رواية جبروت صعيدي الفصل الثامن 8 بقلم ميسره محمد

أخر الاخبار

رواية جبروت صعيدي الفصل الثامن 8 بقلم ميسره محمد

رواية جبروت صعيدي الفصل الثامن 8 بقلم ميسره محمد

رواية جبروت صعيدي الفصل الثامن 8 


، #جبروت صعيدي. 🍂♥

part8

في صباح يوم..جديد 🍂♥

بيصحى زين بيلاقي حور في حضنه بيبتسم وبيتامل في 
ملامحها.. 

زين في نفسه/مش عارف ازاي كنت عاوز انتقم منك انا اكتشفت اني عشقتك ياحور وباس جيبنها.. 

حور  بتفتح عينها بتلاقي زين في وشها/ انت قاعد كدة لي خضتني.. 

زين/في حد يتخض مني دا انا قمر حتى. 

حور/مغرور اوي علفكرة

زين/انا يبنتي




حور/ لا انا يبني...  واوعى كدة عشان اقوم

زين/وان ماوعتش

حور /هعمل كدة وراحت زقته وطلعت تجري.. 

زين/تتصدقي انك مفترية يابت انتي.. 

حور/معلش تعيش وتاخد غيرها.. 😂

زين /والله لاوريكي ياحور الك*ب 🐕

حور/خلاص بقا قوم خد دش عقبال مااعكل الفطار ياعسل

زين مشاكسة /ونبي مافي عسل غيرك 

حور بكسوف /انت بارد اوي علطول بتكثفني 😑

زين /اموت في الفراولة.. 




حور جريت على المطبخ.... 

وبعد وقت حور وقفة في المطبخ بتعمل الفطار.. .. 

زين جه من وراها وحضنها.. 

حور بخضة . /اي يازين خضتني.. 

زين /تتصدقي انك هبلة هو في حد غيرنا هنا عشان تتخضي.. 

حور /طب اوعى بقا.. 

زين /تؤتؤ 

حور /بطل رخامة 

زين / حاضر وباسها من خدها وخرج بسرعة 




حور خلصت الفطار وحطه وكلوا.... 
وقعدو قدو اليوم مع بعض.. 

تسريع احداث وبعد اسبوع كانو وصلو القاهرة... 

زين /تحبي نريح انهاردة ونروح بكرة عند بابا ولانروح انهاردة

حور /لا تعالى نروح النهاردة نفسي اروح الصعيد.. 

زين /من عيوني ياحوري.. يلا بينا.. وركبوا العربية وفي طريقهم للصعيد.. 

في العربية.. 

حور /زين هو لسة فاضل كتير على ما نوصل 

زين /لا ياقلب زين فاضل يجي 3ساعات ونوصل 

حور /وكدة بدري 🙂.. انا هنام ولما نوصل صحيني.. 




زين/ماشي ياروحي

.. وبعد 3ساعات كانو وصلوا الصعيد.. 

زين /حور حوووور

حور بفزع/اي في اي مين مات

زين بضحك /هموت مش قادر😂😂

حور بغيظ /انت بتضحك على اي يابارد انت في حد يصحي حد كدة 😠




زين /انتي محسساني اننا في البيت احنا في العربية ياماما

حور/اي العلاقة مش فاهمة🙂

زين/مش عارف بس يلا وصلنا.. 

حور/والله عبيط.. 

زين /سمعتك علفكرة.. 

حور/انا بتكلم على رباط الكوتش مش انت 

زين /طب يلا عشان ندخل ولا هنفضل هنا 

حور /يلا... ودخلوا 

ام زين /حمدالله على السلامة يا حبايبي وانا بقول البيت نور لي

حور/البيت منور بصحابه ياماما ياقمر انتي

ماجدة /تعالي في حضني ياقلب امك♥



حور /راحت حضنتها وحست بحضنها ابالامان كانها امها

زين/وانا مليش حضن ولا اي ياامي وغمز لحور😉

ماجدة /ازاي دا انت الغاي تعالي في حضني.. 

زين حضنها وبقا في حضنها هو وحور..  صوت جه من الخلف 

وه انت بتحضنو بعض من غيري ولا اي

زين /ازاي بس يابوي دا انت واحشني قوي

الهواري/تعالى في حضني ياولدي.. وزين حضنو 

الهواري /تعالي يابتي عاملة اي 

حور /كويسة ياعمي انت حضرتك عامل اي




الهواري/بخير الحمدلله بس جوليلي يابابا متجوليش عمي تاني

حور/حاضر يابابا 

الهواري /الواد زين مزعلك في حاجة قوليلي وانا هطلع عينو 

حور/اه والله يابابا دا مطلع عيني

زين بصدمة/انا 

حور /اه انت😃

زين /ماشي ياحور اما وريتك.. 

ماجدة /بطلو مشاغبة مع بعض خد مراتك يازين واطلعو ريحو حبة عقبال ما الوكل يجهز.. 

زين /ماشي ياامي عن اذنكو 

وخد حور وطلعو.. 

بعد ما دخلوا الاوضة.. 




زين /بقا انا مزعلك بقا ها 

حور بترجع لورا.. 

حور/مين قال كدة بس..  استهدى بالله 

زين /امي اللي قالت مش كدة 

حور /يعم ماكنش هزار هزرتوا بس انت بتتكلم صعيدي ولا عادي زي كدة 

زين /الاتنين ياختي 

حور /واو زوجي طلع بيتكلم عربي وصعيدي

زين/حور ياحبيبتي انتي عبيطة 

حور/بيقولو كدة.. 

وفاجأة حور بصريخ /................. 
مشاهده 👈 الفصل التاسع 
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة 

   (  اترك تعليق ليصلك كل جديد  قراءه ممتعه للجميع )
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -