رواية نور عيني الفصل التاسع 9 بقلم بسملة بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل التاسع 9 بقلم بسملة بدوي

رواية نور عيني الفصل التاسع 9

  رواية نور عيني الفصل التاسع 9 


نور بعياط وصريخ....لا استنيي خوووديييني معااااكي لااااا متسبييينيييش بالله عليكي.... انت انت بتقرب ليه كدااااا حراااام عليك لااااا انت انت هتعمل اي 
عمار بخبث وهو بيزرر ازارر قميصه...... هخلييكي ليا بتاااعتي ينور ولسا هيقرب منها و فجأه دخل راجل ضخم ولابس زي البودي جارد ومعاه سلا'ح وباين عليه التوتر والخوف..... الحق يباشا واحد من رجالتنا الي مع سليم باشا بيقول انه عرف مكانا من سلسله الهانم وزمانه على وصول 
عمار بعصبيه ..... طب غوووور من وشي واول ما يقربوا من المخزن عرفوني فاهم.. غووور وقرب من نور بتهديد.... كُل الي حصل دلوقتي تنسيه خااالص فاااهمه... الي هتقوووليه





 بقا اسمي انتي كنتي مخطوفه من نااس مش عرفاااهم وسمعتيهم انهم من اعداءه وبسم الله مشاءالله اعداءه يعني ههههه ميتعدووش وهما كانوا هيسااوموه بيكي فاااااهمه ولو سألك هما مين متعرفيش لا اسمهم ولا شكلهم فاهمه 
نور بصريخ..... لا مش فااااهمه يحيوااا*ان وهقوووله عليك وفجأه سكتت بصدمه وهي شايفاه بيقط*ع لها دراع الدريس 
عمار بحقار*ه........ عارفه انا ممكن اغتص*بك حالا وهقول انه برضاكي وانك عارفه ان في عربيه هتيجي تاخدك من قدام الجامعه بعد ما تنزلي من عربية سليم 
نور ببكاء وصريخ........ كذااااااب هقوووول انك كذاااب وسليم هيصدقني
عمار بخبث..... ممكن افبرك كام صوره حلوين لينا وكام مكالمه على كام شات يثبتوله كانهم حقيقه هاا... وكمان هههه ده مستعر منك اصلا ومعرف كله انك خدامه واكيد معرفك انه بيقول كدا خوف عليكي وعشان يحميكي منه بس احب اقولك لا و
نور بصراخ... برضو هقوله 
عمار بسخريه ومسكها من شعرها بعن'ف...... يبقى هقت'لهوولك ينوووور وممكن الوقتي احرق قلبه عليكي واغتصب'ك والاعلام والصحافه يعرفوا... شوفي بقا اغتص*اب زوجه رجل الاعمال المشهور سليم الجبراوي سمعته وشغله في ثانيه بووووووم يبقوا في الارض دااا غير الشرخ الي هيبقى بينكم ههههه بس انا مش هعمل كده عارفه ليه عشان انتي شاااطره وهتنفذي وهتسمعي كلامي بالحرف والاهم من ده كله اني بحبك ينور من اول ما عيني وقعت عليكي وانا بقيت بعشقك وقرب منها يبقبلها.. حركت وشها النحيه التانيه 




عمار بحقاره..... ههههه من حق الجميل يدلع... ها هتسمعي الكلام ولا 
قاطعته نور بدموع...... هنفذ كلامك بالحرف بس ملكش دعوه بيه ارجوك 
عمار بضحك.... كدا تعجبيني يانور بقولك اي ماتجيبي بوسه كدا هههه
نور بصتله بقرف وفي سرها بتدعي ربنا ان حاجه تحصل تبعده عنها ولسا هيقرب فونه رن 
وملامحه وشه اتغيرت بكره... بسرعه كدا تمم امشوا بسرعه وجهزولي العربيه ورا المخزن وقفل وبص على نور بحب...... هتوحشيني بس وعد في اقرب وقت هبعدك عنه وهاخدك منه وتكوني ليا بتاااعي لوحدي انا وبس.... اسف ينور وفجأه ضرب راسه براسها واغمي عليها ومشى بسرعه

ثواني والباب اتكسر ودخل سليم بلهفه..... نووور نووور حبيبتي انتي فين نووووووووور... جري عليها بلهفه وفك الحبل من عليها واشتالها بسرعه وجري بيها على برا 
سليم بخوف وهو بيلمس وشها بلهفه وهي على رجله.... نووور نووور فوقي يحبيبتي وقرب البرفيوم من وشها ثواني وفتحت عيونها بارهاق...... س س ليم 
سليم بلهفه..... نوري انتي بخير.. عملولك حاجه فيكي حاجه.. ماشوفتيش شكلهم ولا سمعتي حاجه 
نور بارهاق....... انا بخير... لا مشوفتش حاجه..... سليم انا خايفه اوي وحضنته وقعدت تعيط 
سليم بتوعد وحنان....... هعرف هما مين ينوري وغلاوتك عندي لدفعهم تمن دمووعك عندي دي غاالي اوي.. ماتبكيش يروحي اهدي انا معاكي اهو سولي حبيبك معاكي خلاص 
نور ببكاء طفولي....... انا خوفت اوي اووي ﯾ سليم... انت لو مكنتش جيت كان زماني الوقتي سكتت وقعدت تعيط اكتر 
سليم بحنان..... هوووس هوووس خلاص انا معاكي اهو وبعدين بتخافي وانا معاكي ينوري.... متبكيش بقا خلاص كل حاجه بخير وانتي معايا اهو 




نور شددت من احتضاته جامد كأنه هيهرب منها ودفنت وشها في عنقه 
سليم بلع ريقه بتوتر وحس ان جسمه سخن من حركتها وريحتها الي جننته.... نوري 
مفيش رد بيبص لقاها نامت حاوطها بدراعته بتملك وحب شديد وسند راسه على راسها وبيتوعد للي اتجرأ وخطفه'ا 

في الجهه الاخرى 
عند زيزي قاعده هتمو'ت من الفرحه ثواني ودخل عليها اخوها قامت بسرعه وقالت بفرحه..... عاااااا انا النهارده مبسوووطه مبسوووطه اوي اوي ياامهااب 
مهاب باستغراب ..... ودا من اي بقاااا... وبعدين مبسوووطه انتي شااايفه كل مختطااتنا كدا بتروح هبا.. البت الي اسمها نوور دي خطر عليا يزيزي... انتي مش شايفه عامله ازاي ولاجمالها ولا رقتها ولا اي ولا اي... دا انا من اول مره وهي مجنناني عليها كدا اووومال سليم عملت في اييييي 
زيزي ببرود...... علفكره عاديه جدا 
مهااب بسخريه..... لا والله عاديه... دا انا من اول ماشوفتها هوستني سحرتني كدا وانتي بتقوليلي عاديه
زيزي ببرود..... انا اجمل منها بكتير
مهاب بتسرع........ بطلي كذب هو انتي تيجي جنبها اي 
زيزي بعصبيه...... نااااعم بتقول اي 
مهاب بكدب وتوتر..... اقصد يعني مش مهم جمالها انتي اجمل بس طفولتها وبراءتها وكمان كدا صغيره وكيوت و قاطعته زيزي بعصبيه.... خلاص خلاص المهم اني خلصت منها 
مهاب بلهفه...... خلصتي منها!!!!! مش فاهم.
زيزي قعدت ومسك العصير وبتشربه ببرود...... عملت ديل انا وعمار الحداد... هي كانت عجباه وخطفها والباقي بقا عليه هههههه





مهاب بعصبيه.... اييييه انتي ازاااي جاالك قلب تعملي فيها كدا انتي قاطعته زيزي بسخريه.... اي انت طبيت ولا اي ههه ضحكت عليك انت كمان هههه مغفل،.. مهاب لسا هيتكلم فونها رن 
زيزي باستغراب وردت..... اي داا عماار.... في اي قاعد بتطرقني من ساعتها عشان يفضالك الجو مع السنيوريتا.. اي غيرت رايك ولا اي معجبتكش صح هي اصلا... قاطعها عمار بعصبيه...... سليم عرف مكانها 
زيزي بصدمه وخوف..... ناااااعم... شافك.... قولتله عني... لازم نهرب بسرعه برا مصر... اقفل ياغبي انا ماليش دعوه بيك انا مشوفتكش ولا اعرفك 
عمار بضحك شديد وسخريه..... ههههه واطيه اوي ﯾ زيزي هههه... لا رجالتي عرفتني.. سبتها ومشيت قبل ما يوصلها 
زيزي بعصبيه..... انت غبي.... ماهي كده شووور هتقوله علينا 
عمار ببرود..... البت بريئه اوي وانا هددتها اني همو'ته وهغتصب*ها وكام تهديد كمان المهم اسمعي الي هقولهولك ده ومش هعيده تاني.... هتعملي اي في الخطه الجايه *******************
زيزي بخبث واعجاب...... يبن ال**** دا انت دمااغك س*م اي دا انت ابل"يس يسقفلك يعم ههههه... اقفل بقا 
بقلمي بسمله بدوي
عند نور صحيت لقيت نفسها في حضن سليم ثواني وافتكرت الي حصلها وقعدت تعيط جامد حطت ايدها على بوءها تمنع شهقاتها تطلع ثواني وسمعت صوت رنة فونها اتجاهلت بس فضل وقت كتير يرن قامت تشوفه وكمان عشان سليم مايصحاش... الو 
_وحشتني اوي ينور.... عاملك مفاجأه انما اي هههه هتعجبك اوي 
نور بخوف.... ع عمار بيه.... مفاجأه اي... انا انا مش عايزه حاجه 
عمار بخبث..... قريب اوي هتكوني معايا ينور 
نور قعدت تعيط وحاطه ايدها على بوءها تكتم شهقاتها 
عمار بلهفه..... اي دا انتي بتعيطي لا كدا ازعل وانا زعلي وحش. 




نور بدموع.... لا لا لا والله مش بعيط 
عمار بحب.......شاطره يبيبي يالا اقفل بقا عشان المفاجأه وقفل 
نور حطت ايدها على قلبها بخوف.... ياترا قلبي بيوجعني ليه كدا... هو مابيوجعنيش الا اما بيكون في حاجه مش كويسه هتحصل.... يارب خليك معايا يارب... 
_كنتي بتكلمي مين يانور 
نور بخضه....... س س س سليم 
سليم بحنان وهو بيمد ايده يشيل شعرها الي نازل على وشها بحنان......مالك ياقلب سليم... اهدي ... كنتي بتكلمي مين بقا 
نور بكدب وخوف.... ص ص صاحبتي 
سليم باستغراب..... صاحبتك بس انتي كنتي قايله انك ملكش صحاب 




نور بكدب..... اااا لا متعرفه عليها جديد 
سليم بشك... تمام 
ثواني فونه رن.... الو 
_ سليم بيه.. معايا
سليم باستغراب... ايوا 
_حضرتك نور مرات حضرتك كانت مقدمه على عمليتين انها ترجع بنت واجه*اض ... بس احنا قولنا نعرفك الاول بما انك العامل الرئيسي للمستشفى بسبب تبرعاتك لينا و الو الو سليم باشا 
سليم كس*ر الفون في الارض بعصبيه...... نوووووووووور 
وريني الفوووون دااااا واخد تلفونها يشوف اخر رقم مكلمها لقاه رقم عمااار ....... رقم عماااااار الحدااااااااد بيعمل عنك دي يااااا*********** ووو

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -