الله يخربيت اللي ربط الحماره وسابك ياشيخه 😂😂😂




بوسي.... ههههههه هموت 
كيان بزعل... بقا كدا 🥺🥺🥺
مازن... اسف حقك عليا متزعليش بصي دلوقتي فاطمه في كليه اي 
كيان... طب 
مازن... وفي سنه كام 
كيان... رابعه 
مازن... وانتي هتكملي تعليم وهتكملي معاها عشان تساعدك وانا هشتغل دكتور في الجامعه عندك وكمل وساعد بابا في شركه لحد مقدر اعمل شغل لوحدي 
كيان بفرحه.... بجد هتكمل يامازن 
مازن... اه بس لو انتي وافقتي تحققي حلمي غير كدا لع 
كيان... بس انا 
مازن... انتي مافكيش حاجه هتكملي ولا لا 
بوسي... وافقي عشان هو يوافقك 
كيان بتفكير ويائس.... ماشي موافقه 
مازن... فكي التكشيره دي الاول وفين الابتسامه الحلو 
كيان... اهي 😊😊
مازن... ايو كدا قلبي ياناس 
ملك... ها عرفتي حاجه 
فاطمه... لا ومحدش قالي حاجه حتي مازن ندمت عليه الصبح ومردش عليا 
ملك.... طيب العمل اي 
فاطمه... هنعرف بليل هيجي ونعرف كل حاجه واستني عليا 
ملك... لم نشوف 
بليل
مازن وبوسي وكيان خلصو كل حاجه وروحه البيت في البيت 
مازن قعد.... ها اخير خلصنا 
بوسي ... تعبتوني معاكم 
فاطمه... حمدلله على السلامة 
مازن... الله يسلمك اخبارك اي 
فاطمه... الحمدلله بخير وانت 
مازن.. الحمدلله بخير 
فاطمه... ها كنتو فين 




مازن... روحت قدمت علي شغل في جامعه كيان 
فاطمه... بستغراب جامعه كيان كيف 
مازن... اممم نسيت اقولك كيان رجعت تكمل تعليمها في الجامعه 
فاطمه... اممم الف الف مبروك ياكيان 
كيان.... الله يبارك فيكي مش يلا نروح بقا عشان ارتاح 
مازن... اشطااا يلا ياقلبي يلا سلام بوسي الم ابقا سلميلي علي بابا بقا 
كيان... وانا كمان 
بوسي.... حاضر سلام 
مازن... هتعوزي حاجه يافاطمه 
فاطمه... تسلم سلام 
مازن.... سلام 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -