رواية نصفي الاخر الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابو الخير

أخر الاخبار

رواية نصفي الاخر الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابو الخير

رواية نصفي الاخر الفصل الخامس 5

 رواية نصفي الاخر الفصل الخامس 5


فارس بيداخل وبيتصدم: انتي واقفه علي رجلك يا نور يعني مش مشلولة. 
نور بخوف وبتتعدل: فين. 
بيبص بيلاقيها ساندة بايديها ورجليها مش لامسه الارض بيتنهد: مفيش. 
نور ببراءة: عمو هو انت هتبقا وحش زيه. 
فارس بهدؤء راح شالها وقعدها علي الكرسي: لا يا نور... همس... انا اوحش منه بكتير. 
نور اتملت عينها بالدموع: لي هو انا عملت لك ايه يا عمو لي و"حشين معايا كده. 
فارس بتامل ملامحها: انتي جميله يا نور بس مينفعش. 
نور باستغراب: وانت كمان حلو اوي يا عمو. 
فارس: احم كنتي بتعملي ايه. 




نور: كنت بجيب هدوم هاخد دوش. 
فارس بو"قحه: لوحدك هتعرفي. 
نور بعدم فهم: اه بعرف زيك بالظبط ياعمو. 
فارس ضحك: ماشي خشي وانا هشتغل شويه هنا. 
نور بهدؤء: حاضر بس انا جعانه مفيش اكل هنا. 
فارس بتافف: هقوم اجيب. 
شويه ورجع معه اكل. 
نور بفرحه اطفال: هيهيهيه يلا ناكل سوء. 
فارس باقتضاب: مش.. حطت له الاكل في بوقه.. شطور ياعمو يلا كل. 
فارس ابتسم: طيب تعالي. 
نور: فين ياعمو. 
فارس شالها علي رجله: هوكلك كده. 
نور بفرح: هااااا يحي عموووو يلا واكلني. 
فارس ابتسم وبدء يوكلها وكان قريب منها خلصوا اكل وهو قام شاله. 
رجع لاقها دموعها نازلة: في ايه مالك. 
نور بدموع: عمو مترجعنيش ليهم تاني دول اذ"وني كتير يا عمو عشان خاطري يافارس. 
فارس بصدمه: ف فارس. 
نور ببراءة: اسمك حلو ياعمو. 




فارس استغرب: اممممم. 
نور قامت داخلت الحمام واخدت هدومها وفارس جاب اللاب توب وقعد يشتغل عليه. 
 بعد شويه وسمع صوت صراخ اتنفض: نورررر. 
بيخبط علي الباب مفيش رد. 
فارس زقه جامد كسره وداخل اتصدم من يلي شافه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
سر ايه يلي بتتكلمي عنه يا هند. 
هند وقع منها الفون واتصدمت: انتي. 
عفاف ببرود: شايفكي وقفه زي الحراميه قولت اشوفك بتعملي ايه. 
هند بخبث: ملكيش دعوه خاليكي في المشلولة بتاعتك. 
عفاف بغضب: انتي مش ا"نسانه حطي نفسك مكانها. 
هند ببرود: خلصتي سلام عندي مشوار مهم. 
عفاف مشيت بعصبيه. 
هند في نفسها: هنشوف يانا يا المشلولة دي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
فارس بصدمه لاقها لابسه قميص عا"ري ووقعه علي الارض جري عليها بخوف: نور انتي كويسه. 
نور بدموع: اتزحلقت بالكرسي ياعمو.. 
فارس بيبلع ريقه هي جميله جدا: حم حم تعالي طيب شالها وخرج. 
نور بضحك: الله خاليك شيلني ياعمو. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
هند وصلت مكان ما. 
: اتاخرتي. 
هند ببرود: براحتي هتعمل ايه. 
جوز ام نور: انا عايز نور باي طريقه. 
هند بخبث: وانا عايزاها تختفي. 
جوز ام نور: يبقا نتفق. 
هند بخبث: موافقه هاخد فارس بعيد وبعدين تقدر تعمل يلي انت عايزو فيها بس المهم تصورها فديو بكل حاجه. 
جوز امها بصدمه: ايههههه. 
هند بكر"اهيه: اه وهيبقا تحت عنوان ف"ضيحه فتاة مجنونه و مشلولة هههه والكل يتفرج ويتسلى. 




جوز ام نور: انتي كده هتد"مريها. 
هند بمكر: تؤ تؤ بالحركه دي كمان فارس هيقت"لها. 
جوز ام نور: 😳😳😳😳
بقلم ميرا ابوالخير. 
فارس وشه احمر وحطها علي السرير بهدؤء: كملي هدومك يانور. 
نور باقتضاب: لا شيلني تاني. 
فارس بيحاول يتماسك: يانور متختبريش صبري. 
نور بعدم فهم: يعني ايه ياعمو طب هنادي لحد يشلني.... قطعها بقب"لة غضب وهي بتزقه بعيد: ابعد ياعمووو. 
فارس بدء يقر"ب منها وفك زارير قميصه: نور انتي جميله اوي كده ليه. 
نور بترجع بخوف: عمو انت هتعمل ايه. 
فارس ميل عليها وبدء في....... 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -