أخر الاخبار

رواية اغتصبني اخي الفصل الخامس 5 بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الفصل الخامس 5

 رواية اغتصبني اخي الفصل الخامس 5 


الوقت وقف للحظات قلبه بيدق جامد زي اول مرة شافها فيه بقاله 10سنين و50يوم بيدور عليها كان بيحلم بيها كانت بتيجي تضحكله هو مشتاق ليها بس دلوقتي معقولة شافها قدامه الموت رجعها ولا اي كان كله قاله ماتت حبك ماتت بس مماتش طلعت عايشة فعلاا زي ماقلبه قاله 
.. 
تالااااا نطقت شادية. بذهول وجريت ناحيتها تحضنها 
تالا باستغراب: انتي مين 
شادية هو انا اتغيرت اووي كده ركزي يتالا 
تالا تجاهلتها وراحت للظابط: دول بيعملووف تجارة البنات وبيشغلوهم ف اماكن قذرة شبههممم 
سراج كان مبتسم بذهول وقال انا 
تالا بغضب طفيف اقبض عليهم مستني اي 
الظابط هاتو بطايقكم يلا منك ليه 
سراج ببرود اعطاه بطاقته وكذلك جاسم 
الظابط بتوتر انا اسف يافندم اسف يباشا بس هيا بتقول 
تالا بغضب بتعتذر ليه متقبض عليهم 




الظابط بتوتر: اسكتي هنروح انا وانتي ف داهية
تالا بحدة داهيه تشيلهم ياعم 
سراج بخبث انصرف انت ياحضرة الظابط اما نشوف انسة تالا 
تالا عرفت اسمي منين ااااه انتو جايين لياا بقااا وياتري المرادي سرقه فلوسي ولا اي 
مشي الظابط تخت ذهول وغضب تالا 
شادية: تالا انا شادية معقولة مش فاكراني 
تالا بتركيز: انتي شادية مينو
اللي اتخطفت معاكي ولما قتلنا رجالة حسونه 
تالا بتردد بس 
شادية حضنتها تاني وقالت انا شادية يبت 
تالا حضنتها وحست براحة 
شادية معقولة طلعتي عايشة عارفه البنات كلها زعلااااانه اوي عليكي زسراج ده 10 سنين نقوله ماتت يقول لاء قلبي بيقولي عايشة وانااا وحشتيني اوووي 
تالا فاتحه فمها ببلاهة وتقول مش فاهمه حاجه انت ازاى اشتغلتي مع المجرمين دول 
شاديه بتوضيح دول ظباط يبتت هما كانو بينقذونا 
تالا بشك بصتلهم وقالت ع سراج باين عليه الاجرام 
شادبة وجاسم انفتحو ف الضحك ع تذمر سراج 
سراج ببرود وانت مش باين عليكي براءة زمان 
تالا ببرود طب الحمدلله 
شادية لازم تيجي معايا البيت تقابلي البنات 
تالا بابتسامه. لسراج وجاسم: اسفه ليكم بس مكنتش عارفه بحسبكم جايين تخطفو شادية 




ضحكت شادية بفرح ع رجوع صديقتها 
سراج بابتسامه حمدلله ع سلامه قلبي 
تالا باستغراب قلبك 
سراج ااااه اصل بعيد عنك كان ميت اترد ليه الروح بوجودك 
تالا بحدة وغضب لو تزوج التزم حدودك وبصت لشادية انا هاجي معاكي 
جاسم بتذمر: اليوم باظ اليوم بااظ وبص لتالا اتوصي بيها يأخت بالله كتب كتابي عليها يوم الجمعه 
تالا بفرحه حضنت شادية وقالت مبارك ياحبيبي
تالاا ياتوليي 
تعالي يروزا 
روزا بذهول اوباااااا انتو ممثلين اي الجمال ده بت تالا اقرصيني بسرعه وشاورت ع جاسم وسراج 
شاديه بصتلها بغيرة ع جاسم بس مبينتش ده 
روزا لا بجد انتو ممثلين 
تالا روزا تعالي معايا هروح مشوار 
روزا انا معاكي مادام المزز دول هيجو 
شادية: نيننينينني اي ياما مزز اي شاوري ع سراج بس 
روزا ضحكت وقالت انا بهزر يفتاة 
ضحكت شادية ايضا وتالا
سراج بابتسامه: طب يلا بينا 




شاديه خرجت مع تالا زجاسم وسراج ايضا وروزا 
روزا مع تالا ف سيارة سراج وشادية مع جاسم كما طلب جاسم 
ف عربية تالا وسراج 
كان يمشي يالسيارة بهدوء شديد بينما ينظر لها بطرف عينه 
روزا باشاا شغل اغاني رومانسية كده 
سراج عيوني ياقمر 
بينما تالا نظرت له بحدة هيا تكرهه بالفعل هيا تكره جميع الرجال ماعدا والدها ولويس 
شغل سراج اغنية يهناه (عمرو. دياب) 
يا هناه اللي هترضى عليه و يا بخته اللي تعيش ليه
تلاقيه شاف الايام ورد اما عينيك بصوله
يا هناه اللي هترضى عليه دة انت بكلمة تخليه
غير باقي الناس وعايش احساس حب على اصوله
يا هناه اللي انت بتبقى معاه
والناس جمبك شايفاه واحن كلام يتقال وياه
افهم بقى يا اللي في بالي عمال اسرج بخيالي
لو قلبك يكتبهالي واللي اتمنينه انوله
انا لو ليا نصيب فيك وعد عليا لانسيك
كل الايام اللي انت مكنتش فيها حبيبي




دة انا لو زي الباقيين ولا انا اغلى الغاليين
انا طول ما انا ليك مايهمش ايه عندك ترتيبي
يا هناه اللي انت بتبقى معاه
والناس جمبك شايفاه و احن كلام يتقال وياه
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ 
تالا قالها بهدوء 
افندم 
هنتجوز مع شادية وجاسم 
نعععععععمممم ياخوياا 
سراج ببرود: وطي صوتك ياقلبي هنتجوز مع جاسم وشادية 
تالا بصراخ وقف العربية دي وقفهاااااا 
سراج وقف ع جمب ونظر لها بتسلية 
تالا نزلت بغضب وبصت لروزا قالت انزلي حالا 
سراج بغضب تالا اركبي 
تالا انا بكرهكم بكرهكم جواز اي انت اهبل 
سراج بحدة تالا وطي صوتك اي اللي يمنع يشيخه انا تعبت 10 سنين بدور عليكي زي المجنون افهمي بقا بحبك 
تالا بتتنفس بعنف وضربات قلبها بتطبل بقوة 
تالا بهدوء وانا ميهمنيش الحب ده لو سمحت اتفضل 
سراج حاول ان يحاورها بلطف فوجدها تحدق ف شاب ماا 
سراج بغيرة تالاااا بصي هنا 
تالا كانها مش سامعه حد هيا باصه للشاب ده كاد سراج ان يعنفها فوجدها تصرخ وتحضن روزا
سراج بقلق تالاا انت كويسة 
روزا بقلق ايضا لا تعرف مابها ولكن احتضنتها 
روزا تالاااا سراج تالا اغمي عليها حاول ان يفوقها مفاقتش 
شالها سراج وركبو العربية وراحو ع بيت البنات 
عين بتوتر: شادية تالا لسة مجاتش 
شادية بضحك سراج اخدها ف عربيته كان بيمشي بيها تاتاتا 
وفجأة صدح الجرس بشدة 
چيسي بفرحه كيد تالا جريت تفتح الباب لقت سراج شايل تالا وروزا تبكي 
چيسي بدهشة مالها 
شادية بهلع مالها يسراج 
سراج بنرفزة دخلوووني طيب 
وسعو له ودخل حطها ع الكنبة ونظر لهاا 
عين بدموع تالااا 
روزا: ممكن مياه بعد اذنكم 
شادية جابت مياه وبصلة وبيحاولو يفوقو تالا 
تالا ف اللا وعي: عمرر انا اختك ياعمر فوق ياااعمرررررر لاااااااااء لااااااااء يبااااااااابااااااا وفاقت ترتعش وتبكي بينما نظرت لها روزا بحزن وحضنته
تالا كانت تلهث بعنف غير قادرة تحلم بيه مجددا رأت اخاها بعد هذه المدة 




تالا بلهاث ولا وعي: عمرررر ورحمه بابا متقربش ياعمرر 
بينما كان الجميع بنظرون لها بعدم فهم واستغراب من حالتها ماذا بها تهذي ولكن احتضنتها روزا وتبكي عين چيسي يبكون عليها ايضا 
سراج دكتورة عين اديها مهدأ طيب 
عين ادتها ابرة مهدأ ونامت علطول 
روزا ببكاء تالااا ده كابوس يتالا 
سراج فهميني حالتها حصلتلها مرة وهيا معانا وكانت بتقزل اسم اخوها عمر وانه هو اللي باعها 
روز بغضب وبكااء الحيوووووووان اغتصبها اخوها وصحبه وامها اتخلت عنها وباعتها 
صمت هدوء رحل بهدوء وكأنها لم تتحدث لحقه جاسم 
شادية باستغراب انا مش فاهمه 
روزا بدموع ايه اللي مش فاهمينو اخوها اغتصبها هو وصحبه وامها اتخلت عنها واتباعت 
بكو بشدة علي صديقتهم وما عانته طوال تلك الفترة 
*****************
سراج بدموع: جاسم مش قادر اشوفها كده هيا تعبت اوي ف حياتها ثم اكمل بغضب ورحمه امي لاندمه هو وصحبه 
جاسم بألم لصديقه لسة بتحبها 
سراج: بحبها بس من ساعة ماشفتها بتعيط ع السفينه وهيا ملكتني حسيت انها حاجه ملكي وانا ملكها 
جاسم بتحذير سرااج مش هتيجي ف يوم تعايرها ع اخوها وامها وانها اتباعت مش هتعايرها ع لحاجه
سراج اعايرهاا! ياعم ترضي بيا هيا بس وملكش دعوة 
جاسم ربت ع كتف صديقه خدها براحة يسراج 
سراج هطول اوي يجاسم 
جاسم صبرت 10 سنين اصبر تاني اكسب ثقتها 
سراج هتعمل اي مع شادية 
جاسم بثقة لا دي متجيش واحدة واحدة هنتجوز بعد يومين 
ضحك سراج ع صديقه المجنون 
****************
بخخخ 




يسراج خضتني اخس عليك 
سلامة قلبي يانبض قلبي 
لسة بتحبني يسراج 
سراج بحب: وعمري م هبطل يتولي 
تالا فاكر لما اتقابلنا لاول مرة بعد 10 سنين 
سراج بضحك: كنت طلبالي البوليس عايزة تسجنيني 
تالا بضحك كنت فاكراك بتشتغل ف تجارة البنات كنت يكرهك اوووي ساعتها 
سراج: واانا كنت بهواكي ينبضيي بس عارفه احلي حاجه انك معايا دلوقتي وبتحبيني وعندنا لولو كمان 
تالا احتضنته بحب 
************
عند جاسم وشادية 
شادية بزهق كده كتير كده كتير شعري هيتقطع سيب ايدي يجاسم والل لاربيك انت وابنك 
جاسم بضحك: يلا ياتميم حط ايدك ف عين ماما 
شادية بصرااخ لااااااع ولاااا تميم انا ماما 




جاسم اهوو وشها اهوو هات الخرطوم اضرب ياقلبي براحتك 
شادية بصراخ يبن الكل*ب تميم حبيب ماما 
جاسم كان يضحك بشدة ع مشاغبه الصغير الذي يبلغ من العمر ثلاث سنوات فقط 
شادية شعرااااااي للااااء جاسم كفاية بالله عايزة اقوم اعمل اكل سلك ايدو من شعرااي ااااي يبن الجز*مه عيني 
جاسم بضحك هتنرفزيه تاني متضربهوش ولا تصرخي ف وشه تاني
تميم بطفولة بابا اضبها اضبها هيا ضبتني ع شعلي (ببابا اضربها اضربها هيا ضربتني علي شعري) 
جاسم شال تميم وجري بيه لاوضه وقفل عليه بالمفتاح 
شادية بتخبط ع الباب وماسكه خرطوم: لااااااء والله لتتربو انت وابنك افتح بس الباب هنتفاوض بهدوء 
جاسم بضحك هو تميم يلا ياحببتي الاكل بيتحرق 
شادية بهلع للمطبخ وربنا لاوريكوو يعصااابة 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -