رواية نور عيني الفصل الثاني العشرون 22 بقلم بسمله بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل الثاني العشرون 22 بقلم بسمله بدوي

 

رواية نور عيني الفصل الثاني العشرون 22 بقلم بسمله بدوي

رواية نور عيني الفصل التاني العشرون 22 


22سليم بغضب جحيمي وهو بينقض عليه يسدد ليه العديد من اللكمات العن*يفه...... انا حذرتك مره واعطيتك فرصه اتفد بجلدك مني وتتقي شري بس انت مُصر اني *******
نور حست ان الرؤيه قدامها مشوشه ودماغها بيوجعها اوي ثانيه وفقدت الوعي بس قبل ما تلمس الارض سليم جري عليها وسندها بلهفه.... نوري... حبيبتي... فوقي ياقلب سليم.. نوووووووور 



اشتالها وطلع بيها جري على فوق بخوف وسطحها على السرير واخد برفيوم وقربه من انفها ثواني وبدأت تفتح عيونها بصعوبه.... س سليم... ااه راسي يا سليم اااه بيوجعني اوي وانفجرت فِ العيااط
سليم بحنان ونو بيشدها لحضنه وبيمسد على شعرها بحب...... اهدي ياقلب سليم بس بلاش عياط انتي مش عارفه دموعك بتعمل فيا اي بتحر*قني من جوا يانووري 
نور وهي بتتمسح فيه وكانها وجدت امان العالم بِ أجمعه به...... خليك معايا علطول ما تسيبنيش ماشي.. 
سليم بحب وهو بيطبع قُبله حانيه على شعرها....... من غير ما تقولي يانوري... عُمري ما هسيبك انتي الهوا الي بتنفسه ومن غيره امو*ت قاطعته بلهفه وهي تضع اصبعها على شفتاه برقه...... بعد الشر عنك مش تقول كدا تاني 
سليم بحب و قرر مشاكستها...... ماتجيبي بوسه يا بطل انت يالي مجنني 
نور بصدمه ودلال فطري...... س سليم انت بتتكلم كدا ليه 
سليم بضحك وخبث....... حرام يعني اعاكس مراتي وبعدين مش وقته دلع خالص انتي تعبانه ومش قدي الوقتي وغمز 
نور قربت منه ودفنت وشها فِ صدره بكسوف..
سليم بخبث..... انتي الِ جبتيه لِ نفسك وهتخليني اسمع كلام الشيطا*ن انتي مش عارفه بيقولي اي بعد حركتك دي
نور طلعت وشها بكسوف من صدره وقالت ببراءه..... بيقولك اي 
سليم شدها مره واحده وقعدها على رجلها بحنان وهمس فِ اذنها بصوته الرجولي المثير...... بيقولِ كُل المهلبيه الي قدامك دي وبصراحه انا همو*ت واكلها 
نور ببراءه وغباء..... فين دي
سليم بصلها باستغراب..... هي اي 
المهلبيه 



ضحك جامد بصوته الرجولي ءو البحه المثيره...... هههه المهلبيه دي الي هي انتي 
نور بغباء....... انا وبعدين اطلقت شهقه بعد ان فهمت مقصده..... ااااه ياقل*يل الادب اانت سا*فل و
قاطعها وهي يُبعد خصلاتها الفحميه الحريريه وراء اذنها واصبح وجهه مقابل وجهها مباشرةً... ومش متربي كمان تحبي اثبتلك 
نور بسرعه.... ها لالا مين قال كدا بس دا انت مؤدب ومحترم وجود بوي جدا جدا يعني ههه بهزر معاك ياسولي هتاخد بكلامي يعني هه... اي في اي بتبصلي كدا ليه
سليم قاطعها وهو يدفن وشه في عنقها بِ حمي*ميه ويطبع قُبلات متفرقه وحنونه يبُث فيها مشاعره وجنونه بتلك الصغيره التي قبلت كيانه واخترقت قلبه من اول نظره... اطال في قُبلاته بجرا'ءه ولكن بعد عنها متذمرا عندما احس بختنا*قها 
سليم وهو بياخد نفاسه بسرعه وسند بجبينه على جبينها..... بعشقك كُل ثانيه عشقي ليكي بيتجدد وبيزيد ولسا هيقرب تاني زقته وجربت قفلت عليها الحمام 
سليم بضحك...... ثواني وطالعلك ياا جميل وهخلص حاجه بسرعه وجاي 
بقلمي بسمله بدوي
عند خروجه من الجناح اختفت ضحكته وتبدلت بعبوس جامد ونزل على السلم بخطوات رشيقه واثقه وهدوء مُخيف.... 
ولكن تبدل فِ ثانيه وتحول الِ وحش كاسر عندما رأى مالك مازال موجود..... انت لساااا هناااا يبن***** بس حلو وفرت عليا المشوار بدل ما اروحلك انا وانهى كلامه بل"كمه فِ بطنه وفكه 
مالك غمض عيونه بوجع ولكن مظهرش دا ووقف تاني بجمود واخرج منديل من جيبه بكتم به نز*يف انفه ..
الجد بعصبيه..... سليييم مش كدا  
سليم بغضب جحيمي وصوته هز اركان المكان........انت مسمعتش قال اي ال******* الكذااااب وبعدييين ال****ده جاي يشو*ه صورتها قدامي... انا دخلت على مراااتي ياابن*******ومراتي اشرف منك ومن الِ خلفوووك 
مالك بكسِر*ه..... اي.... وتابع بندم حقيقي وعيونه بتلمع بالدموع........ انا جاي ندمان يا مجاهد بيه بالله عليك رجعهالي تاني انا مش عارف اعيش من غيرها 
سليم اتجنن من كلامه ومشا وريأشكن وشه مش مبشر للخير ابداً
تابع مالك بحزن...... انا مش عارف انا عملت كدا ازاي يوميها انا انا وقعد يعيط زي الطفل الصغير....... انا بس اتجننت من كلامها وكنت عايزها ليا ووو 



مجاهد بغضب...... مامنووش لازمه الكلام دا يماالك انا اعطيتك فرصه وانت ضيعتها من غباءك 
مالك ببكاء....... غبي كُنت غبي.... بس بس هي ليه مش فكراني  
مجاهد بحزن على حال تلك الصغيره التي عانت الكثير...... نور فقدت الذاكره نسبياً 
مالك بصدمه..... يعني اي اازاي
_يعني السنه الي قابلتك فيها وكُل الي حصل منك ليها مش فكراه سنه ضاعت من حياتها بسبب انسان اناني زيك.... انت اييييه الِ رجعك تااااني 
مالك بحزن عميق..... جاي عشانها
مجاهد بعصبيه..... على جُث*تي فاااهم ابعد عنها احسنلك يامالك هي الوقتي ست متجوزه وسليم مش هيرحمك انفد بجلدك عشان انت مش قده
مالك مشا من غير مايرد عليه او بمعنى اصح مش عارف يرد عليه.... ركب عربيته وبعد شويه وقف عند مكان معزول وشرد فِ الماضي فِ اول لقاء بينهم
فلاش بالك 
مالك بضجر.... اوووف بقا انا مالك المنشاوي اعيش هنا في العزبه دي مع الفلاحين والجهله الله يسامحك يبابا بقا سايب مصر كُلها وعاايزنا نعيش هنا و فجأه سكت وقف العربيه بسرعه ونزلت بعصبيه.... انتي متخ*لفه يااابت انتي في حد يعدي الطريق كدا بالشكل الهم*جي دا هقووول اي ما انتي اكيد مجنونه وفجأه سكت بزهول وردد بلاوعي..... صلاه النبي احسن اي القمر دا هو هو في كدا ينااس 
نور بصلتله ببراءه..... انا اسفه ياعمو بس كانت قُطيتي ممكن يحصلها حاجه وانا مش هستحمل يحصلها حاجه 
مالك وهو لسا مزهول من جمالها..... دا انا الِ مش هستحمل كُل البراءه والجمال دا 
نور اخدت قطتها بسرعه ومشيت بخوف 
مالك بلهفه.... استني يااسمك اي استني بس طب اسمك اي طيب 
ركب عربيته وهو لسا مزهول..... انا بتخيل شكلي وبعدين دي صغيره اوووف خلاص خلاص اعتبر انك مشوفتهاش 
عدت الايام واكتشف بالصدفه انها جارته وهنا ابتدا يتقرب منها لحد وفي يوم كانت قاعده فِ الجنينه بتذاكر سمعته بينده عليه 
نور بفرحه طفوليه..... مالك... جبتلي الشيكولاته
مالك بضحك وهو بيقرص خدها..... ايوا بس احم حابب اقولك حاجه الاول 



_لا جيب الشيكولا الاول وبعدين قول
_ههههه ماشي ياستي الشيكولاته اهي..... نور من غير لف ولا دوران انا بحبك
_وانا كمان بحبك يا مالك
مالك بفرحه اشتالها ولف بيها...... بجد انا اسعد انسان في الكون بحبك يااجمل نوور
نور بضحك...... هههه بحبك ياا اجمل اخ وصديق 
مالك بصدمه.... قولتي اي 
نور ببراءه........ بحبك يا اجمل اخ وصديق 
مالك بعصبيه........ نعم يا اختي اخ اخ اي
نور بخوف..... م مالك في اي انت انت بتخوفني كدا وجريت بسرعه من قدامه ومن يومها بتتجنبه 
في يوم من الايام كانت راجعه من المدرسه مع اصحابها نده عليها... نور 
نور بصتله بخوف ولسا هتمشي مسك ايديها وقال بحزن.... كدا يانور هونت عليكي تبعدي عني 
نور بخوف....... انا بقيت بخاف منك يامالك انت اتغيرت مش انت مالك الي اعرفه 
_ طب تعالي معايا العربيه
هزت راسها بنفي..... لامش هاجي معاك جدو ميعرفش و
 مالك بحب...... ماشي الي يريحلك وخدي جبتلك بوكس شيكولاته من الي بتحبيها
نور بفرحه طفوليه اخدته منه...... شكرا بجد دا كلها ليه
_كلها ليكي يانوري
عدت الايام ومالك بيحاول يغيرلها فكرتها لحد ما في يوم 
نور بكسوف...... مالك انا بحبك
مالك بفرحه.... اايه بجد
هزت راسها بكسوف...... ايوا 
بحبك اوي اوي ينور وانشاء الله هحاول افتح الموضوع مع والدي واجي اتقدملك



نور بخوف....... ااا بس انا لسا صغيره اوي و
مالك بحب....... مافيش حاجه هتتغير غير اننا هنبقى مع بعض
في يوم قلب كل الموازين 
مالك بحزن..... نوور انا هخطب 
نور بفرحه...... انا صح
 مالك بحزن.... لا منه بنت عمي
نور بصدمه....ايييه طب وانا
مالك وهو بيحاول يهديها.... اهدي بس انا هخطبها شويه وبعدين هقول كل شئ قسمه ونصيب.... 
طب ما ترفض من الاول حرام عليك تك*سر قلبها... انت كنت قايلي انها بتحبك
بس انا بحبك انتي وبعدين انا كدا مش هعرف اخدها نصيبها في الشركه انما اما اتجوزها اقصد اخطبها وهمضيها على الورق وبعدين هسيبها واقول محصلش مصيب واتجوزك انتي
نور بصتله بعدم تصديق...... انت ايييييييه انت بجد انسان... لالا مش انسان انت شيط*ااان انا بكره*ك بكر*هك ومش عاايزه اشوف وشك تاني 
مالك بجنون..... لا انتي بتحبيني صح ايوا بتحبيني 
_لا بكره*ك ولو انت اخر انسان غي العالم مش هتجوزك و
قاطعها وهو بيشدها للعربيه بعن*ف...... يبقى هخليكي ليا غصب عنك لو مش برضاكي 
شافه الغفير وجري لمجاهد.... الحق يابيه استاذ مالك واخد الهانم الصغيره غصب عنها و
مجاهد بخوف.....اايه بسرعه جهز العربيه 
مجاهد وصل وفجأه وقف بصدمه من الِ شافيه مالك بيحاول يع*تدي على نور بس هو جه فِ الوقت المناسب 
اند فلاش باك 
مالك بندم....... ندمان ونفسي تسامحيني وترجعيلي يانور
عند سليم 



سليم بصدمه.......يعني نور مش فاكره سنه بحالها 
مجاهد بحزن.... ايوا 
سليم بعصبيه.... ليه خبيت عليا
_عشان مالوش لازمه بقا الي فات ما*ت وقاطعهم صوت صريخ نور.. 
الداده رحمه..... الحق يامجاهد بيه... نوور
سليم بلهفه..... مالها نور وجري على فوق وفجأه وقف بصدمه.... انت بتعمل اييي عندك يابن ال*******

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -