رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل التاسع عشر 19 بقلم MaleKa Mourad

أخر الاخبار

رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل التاسع عشر 19 بقلم MaleKa Mourad

رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل التاسع عشر 19

 رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل التاسع عشر 19


ملك .اي ضرب النار ده 
هنيه .العرايس وصلوا العرايس وصلوا 
فهيمه بفرحه.زغرطي يبت منك ليها زغرطو

هما وداخلين 
هواري.الف مبروك يا هاشم يولدي وحضنوا
هاشم .الله يبارك فيك يبوي 
فارس .مبروك يخوي ربنا يتمم لك بخير 
علي بفرحه.الله يبارك فيك يا كبير 
هواري بضحك.مبروك يا آخر العنقود بقيت راجل وجه اليوم اللي شفتك فيه عريس 
علي باس علي ايده.الله يبارك فيك يبوي ربنا يخليك لينا 
هواري.مبروك يا مي يبتي مبروك يا زينب 
زينب ومي.الله يبارك فيك يعمي

وراحو عند فهيمه حضنوها الاتنين
فهيمه بدموع.الف مليون مبروك يولدي مبروك 
هنيه هاتي ملح ورشي
هنيه بضحك.عنيا 
فهيمه وطي يا زينب انتي و مي ابوط فيكم
نزلوا وحضنوها الاتنين 




مي راحت عند ناديه وحضنتها
ناديه بدموع.مبروك يا جلب امك مبروك 
كريمه حضنت مي
وزينب راحت عند اهلها 

(استحملوني)

هواري .يلا تعالو نطلع احنا ونسيب الحريم تهيص مع بعض

ملك بضحك.اشغلكم اغاني انا 
والحريم بدات ترقص 
فهيمه.قومي يا مي قومي يا زينب 
قامو وفضلو يرقصوا شويه
زينب كانت باصه لامها بزعل 
فهيمه.قومي يا ملك ارقصي معاهم
ملك.معرفش يا مرت عمي 
فهيمه.لاه هتعرفي قومي
ملك . والله يا مرت عمي لو اعرف كنت قومت
كريمه.اللي مش بتعرف ترقص جوزها عيتجوز عليها
ملك بكيد طب انا بعرف بس برقص ليه هو مش برقص قدام حد غيره اركحي انتي وبعدين قولي لنفسك 
فهيمه.طيب حوشي النقاب من علي وشك كلنا حريم
ملك بخوف.فارس لو شافني من غيره يبهدلني
فهيمه. لاه مش هيكلمك قولي مرت عمي قالتلي 
ملك رفعت النقاب من علي وشها وكلهم كانوا بيبصولها
كريمه بغيره. نزلي النقاب حد يدخل ولا فارس لو عرف هيطين عيشتك
ملك .ملكيش دعوة خليكي ف نفسك 




بره عند الرجاله
كان علي و هاشم راكبين خيل وبيرقصوا 
هواري.فارس روح هات شوم
فارس بضحك.الله عليك يحج

راح فارس جاب ونزل علي و هاشم من علي الخيل 
فارس امسك يبوي
هواري هات
وبداو يرقصو بيهم

بعد شويه 
فارس ابوي المأذون وصل 
هواري.هاته المندره 
تعالي يا علي تعالي يا هواري يلا تعالو

بعد شويه 

هواري .فارس روح وديلهم الدفتر خليهم يمضو
فارس ودالهم الدفتر والبنات مضو 

هواري.كفايه كده تعالو ندخل وانت يا منصور الشيخ ياسين التهامي
 خليك معاه تشوفه عايز حاجة ولا لاه وابسطوهم

فارس وعلي هواري و هاشم.دخلو

اول ما دخلو الحريم زغرطت

هواري.يلا عقبال عندكم كلكم الفرح خلص نجيلكم في الافراح 
الحريم بدأت تمشي ومقعدش غير اهل البيت
هواري. يلا كل واحد ياخد مرته ويطلع
فهيمه.لاه يطلعوا ايه خليهم يرقصو هنا شويه قبالي
علي بضحك. ترقص فوق 
فارس بضحك. بكره نشوف 
كريمه .قومي يا ملك ارقصي منتي هتقولي بعرف ارقص وبعدين شيلي النقاب دول زي اخواتك انتي من شويه كنتي شيلاه 




فارس بص لملك بحده 
ملك بخوف. انا يا مرت عمي هروح اشوف الوكل
فارس دخل وراها 
ملك بخوف .في ايه
فارس بحده وصوت واطي.اقسم بالله لولا فرح اخواتي لكنت وريتك 
ملك بدموع. والله ا
فارس مسحها من دراعها. عاجبك يعني لما بتقولك ارقصي تحبي ترقصي لو تحبي روحي ويشد علي دراعها 
ملك بدموع. والله مكنتش هعمل كده 
فارس بحده .اخرسي شكلك اتعودتي علي الضر"ب قولتلك مترفعيش النقاب رفعتيه ليه 
وزقها علي الرخامه.لينا كلام تاني فوق ومشي وسابها
هاشم.طابع انا تصبحو علي خير 
علي .وانا طالع 
هواري.يلا يا فارس احنا نطلع بره

فهيمه.ربنا يسعدكم يولد بطني

كل واحد اخد عروسته وطلع

علي بفرحه.ادخلي برجلك اليمين
مي بكسوف.اهه 
مي .هروح الحمام اغير واجي
علي.حمام ايه هاتي اساعدك انا 
مي بسرعه. لا هروح بسرعه ودخلت جري
علي بضحك. روحي 

عند هاشم. 
هاشم.ايه مكسوفة 
زينب.لاه هتكسف من ايه هدخل الحمام واجي 
هاشم.لاه مش وقت حمام دلوق 
زينب بزعل.طيب 
هاشم. لفي ضهرك
زينب بوجع..اه براحه السوسته جت في ضهري
هاشم بسخريه. معلش 




عند علي
مي خرجت من الحمام كانت لابسه اسدال. تعالي نصلي
علي. تعالي 
بعد ما خلصوا صلاه 
علي بحنيه.مالك باصه بعيد ليه
مي بارتباك.مفيش 
علي. مين
هنيه.افتح يولدي جيبالكم الوكل 
فتح علي واخده منها
علي.منتحرمش منك
هنيه ولا منك يولدي 

عند هاشم 
هاشم بضيق.مين
خدامه. الوكل ستي الحجه بعتتني بيه 
هاشم. طب حطيه عندك 

عند علي
علي بضحك. هتفضلي قاعده كده كتير
مي بكسوف.امال اعمل ايه
علي لا بالله عليكي مش عايز كسوفك انهارده انا مستني اليوم ده بقالي سنين وبعدين انتي لما بتتكلمي محدش بيعرف يسكتك
مي بكسوف .يا علي خلص 
علي.طيب ادخلي غيري وتعالي 

دخلت مي غيرت وخرجت كانت لابسه قمي'صابيص قصي'ر
علي قرب منها وقعدها جنبه علي السرير 
علي بحب مسك ايدها وبا سها
علي.ممكن تهدي متخافيش انا بحبك 
مي بصتله وابتسمت 

فهيمه .روحي يا ملك يبتي اطلعي 
ملك.لاه يا مرت عمي اديني قاعده
هنيه.روحي اطلعي يا ملك اسمعي الكلام لسه هيطولوا 
ملك.هستني فارس ونطلع 

بعد وقت 
فارس.عقبال حجك ي ست الكل 
فهيمه.عقبال عوضك يا ولدي 
فهيمه.شطبطو الفرح
فارس .ايوه الحمد لله اتسترت 
هواري.يلا كل واحد ياخد بعضه ويتكل علي الله
منصور.يلا يا ناديه يلا يا كريمه 
فارس .يلا ولا عايزه تقعدي 
ملك قامت معاه 
فهيمه .فارس 
فارس .ايوه يا امي 
فهيمه.براحه عليها يولدي دي عيله صغيره ويتيمه متقساش عليها متبقاش انت والزمن 
فارس .ماشي تصبحي على خير 
هنيه .عايزه حاجه يست الحجه
فهيمه. لاع تصبحو علي خير كلكم 




فوق عند ملك 
ملك بخوف من بصاته.فارس اسمعني 
فارس .هاتي بنطلون وتيشرت 
ملك جابتهملو. امسك 
فارس بحده. رايحه فين.
ملك.الحمام 
دخلت ملك الحمام غيرت هدومها وخرجت 
كان فارس و أقف على البلكونه
ملك بخوف من وراه .فارس 
فارس رمي السجاره وقرب منها باسه'ا من شفايف'ها بعن"ف
ملك دموعها نازله وساكته
فارس حضنها ومسك شعرها شد عليه 
ملك بوجع. شعري 
فارس بحده.صوتك
فارس شدها من دراعها ودخل ز"قها علي السرير ولسه هيقرب منها ملك قامت
فارس بزعيق. زودتيها كتير وانا خلقي ضيق ورفع ايده بس تمالك اعصابه ونزلها
فارس بخنقه من جواه.اهدا اهدا
ملك بدموع بصتله وخرجت بره علي البلكونه
فارس بضيق. ادخلي ولا عايزه حد يشوفك بالبس ده 
ملك بصت عليه بدموع .متحكم فيا بطريقه انا اتخنقت منها مبقتش قادره استحملها 
فارس .تعالي نامي ومش هكرر كلامي وسابها ونزل 
ملك دخلت نامت علي وهو سابها
ونزل

بعد شويه 
فارس دخل
فارس .لسه صاحيه 
ملك......
فارس عرف انها صاحيه جه جنبها علي السرير ونام ملك عدلت وشها عليه 
ملك. كنت فين 
فارس .ملكيش دعوه 
ملك قربت منه وحضنته ودموعها نزلت 
فارس ملس علي شعرها...ششش خلاص اهدي 
ملك بتبكي. والله هي مرت عمي اللي قالتلي والله حتي اسألها والله ومرتعمي بتقولي قومي ارقصي قولتلها مش بعرف راحت كريمه قالت اللي مش بتعرف ترقص جوزها عيتجوز 



 عليها روحت انا قولتلها بعرف بس والله ده اللي حصل حتي أسأل مرت عمي 
فارس.طب انتي قولتيلي وانا قولت لع كنتي قولتيلها فارس مرضيش
ملك.والله قولتلها بس انا بردو حبيت اضايق كريمة عشان ضايقتني 
فارس بضحك. مالك بيها 
ملك بصتله. هو انت زعلان عليها 
فارس بضحك. متبصليش كده وانت شبه العيال الصغيره 
ملك.بتكلم بجد مش بضحك
فارس .انا ولا زعلان ولا عامل 
ملك بضيق. تصبح على خير وبعدت عنه

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -