رواية عشقت متمردة الفصل التاسع 9 بقلم M S

أخر الاخبار

رواية عشقت متمردة الفصل التاسع 9 بقلم M S

رواية عشقت متمردة الفصل التاسع 9

 رواية عشقت متمردة الفصل التاسع 9


انا ليا شروط
:تحت امرك

ماما وخالتي بصوا لبعض وماما قالت انا وخالتك هنسيبكم تتكلموا براحتكم 
ودخلوا جوة وسابونا لوحدنا

امجد انا مش هعيش في بيت عيلة
حتي لو كان قصر ودة اهم شرط 
:طيب ممكن نتناقش في الموضوع دة وصدقيني لو مااقتنعتيش هاعمل الي يريحك
ماشي ياامجد بس انا لسة مخلصتش
:كملي وانا هاارد عليكي لما تخلصي
الشغل زي مااحنا مش هسيب الشغل مش عاوزة روتين بقى




 واقعد في البيت واخلف واتخن وابقى زي اي ام مصرية اصيلة لا انا عاوزة ابقى زوجة وام وسيدة اعمال عندي طموح كبير
امجد انا مش عاوزة غير انسان يكون بينا تفاهم واحترام واحتواء وثقة غير عادية انا كنت باتمنى انسان لو هايعرف ست عليا ييجي يصارحني دة فرضا يعني 🤗 الصراحة والوضوح اهم شروطي 
حاجة اخيرة انا مش عاوزة حد من اخواتك يضايقني او يتدخل بحياتنا لو حصل نصيب
قاطعني :لا متقوليش لو حصل 
لانه هايحصل نصيب بإذن الله 
امجد انا كدة خلصت ☺️
سكت وابتسم وقام مسك ايديا وقعدني جنبه وقالي بنبرته الهادية الي بتأثر على اعصابي زي المخدر 🤗😘
كارما شوفي ياست البنات 😻 اولا موضوع البيت انا كبير العيلة والي انتي متعرفيهوش ان حتى اخواتي البنات عايشين معانا دة بإرادتهم انا حابب كل عيلتي تكون جنبي حواليا احنا اصلا صعايدة والعزوة في دمنا مهما حصل
اتضايقت اكتر وقلتله واضح اني كان معايا حق لما قلقت من النقطة دي
: لا مافيش قلق شوفي انا عاوزك تكوني مرتاحة واوعدك مش هايحصل ان حد يتدخل بحياننا
ضحكت وقلتله ازاي وانا من دلوقتي حاسة اني هعيش في بيت ارياف مودرن طب هما عاداتهم كدة على راسي بس انا مش من هناك وماتربتش على كدة
:كارما انتي وحيدة ياقلبي وممكن دة يكون سبب خوفك انك مش متعودة 
لا خالص ياامجد ليا صحاب وأهل بس كل واحد عنده بيته وحياته 
:طب انا عاوزك معايا تشرفيني وتزودي عيلتي فرد واوعدك مش هايحصل اي تغيير ولا حاجة غير انك هتبقي وسطهم وتتعرفي عليهم وتتعودو على بعض والله هاتتبسطي





واوعدك لو حصل اي حاجة ضايقتك مع اني واثق انه مش هيحصل هاعملك الي تؤمري بيه فورا
سكتت وانا مترددة قلتله لا مش عاوزة اكون مترددة في اي قرار انا مش مرتاحة ياامجد
سكت بيأس وبعدها قال: طب اعمل ايه ياكارما 
الي يريحك الظاهر اني مش غاليةعندك 
:متقوليش كدة انتي واخواتي نفس الغلاوة ونفس المكان الي في قلبي بالنص نص عشانهم ونص عشانك دول اولادي ياكارما
ارجوكي فكري
سيبني افكر مع اني مش قادرة اتخيل الوضع
:انا مش هابطل احاول اقنعك متكسريش قلبي
امجد انا مش عاوزة افشل بحياتي وحاسة ان علاقتنا هاتفشل
قام وقف وقال انا هامشي وبرضه هسيبك تفكري
لا ياامجد انا هسيبك انت الي تفكر
:انتي رافضة حتى تفكري 
انت الي رافض تفهم قلقي وخوفي انا بابا علمني اني اود كل الي مني وافتحلهم الباب بس مفتاحه معايا اقفله لما احب 
:برضه مش هافقد الامل ارجوكي تعيدي النظر 




مشي وماما خالتي خرجوا وهما ساكتين
ماما قالتلي عمري ماهافرض عليكي رأيي ولو ابوكي الله يرحمه عايش كان هايسيبك براحتك 🥺 بس انتي عملتي الصح 
خالتي قالتلي لو شاريكي هايعمل المستحيل
سكتت وابتسمت وقلتلهم متشغلوش بالكم ربنا يقدم الي فيه الخير انا نازلة اقابل سماح 
نزلت قابلت سماح طبعا اول ماشافتني حضن مطارات 😁
قعدنا دردشنا وعملنا شوبينج انا لما اتخنق من حاجة احب اشتري هدوم وميكب وغيره 🤗
حكيت لسماح كل الي حصل وهي كمان كانت مشغولة مع اخوها ومراته لانهم وصلو مصر وعاوزين يعملو مشروع سكني كبير 
وبعدين اقترحت عليا اقابلهم انا وامجد ونتعشا ونتعرف ونتكلم يمكن نشتغل سوا
ضحكت وقلت لها والمقابل ايه مانا عارفاكي 😁
قالتلي بخفة دمها حاجة بسيطة اوي 
:خير ياسمسم 😒
اشتغل معاكي ياكارما 😂😂 زوهجت من قعدة البيت
:ماشي ياستي 😁 داخلة على طمع
كارما بجد قوليلي هتعملي ايه مع العريس دة
:والله ياسماح بالنسبالي مش هغير رأيي انا بخاف من الناس وماارتحتش لاخواته غير ان عنده اخ بيكرهني اعيش معاهم ازاي دول




برضه ممكن تجربي وانتي لو ماارتحتيش هيعملك طلبك زي ماقال🤗
:ربنا يسهل
لسة بنودع بعض وقلتلها اني هاكلم امجد ونقابل اخوها ومراته ونشوف الدنيا
لسة هاركب عربيتي وهي واقفة جنبي لقيت امجد قدامي الرصيف التاني هايركب عربيته 😳😳
بس لحظة دة مش شايفني اصلا وبيركب عربيته مع واحدة وبيهزرو ويضحكو😳😳😳😳 ومش اي واحدة دي غادة السكرتيرة العارية
سماح بتكلمني مالك يابنتي في ايه وانا مش سمعاها 
وفي ثانية قررت امشي وراهم حكيت لسماح بسرعة وهي كمان قالتلي لازم نفهم خليكي وراهم وركبت معايا
وبقينا بفيلم اجنبي 😒 طلعت وراهم بهدوء لحد ما وصلو الشركة
😳😳😳😳😳 يانهار ابوكو اسود رايحين الشركة لوحدهم ليه🧐😑
سماح قالتلي اتصلي بيه اكنك عاوزاه بأي حكاية 🧐
ركنت العربية واتصلت بيه وانا شايفاه بص بالفون ورد عليا وشاورلها تسكت خالص




كارما وحشتيني 😒
لا والله امال ماتصلتش بيا ليه
معلش ياحبي انا مخنوق من ساعة مامشيت وقلت اسيبك براحتك تفكري من غير ضغط
:انت فين امال؟
في البيت
😳😳😳😳😳😳😳
قفلت في وشه وانا هانفجر من الغيظ
سماح قالتلي ماتبينيش ولو اتصل ردي ببرود
طلعو الشركة شوية واتسحبت وراهم وطلبت من سماح تستنى عندها تحسبا لأي حاجة
عملت فوني صامت ودخلت بالراحة لحد ماوصلت دورت علىهم لقيت مكتبه بس منور وباقي الشركة ضلمةوالباب مفتوح 
اتسحبت ووقفت بعيد وشوية قربت المكان ضلمة بس كاشف الي بيحصل لانهم منورين مكتب امجد 
قربت بالراحة لحد ماشفت الصدمة اغرب حاجة بتحصل
😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳


تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -