رواية فتاه حطمت كبريائي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم عبده شحاته

أخر الاخبار

رواية فتاه حطمت كبريائي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم عبده شحاته

رواية فتاه حطمت كبريائي الفصل الحادي والعشرون 21

 رواية فتاه حطمت كبريائي الفصل الحادي والعشرون 21 


جاسر بص ليه و عمر بص لجاسر بصدمه
جاسر بص لجني .. بقي انتي اخت ده 
عمر ضحك .. اه تخيل و انت اخو ده شوف يخي الصدف 
جاسر .. هي فعلا صدفه بس صدفه سوده علي دماغك و انتي يالا يا هانم قدامي 



مسك مليكه و زقها قدامها و مشيو عمر بس بغضب و حلف في سره انو يندم عمر 
جني ضحكت .. شوفت الصدفه يعم مليكه و اخوها في وقت واحد 
عمر مسكها من دراعها جامد .. اه شوفت و انتي واقفه بتضحكي معاها و تتكلمي معاها ليه اصلا 
جني .. سيب ايدي انتي اي غيران متخفش مفيش حاجه و بعدين ده اول مره اشوف فيها اصلا 
عمر .. ماشي و يارب تكون اخر مره عشان موركيش وش يزعلك انا هستناكي هنا و بعد المحاضره توريني الواد الي دايقك ده ماشي 
جني باستها في خده و ضحكت و مشيت و هوا فرح لفرحتها ثم خرج الهاتف و رن علي واحد.. الو ازيك كنت عايزك في مهمه من بتوعك انا الي دلني عليك قالي انك ليك في كل حاجه 
.. اه ليه في كل حاجه و كل حاجه بتمن طلباتك اي 
عمر ابتسم ..خطف و هديك الي انت عايزه هديك العنوان و النهارده في خلال تلات ساعات تكون نفذت 
عمر إدالو التفاصيل و قرر يخطف مليكه 
جاسر دخل هوا و مليكه و مليكه عماله تبص عليه .. اي البت عجبتك صح 



جاسر بص بطرف عينه.. لا هي عجبني خفة دمها 
مليكه بضحك .. يعم قول متتكسفش هي البت الصراحه موزه يعني 
جاسر ضحك .. يبت خلي الفاظك حلوه زيك كده اي موزه ده و بعدين مينفعش اصلا لأنها اخت زفت و انتي عارفه زفت يبقي مين يبقي عمر و اسكتي بقي و ادخلي محضرتك و انا همشي و ابقي اجيلك بعد المحاضرات 
مليكه بصت حواليه لقيت البنات بصاله ضحكت .. علي فكره انت عاجب البنات كلها امشي لاحسن يخطفوك ههه 
جاسر ابتسم مليكه .. اه صح نسيت اقولك ابقي اتاخر نص ساعه عشان عندي محاضره مهمه ماشي 
جاسر مشي و هي دخلت جوا تبدا دراستها 



ريري راحت عند بيت عمر لقيت زينات ... اهلا يا طنط كنت جايه و عارفه أن عمر مش موجود بس قولت احسن اهوا اعرف اتكلم معاكي كلمتين 
زينات قلبت بوزها .. اسمعي بقي يا عين امك انا كنت جايباكي لعمر عشان يخلف منك و ياخد كل حاجه من أبوه و انا لحد الان عند كلامي و حسنتك محفوظه انما شغل العوالم بتاعك ده مينفعش ماشي و انا عارفه مشيك كويس و انك يالا بلاش بقي 
ريري ضحكت .. و انتي فاكره انك لو عرفتي تاذيني انا هتاذي لا يا عنيا انتي أولي واحده هتتاذي عارفه ليه لانك مرا حقوده و حقيره كمان لأن الي تعمل في ابنها و جوزها كده عشان الفلوس تبقي او*سخ من العوالم كمان و اه بمشي شما*ل و بنا*م مع سليم كل يوم متخافيش و هعرف اراضي عمر ليلة الد*أخله 

و مشيت زينات ندمت علي الخطوه الي اخدتها بسبب الفلوس بس متعرفش أن الشغاله وراها كانت بتسجل كل حاجه 



عند عمر واقف برا الكليه جت عربيه فيه ناس هوا الي مكلمها عشان تخطف مليكه بصو ليه و هوا ابتسم و خد عربية و خلع 
مليكه جوا خلصت المحاضره و المحاضره المهمه اتلغت فرنت علي جاسر لقيته مغلق فدبت في الارض و خرجت لسه هتروح نحيت السواق الي سايبو معاها جاسر واحد حط حاجه علي وشها فقدت الوعي و ركبو عربيه و طارو عبال ما الأمن اتحرك كانو اختفو من المكان و 


جاري كتابه الحلقه الجديده من الرواية الان حصري



تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
5 تعليقات
إرسال تعليق
  • سليمة
    سليمة 11 نوفمبر 2022 في 8:41 م

    جميلة

    إرسال ردحذف
    • سليمة
      سليمة 11 نوفمبر 2022 في 8:42 م

      تكملة الرواية

      إرسال ردحذف
      • سليمة
        سليمة 11 نوفمبر 2022 في 8:43 م

        👍

        إرسال ردحذف
        • سليمة
          سليمة 11 نوفمبر 2022 في 8:45 م

          غاية الروعة

          إرسال ردحذف
          • سليمة
            سليمة 11 نوفمبر 2022 في 8:46 م

            مدهشة

            إرسال ردحذف



            وضع القراءة :
            حجم الخط
            +
            16
            -
            تباعد السطور
            +
            2
            -