رواية فتاه حطمت كبريائي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم عبده شحاته

أخر الاخبار

رواية فتاه حطمت كبريائي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم عبده شحاته

رواية فتاه حطمت كبريائي الفصل الرابع والعشرون 24

 رواية فتاه حطمت كبريائي الفصل الرابع والعشرون 24

ثم وصلت عربيه أبوه و نزلت جني تجري منها و وقفت قدام جاسر ... بلاش يا عمر انا بحبه متكسرش قلب اختك 
عمر اتصدم و محسش بنفسه غير و هوا بيضرب طلقه و حد صرخ و هوا اتصدم كان واحد وراها رفع أيده و طلعت في الهواء 
مختار .. عمر كفايه بقي لحد كده و انهو بقي الحكايه ده و ركز في حياتك 
عمر .. حاضر هشوف حالي بس الشخص ده يبعد عن حياتنا و حيات اختي 
جني .. ده حياتي يا عمر مش حياتك لما اتجوزت مليكه كانت حياتك و لما عذ*بتها كانت حياتك ولا اي حاجه عملتها كانت في حياتك فبلاش تيجي تكمل علي حياتي انا كمان 




مختار .. اختك بتتكلم صح اطلع برا حياتها و سيبها تعيش و تحب زي الناس و لازم تركز انت كمان في مستقبلك 
مظهر .. يا عمر يا ابني الي انت بتعمله ده ملوش غير علاج واحد و انا عارفه لو تنفع صح انا بايدي هديك العلاجه ده 
عمر .. انا مش عايز حاجه من حد كلكم اخرجوا برا حياتي انتي و ابوكي يا جني و حبيبك الي فضلتيه علي اخوكي كلكم مش عايز اتصضف حتي مع حد فيكم عن اذنكم 
و ركب عربيه و طار بيه 
جاسر ابتسم لجني .. بحبك 
جني اتكسفت لما والدها و والد عمر واقفين ابتسمت و مشيت مع عربية باباها و جاسر مع باباها برده كل واحد مشي علي بيته 

عمر وصل عند بيت ريري فتحت و اول ما شافته حا*ضنته .. وحشتني اديك كتير مش باين يعني 
عمر بتعب .. معلش اصلي تعبان شويا كتب الكتاب بتاعنا يوم الخميس الي جايه و الفرح بعدها باسبوع
ريري بفرحه .. يا حبيبي يا عمر اخيرا قررت أنا موافق نعمل الد*خله دلوقتي لو تحب 




عمر ضحك .. لا مش للدرجاتي يعني 
ريري .. من فرحتي اعمل اي طيب تعالي اقعد معايا شويا كده كده بابا و ماما و محدش موجود كلهم طلعوا رحله في الاقصر و معاهم اسبوع
عمر دخل و قعد .. والله اسبوع جه في وقته اكون ظبط في حالي انا انا هقعد معاكي يومين تمام هيدايقك
ريري مردتش عليه غير و هي بتقرب من شفا*فيه و بتبدا تب*وس في و هوا بيبدلها بعد فتره بعدها عنو 
عمر .. خلاص عشان شعوري انا هدخل ارتاح شويا
دخل و ريري فرحت جدا 

عند مليكه خلاص عمر بعد عنها و هي بتفكر فيه دايما بس بتفتكر الوحش بتاعو فبتبعد عن التفكير فيه و جاسر بدأ كل يوم خروحات هوا و جني و الحياه بقيت وردي معاهم و عمر حاله ماشي مع ريري و أبوه كتبله مصانع الخارج مصر باسمه عشان يعيش حياته و يعتمد علي نفسه 

جاسر مع جني و معاهم مليكه و ملك كانو خارجين سوء لأن مليكه حالتها وحشه كانو ماشيين علي النيل 
جني لمليكه.. مالك يا قمر بس شكلك مدايقه قوي كده ليه 
مليكه .. لا والله يا قلبي مفيش حاجه بس المذاكره و كده صعب عليا شويا 




ملك .. بت انتي هتكدبي مهي البت بتذاكر اهي و مفيش اي حاجه بس انتي الي دماغك مشغوله بحد تاني 
جني غمزتلها.. طب متحني و انا المياه تمشي في مجاريها تانى 
مليكه .. من فضلكم يا جني خلينا حبايب زي ما احنا ممكن و بلاش كلام في الموضوع ده 
جاسر غير الموضوع .. انا النهارده الوحيد الي كسبان فيكم صح ولا ايه يا صاحبي 
شاور لملك ملك .. ايوا يعم مين قدك انت طالع مع تلات بنات مزز حته واحده مين قدك 
كلهم ضحكوا جه واحد .. طب مش كتير عليك التلاته راعي و اديني واحد لبن المراعي من الي معاك دول 
جاسر بغضب .. مانا هديك 
ضر*به بوكس في وشه و مسك وشه فقعه روسيه في وشها مناخيره جابت د*م لحد ما الواد وقع علي الارض و قام يجري 
جني ضحكت .. انا مكنتش اعرف اني بحب توم كروز أو شاروخان كده 
جاسر .. طب ماشي يختي ادي اخرت الي يمشي مع بنات اتفضلي 
و مشيو و هما بيهزرو كلهم مع بعض و بدوا البنات يرشو حجات علي بعض و علي جاسر و بعدها طلعو علي الملاهي و بداو يلعبو في جوا مليان سعاده و بيراقبهم في كل ده عمر و مبتسم لفرحت أخته و مليكه و بعدها ركب عربيته و مشي 





عمر جه يوم الخميس خد أبوه و أمه و ريري خدت اهلها و راحوا عند المأذون عشان يكتبو الكتاب بعد ما كتبوا الكتاب حض*نو بعض في جوا من الفرحه و عمر بدأ يحس بحب ريري 

مليكه قاعده في البيت بتشوف صور ريري و عمر و هما بيكتبو الكتاب و بتعيط و بعدها ضربت الفون في الارض كسرته و ملك كانت قاعده جنبه خدت في حض*نها و طبطبط عليها لحد ما نامت في أيدها 





في يوم جديد عند عمر صحي بنشاط بأس دماغه أمه و أبوه و خرج علطول و الكل مستغرب 
زينات .. شايف لما وافقت تكتبله حاجه يعيش منها حياته و جوزت ريري حياته بدأت تتعدل ازاي 
مختار .. و الله انا لو اعرف انو هيكون مبسوط كده كنت عملت كده من زمان بس يالا الحمدلله على كل حال 
عمر راح عند جاب هديه لريري و هوا مبسوط بس صورة مليكه في خياله بيحاول يحدفها بريري جاب الهديه و طلع علي بيت ريري خبط محدش فتح فطلع المفتاح الي معاها و دخل بدأ يدور عليها مش موجوده سمع صوتها بتضحك جوا ة معاها حد دخل غرفة النوم و اتصدم لما لقي ريري في حض*ن سليم عري*انين تماما و في وضع قذ*ر 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -