رواية قمر الصقر الفصل الثامن عشر 18 بقلم رانيا حمدان

أخر الاخبار

رواية قمر الصقر الفصل الثامن عشر 18 بقلم رانيا حمدان

رواية قمر الصقر الفصل الثامن عشر 18 بقلم رانيا حمدان

 رواية قمر الصقر الفصل الثامن عشر 18 

البارد 18
سليم. مفيش اختك زي كده قمر ياقمر
صقر. نعم ياروح امك
قمر بضحك. لا مفيش اخت عندي
سليم. اي ياصقر بهزر مع مرت اخويا 
صقر. متهزرش مسمعش صوتك 
سليم. حاضر يامعلم ثم اكمل ولا اخ ياقمر 
قمر بحزن . عندي اخ اكبر من بسنتين بس مات في الحادث مع بابا 
صقر. قمر هو اخوكي كان اسمو اي
قمر. مراد
سليم. لو كان اخوكي معاك اي احساسك
قمر. مكنتش هكون ضعيفه ولا حزين بابا ومراد سب فراق كبير وكسروني من بعد موتها كان نفسه اكون موجوده معاهم كان واقت هيكون عند سند وضهر كان في حاجات كتير هتتغير
صقر كان ساكت ونفس الوقت حزين على قمر
سليم. هما في مكان احسن وهما مش هيكون مبسوطين لم بشوفك حزين ثم اكمل بمرح عشان يغير الجو اعتبرني اخوك ياستي ولو عايزه تروحي الملاهي تحت امرك
صقر. انا بقول اقوم امشي ياض واسبلك مراتي
قمر بضحك. عايزه عزل بنات ومصاصه
سليم بضحك كلم مراتك ياعم 😂
وصلو الأعمال لحضور المتنج 
جاك.Hi Saqr, this is Saleem. 
صقر Welcome, Jack. 
جاك. from the miss 
صقر بعصبي . My wife 
جاك. sorry i don't mean 
الترجمه 
جاك. هاي صقر هاي سليم 
صقر. مرحب جاك 
جاك. من الانسه 
صقر. المدام 
كملو باقي المتنج وكان جاك عيون علي قمر وصقر كان متعصب وسب باقي المنتج يكمل سليم وهو خد قمر ومشي 
قمر. ازي تسيب الاجتماع وتقوم كده 
صقر بعصبي. مش شايف ابن 🐕ازي كان يبص عليكي 
قمر . وانت مالك اصلا كل اللي بين اتفق مش اكتر متعمليش نفسك خايف عليه 
صقر. قمر احترمي نفسك بدل ما تشوف وش تاني 
قمر. ورى هتعمل ايه ياصقر مش بتهدد 
صقر. قمر غوري من قدامي بدل ما اعمل حاجه اندم عليه 
قمر سبت وراحت الغرفه
- ‏سأراكِ دوماً موطني ومدينتي وداري ومسكني وحبِيبتي دائماً❤️❤️❤️❤️

في القاهره 
تأني يوم عند مليكه وآدم 
ادم. شكرا انك جيت بس ممكن بلاش مشاكل لحد ما صقر وقمر يرجعوا 
مليكه في نفسه انا اصلا جايه عشان نعمل مشاكل مع بعض بس يلا شكلو الموضوع جد 
ادم. راحتي فين يامليكه 
مليكه بتركيز . هكون راحت فين ما اهو معاك
ادم. عايزك دايما معايا احم قصدي تعالي هوريك المكتب والنظام 
مليكه. اشطا 
بعد واقت آدم عارف نظام الشغل ل مليكه وفضلا يشتغل بعد مده 
مليكه بملل . هو لي الشغل دايما كده ملل 
ادم. مال لو اشتغلت مع صقر كانتي قلت اي 
مليكه. بقلك اي متجي نغير جو كده 
ادم. بتفكير موافق بس بعد ما نخلص دول 
مليكه. اشطا 
في تركيا 
عند صقر وقمر 
صقر كان بيتكلم في التلفون في البلكونه وكان شايف حد شكل بيراقبهم 
صقر. قمر انا رايح مشوار متفتحيش ل اي حد 
قمر. تمم 

عند مليكه وآدم. 
ادم. عايزه تروحي فين 
مليكه. اي مكان تحب انت 

ادم. ممكن نروح سينما 

عند السينما
ا

دم. تحبي تتفرجي على أي 

فيلم اهو في رومانسي ودراما اختاري يلا

مليكه. رومانسي ودراما ايه اسكت خالص انا عايزه رعب  

ادم. اييه ياختي في بنت تتفرج على رعب 
 

مليكه. واي فيه يعني 
ادم. اتخنق*ت منك يا رخم*ه،  

مليكه بشكل قطه. شكرا 

ادم. اممم الواضح انك بتحسي 

مليكه. نعم 

ادم. اسف اسف بس سؤال صغير، واحده زيك يعني حلوه ايه يخليكي تتفرجي على رعب ومشاكل 

مليكه. عادي يعني المهم يلا بقاا 

داخله حضر الفلم وآدم كان مستغرب جدا ان ده بنت

قدام بيت مليكه 
ا

دم. يلا مع السلامه تصبح علي خير  

مليكه. متشكره أوي يا آدم واسفه علي كل حآجه

ادم. عارفه اول مره اتبسط كده بجد انا اللي متشكر علي اليوم الحلو ده وبجد مبسوط ان بقالي صديقه زيك

مليكه. ربنا يكرمك 

ادم. ايوه انتي بقا من النااس اللي مش بتعرف ترد علي الكلام الحلو صح

مليكه. لا خالص بس انا حسيتك هتنام من تعب اليوم انت اهبل امشي يلا لا تعملي سمعه قدام الجيران

ادم. طيب غوري من وشي وبكره من الساعه ٨ تكون في المكتب 

مليكه غار*ه تاخد*ك. ما ترجعك

في تركيا 
تأني يوم 
صقر. قمر ادخل جهزي نفسك وتعالى الشركه معايا 
قمر. صقر انا اسفه على امبارح بس بسببي انت سبت المتنج 
صقر. عادي محصلش حاجه ممكن نروح الشركه وبعد كده نطلع نتغدى سوا ولا اي رايك 
قمر. طبعا موافقه 
تلفون صقر رن وكان سليم 
سليم...... 
       شاهد 👈 الفصل التاسع عشر 


تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -