أخر الاخبار

رواية تزوجني لينتقم مني الفصل الثامن 8 بقلم فرح محمد

رواية تزوجني لينتقم مني الفصل الثامن 8

 رواية تزوجني لينتقم مني الفصل الثامن 8 


مجهول : تمام سلام 
*********************
لؤي وصل وخبط زهرة فتحتله ولاول مره بيضحكوا في وش بعض لان لؤي اعترفلها بحبه اخيرا اعترف انه بيحبها 
لؤي دخل وقفل الباب وقرب منها وقال : وحشتيني 
زهرة بتوتر : ووانت ككمان 
غير هدومك وثواني والاكل يبقا جاهز 
لؤي : تمام 
زهرة في المطبخ لؤي بدل هدومه وخرج قعد في الريسبشن شاف موبيل زهرة علي التربيزة مسكه فجاءة رقم مش متسجل رن 
لؤي فتح 
جاله صوت شاب بيقول : الو يا زوزة ازيك وحشتيني جوزك ابن التيييييت ده جه ولا لسه 
لؤي قفل وما ردش عيونة كانت كتله نار بيجز علي اسنانه وايده مكورة عروضة برزت من الغضب 
رما التلفون وضرب الزجاج ب ايده زهرة خرجت بسرعة علي الصوت 
زهرة بخوف من شكله : ففي ايه 
في لحظه لؤي كان قصادها ومسكها من شعرها وقال بحده : بتخونيني يا بت بشااااار 
وضربها قلم و قبضة ايده في شعرها بقيت اقوي ونازل فيها قلام 
زهرة بدموع : والله ما عملت حاجة 
لؤي خبط راسها في الحيطه و ساب شعرها وفجاءة قلم قوي جدا علي خدها وقعت علي الارض شفايفها بتجيب دم و دماغها فيها اثر دم 
زهرة بدموع ونحيب : والله ما عملت..
ماكملتش لؤي ضربها برجله وقعت علي ضهرها وفضل ضرب برجله في كل حته فيها قلبها وبضنها ورجليها وهو بيقول : بتخونيني يابت التيييييت 
ما سابهاش الا وهي كتلة دم علي الارض بتاخد نفسها بالعافية مش قادرة تتكلم سابها واخد تلفونها وخرج وضرب الباب بقوة وهو خارج 






زهرة في الارض مش قادرة تتحرك جسمها كله دم حاولت تزحف كان صعب اوي زحفت وهي حاسه روحها بتطلع ومش قادرة تتنفس واخير وصلت للتلفون الارضي رفعت السماعة تتصل علي زينة 
جالها صوت زينة : طبعا مش قادرة تتخلي عني حتي اما لؤي جه صح 
زهرة بصوت مش مسموع والسماعة وقعت منها : زينة الحقيني 
زينة : زهرة مالك 
زهرة بصوت موجوع : الحقيني انا بموت 
زينة بخوف : يابنتي صوتك ماله 
زهرة حاولت ترفع صوتها شوية : زينة الحقيني انا هموت 
فجاءة فقدت وعيها 
زينة قفلت ونزلت بسرعة 
*************************
لؤي كان بيسوق بسرعة فوق ال 180
اتصل علي مراد 
لؤي : تعالالي علي المخزن بسرعة 
مراد : مسافة السكة اكون عندك 
************************
1.......: لؤي جاي المخزن 
2.........: مين قالك 
1.........: هو اتصل دلوقتي 
2 ........... : تمام شوية ونفذ
*************************
زينة وصلت العمارة في وسط البلد وطبعا الحراس سابوها لان زهرة قالتلهم من فتره اول ما تيجي زينة تدخل علي طول من غير كلام 
زينة دخلت الباب مكنش مقفول كويس عرفت تفتحه بسهوله 
بصت حوليها بخوف وهي بتقول : زهرة انت فين 
دخلت الريسبشن وشافت زهرة علي الارض والدم ووش زهرة اللي مش باين من الدم 






جريت عليها حاولت تفوقها كتير ما عرفتش 
جريت اتصلت علي باسل 
زينة بنحيب : باسل تعالي شقة زهرة بسرعة زهرة بتمووت 
باسل بقلق : ثواني وابقا عندكوا 

وصل باسل بسرعة واول ما دخل اتفزع من منظر اخته الوحيده شالها ونزل بسرعة حطها في العربية وزينة ركبت جنبها وهي بتعيط وصلوا المستشفي ودخلوا زهرة 

وبعد فتره الدكتور خرج من عندها 
***************************
لؤي ومراد وصلوا المخزن ودخلوا 
لؤي اول ما شاف الراجل المتكتف هجم عليه وضربه وهو بيقول : مين مخليك تراقبني 
مراد بعد لؤي وهو بيقوله : ابعد يا لؤي انا هتصرف معاه هيموت منك ومش هنعرف نتصرف 
مراد قرب منه : ها يا روح امك مين اللي وزك 
مجهول : مفيش حد 
لؤي هجم عليه ونزل ضرب وهو بيقول : ما تنطق يا ابن التيييييت
مراد بعد لؤي تاني 
مراد : هتنطق ولا اخليه يتصرف معاك 
مجهول بخوف : خليه يسمع من مراته الحقيقة 
لؤي : حقيقة ايه ياروح امك وانت تعرف مراتي منين 
المجهول حكاله معظم الكلام وفجاءة متكلمش 
مراد قرب منه لقاه مقتول 
مراد : ده اتقتل 
لؤي : يعني ايه اتقتل ومين 
فجاءة سمعوا حد بيجري راحوا هما الاتنين ودوروا كتير مالقوش حد 
مراد : تفتكر اللي قاله ده صح 
لؤي : مش عارف انا مش عارف افكر في اي حاجة 
مراد : اسمع من زهرة يا لؤي 
لؤي افتكر حاجة 
لؤي : مراد شوفلي الرقم ده بتاع مين وتجيبهولي في المخزن التاني ده خلاص خارج الخدمة 
مراد : تمام
***********************
حنان : يعني ايه حكاله 






مازن : يا حببتي اهدي 
حنان : اهدي ازاي مراته لو حكتله حاجة انا هروح فيها قولتلك ما نحكيلهوش حاجة قولتلي لا ده صاحبي وعشرة عمري اهو اعترف من قلمين 
مازن : طب ما تحكيله هي اصلا مش معاها دليل وبعدين انا مكنتش اعرف ان صحابي هيغدر بيا 
حنان : ربنا يسترر
*********************
لؤي وصل البيت مالقاش زهرة شاف الدم علي الارض ناشف افتكر الضرب اللي ضربهولها 
قعد يفكر هتروح فين في الاخر اتصل علي زينه 
لؤي : زهرة فين 
زينة : انت لسه فاكر تسئل عليها 
لؤي بحده : مش هكرر كلامي زهرة فين 
زينة : في مستشفي بشار
لؤي قفل ونزل بسرعة اخد العربية وهو في الطريق كلهم حد 
لؤي : الفيلا تبقا جاهزة في ساعتين استلمها منك وقفل 
اتصل علي واحد من الحراس اللي في وسط البلد 
لؤي : تاخد كل اللي عندك وتروح فيلا ....... في ....... في ظرف ساعة تبقوا هناك 
وقفل معاه 
***********************
زهرة : لؤي لو عرف حاجة منكوا انتو الاتنين مش هكلمكوا تاني تمام 
باسل : بس
زهرة : مفيش بس يا باسل مينفعش يعرف 
زينة : حتي بعد اللي عمله فيكي خايفة علي مشاعرة
زهرة : هو ما يعرفش الحقيقة يا زينة خلاص 
فجاءة لؤي دخل
باسل : لسه فاكر تسئل عليها 
لؤي : ما يخصكش 
وبعدين بص ل زهرة وقال : حضري نفسك ساعتين بالكتير وهنمشي من هنا 






باسل : يعني ايه ساعتين دي 
لؤي قاطعة : انت حد وجهلك سؤال 
باسل كان هيتكلم بس زبنة شدته بسرعة وخرجوا 
***********************
حنان : يعني ايه الحراس مشيوا 
مازن : زي ما بقولك كده الراجل اللي كان بيراقب البيت لسه مكلمني وقالي انهم مشيوا 
حنان : لؤي اكيد هيمشي من الشقة 
مازن : سيبك منهم هتجيلي امته 
حنان : مش عارفة اصلا باسل مع اخته وهيرجع في اي وقت 
مازن : اففف امته اللعبة دي تخلص 
حنان : قربنا اوي اصبر انت 
مازن : وانا في حاجة مصبراني غير انك هتبقي معايا وليا لوحدي 
حنان : طب سلام دلوقتي

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -